quote:
quote:
whatsappje van Julio Ricardo Paolo Blanco?quote:
Daar hebben ze ook pillen tegen hoorquote:
Met hier, bedoel ik dit topic.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whatsappje van Julio Ricardo Paolo Blanco?
hoi!quote:
ja, jij en SC zie ik ook wel gebeurenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met hier, bedoel ik dit topic.
Prima!quote:
QFTquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar drank zorgt wel weer voor goeie verhalen
quote:
Tsjaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
En mijn ouders zijn weer weg met nog een auto troep. Ik voel mij leeg, al mijn materiele spullen zijn weg.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tsja
Misschien wil sc je opvullen
Te makkelijk he?
Sorry
Je glazen bol is stuk, zeker bij DealExtreme gekocht?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, jij en SC zie ik ook wel gebeuren
Ondanks dat ik het helemaal met je eens ben voel ik me vreemd genoeg wel beledigd/afgewezenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik en SC. In welk universum of dimensie? In ieder geval niet deze.
Jij en ik is een stuk realistischer nietwaar?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik en SC. In welk universum of dimensie? In ieder geval niet deze.
ook niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij en ik is een stuk realistischer nietwaar?
Ik wil je niet zo afwijzen, want je mag er best wezenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het helemaal met je eens ben voel ik me vreemd genoeg wel beledigd/afgewezen
Ik ookquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ook niet.
Ik zie mezelf meer als een alleenstaande vrouw met een hond. Geen man geen kinderen. Lekker rustig.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil je niet zo afwijzen, want je mag er best wezen![]()
Maar het is gewoon niet realistisch.
Ik hoop wijzer terug te komen uit Portugal en ik denk dat tequila daar niet bij hoort.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]dank
Ah joh, wie weet na wat tequila
Ik ben idd niet van de lange afstandsrelaties... Ik vind Scheveningen al ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |