quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt SC voor goede dronkenmans verhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet meer te drinken'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verstandige keuze. Ik ga denk ik alleen maar minder drinken.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Wat is er nou weer oh grote opperbevelhebberquote:
twitter:ajthijssen twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 14:36:09Merkel vanuit een ander daglicht bekeken. (foto via @wolthuizen) http://t.co/CpHVP6ADNB reageer retweet
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:ajthijssen twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 14:36:09Merkel vanuit een ander daglicht bekeken. (foto via @wolthuizen) http://t.co/CpHVP6ADNB reageer retweet
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:03 schreef Pandaplint het volgende:
Een keer in beschonken toestand m'n crush achterop mijn bagagedager meegenomen en iets te enthousiast te strak langs een paaltje gefietst![]()
Dat was me toch een klapper
Jij bent meer van de "kruiwagen" toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik schijn het vrijdag weer geprobeerd te hebben, fietsenMaar ging ook niet helemaal goed...
Eerlijkgezegd kan ik me geen fiets herinneren
Fietsen en drank zijn geen goede combinatie nee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik schijn het vrijdag weer geprobeerd te hebben, fietsenMaar ging ook niet helemaal goed...
Eerlijkgezegd kan ik me geen fiets herinneren
Eigenlijk is drank gewoon nergens goed voorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Fietsen en drank zijn geen goede combinatie nee.
Maar drank zorgt wel weer voor goeie verhalenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eigenlijk is drank gewoon nergens goed voor
tenzij je met mate drinkt, maar ja
The more I drink, the more I drink
If I have one, I'll have 13....
ib4 Piño: "Mensen die geen maat kunnen houden"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |