*grijns* inderdaadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Zonder die filter zouden ze het helemaal niet meer trekken daar
Vet zo'n uitkering.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa is in dec met haar zusje naar Egypte geweest..
Hoezo, wij zien toch niet allesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Zonder die filter zouden ze het helemaal niet meer trekken daar
Dat zal heus wel, dus om positieve mails te hebben zouden ze zachtaardige figuren de mail laten behandelen, want die kunnen niet tegen kritiek, Draai je jezelf dan geen rad voor je ogen? Liefst zo min mogelijk filters, dan is hun beeld naar buiten ook open, maar ik denk dat er dan een paar vacatures zijn bij utopia bv....typegeiten gevraagd, een stalletje volquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef martend het volgende:
[..]
zit een filter tussen, onbeschofte mails enzv. gaan ze echt niet forwarden naar de bewoners
Ze gaat ook met de auto sigaretten halen, 100 meter verder op, pas bij 25 graden gaat ze lopend.quote:
Ze werkt niet dus dat lijkt me wel.quote:
Plaatsvervangengde schaamte hier.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze gaat ook met de auto sigaretten halen, 100 meter verder op, pas bij 25 graden gaat ze lopend.
Misschien heeft haar zus die reis wel betaald..... is ook een optiequote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze werkt niet dus dat lijkt me wel.
[..]
Plaatsvervangengde schaamte hier.
dus ditquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:21 schreef martend het volgende:
[..]
Misschien heeft haar zus die reis wel betaald..... is ook een optie
Ik luister Frank Boeijen en lees FOK, soms even een blik op de streams, heerlijk rustigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:21 schreef Jian het volgende:
Ik heb de stream net aangezet en luister nu 5 minuten naar Rienk en Nico ....... ik ga m weer uitzetten
Dat vind de fiscus altijd interessant, ergens moet het geld vandaan komen, is het een geschenk, dan verbeurd ze weer een stuk van haar uitkeringquote:
dit soort dingen wil de fiscus helemaal niet weten,quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Dat vind de fiscus altijd interessant, ergens moet het geld vandaan komen, is het een geschenk, dan verbeurd ze weer een stuk van haar uitkering
Ik ben aan het rekenen..ik heb nog 2 dagen bedenktijd voor de paspoortverlenging, of ik bestand ben tegen geen streamsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik luister Frank Boeijen en lees FOK, soms even een blik op de streams, heerlijk rustig
heb jij 9 jaar geslapen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:24 schreef sjaan58 het volgende:
Waar is Natasia, waar is Jaap, waar is Huub?????????????
Deze?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik luister Frank Boeijen en lees FOK, soms even een blik op de streams, heerlijk rustig
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben aan het rekenen..ik heb nog 2 dagen bedenktijd voor de paspoortverlenging, of ik bestand ben tegen geen streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |