Zanger Rinus.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:59 schreef Leonos het volgende:
Waar komen die geruchten vandaan dat van Gaal misschien naar Feyenoord gaat?
Is hij niet door 50.000 mensen toegezongen dat zijn vrouw een kankerwijf was?
Lijkt me niet dat hij zo snel vergeeft en vergeet?
Hij is een keer gespot in de Kuip, meer niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:59 schreef Leonos het volgende:
I stand corrected.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:01 schreef Happel het volgende:
Vier gesprekken gehad, dat noem ik niet gespot.
50.000 mensenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:59 schreef Leonos het volgende:
Is hij niet door 50.000 mensen toegezongen dat zijn vrouw een kankerwijf was?
Lijkt me niet dat hij zo snel vergeeft en vergeet?
Ging het niet over welke spelers bij de selectie van het Nederlands elftal moeten zitten?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:01 schreef Happel het volgende:
Vier gesprekken gehad, dat noem ik niet gespot.
Zo inderdaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:04 schreef PIETR het volgende:
[..]
50.000 mensenWat denk je van 50 doorgesnoven idioten.
Het heugt me toch dat het er ietsiepietsie meer warenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:04 schreef PIETR het volgende:
50.000 mensen Wat denk je van 50 doorgesnoven idioten.
Nee, hij kwam persoonlijk poolshoogte nemen waarom er in de Louis Van Gaal Dome een tribune naar Willem Van Hanegem was vernoemd...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ging het niet over welke spelers bij de selectie van het Nederlands elftal moeten zitten?
Was bij een uitwedstrijd in het Olypmisch. Zijn er geen duizenden geweest in elk geval.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:07 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het heugt me toch dat het er ietsiepietsie meer waren
Dat waren er toch echt een stuk meer hoor. 50.000 natuurlijk overdreven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:04 schreef PIETR het volgende:
[..]
50.000 mensenWat denk je van 50 doorgesnoven idioten.
Roep nou niet te hard, straks komt z'n broer weer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan die Koeman niet gewoon lekker in Rotterdam blijven?
Doe dan Bosz maar, speelt aanvallend voetbal en verdedigen kunnen we toch al jaren niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:07 schreef PIETR het volgende:
Van Gaal gaat het echt niet worden. Kunnen nooit aan zijn financiele eisen voldoen.
Blijven dus Ardriaanse, Bosz en Rutten over. Wat een tyfuskandidatenLekker verder gaan met van Gastel en Gio. Van Hooijdonk als assistent. Niks mis mee.
Doe dan Fräser maar, dan schoppen we tenminste nog een tegenstander in 2-en alstie dreigt te gaan scoren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe dan Bosz maar, speelt aanvallend voetbal en verdedigen kunnen we toch al jaren niet.
Blijft bizar, met Koeman, Gio & Van Gastel als trainers, en allemaal internationals in de verdedigingquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe dan Bosz maar, speelt aanvallend voetbal en verdedigen kunnen we toch al jaren niet.
Misschien wil ons aller Beenhakker ons wel uit de brand helpen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Roep nou niet te hard, straks komt z'n broer weer.
Verdedigen doe je met zijn allen en zulks. Ik heb het idee dat zowel Clasie als Vilhena nogal eens hun taken vergeten als er balverlies is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Blijft bizar, met Koeman, Gio & Van Gastel als trainers, en allemaal internationals in de verdediging
*ZUCHT...................quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Misschien wil ons aller Beenhakker ons wel uit de brand helpen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |