En aluhoedjes maar roepen dat het aan de vaccinaties ligtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:28 schreef Nijna het volgende:
En dan hoor je een andere moeder met ASS dingen vertellen en heb je het idee dat het over jezelf gaat. Zo herkenbaar en "zo fijn" om te horen dat er anderen zijn die dat ook zo hebben.
"Ja want autisme kwam pas op toen men met vaccinaties begon!"quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En aluhoedjes maar roepen dat het aan de vaccinaties ligt
Ik denk dat de kenmerken vaak duidelijker worden op de leeftijd dat ze toevallig ook die vaccinatie krijgen. Maar ja, is het dan de vaccinatie of is het dan gewoon de leeftijd waarop... Maar daar is de alu-hoedjes brigade niet ontvankelijk voor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja want autisme kwam pas op toen men met vaccinaties begon!"
Ja, omdat in die tijd de psychologie en psychiatrie wat op gang kwam, en men bepaalde kenmerken "autisme" is gaan noemen.
Ik ben jarenlang modje geweest van BNW, dus breek me de bek niet open!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik denk dat de kenmerken vaak duidelijker worden op de leeftijd dat ze toevallig ook die vaccinatie krijgen. Maar ja, is het dan de vaccinatie of is het dan gewoon de leeftijd waarop... Maar daar is de alu-hoedjes brigade niet ontvankelijk voor.
En idd wat jij zegt over de tijd dat men een naam heeft bedacht voor autisme...
Ik heb echt NOOIT dat ik daar spontaan over aangesproken wordt.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Hoe gaan jullie auties en aspies om met deze vervelende sociale warmte op deze zondag, je kan de deur niet uit of een blij hoofd wil een gesprek met je aan gaan over het weer, donder op !
Jottem, maar ook als NT'er vind ik dat niet je van het. Het verplichte karakter is minimaal aanwezig iig van huis uit.quote:
Geen zin in contact, dan zorg ik dat ik in de achtertuin blijfquote:Op zondag 9 maart 2014 12:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Hoe gaan jullie auties en aspies om met deze vervelende sociale warmte op deze zondag, je kan de deur niet uit of een blij hoofd wil een gesprek met je aan gaan over het weer, donder op !
Sowieso!quote:Op zondag 9 maart 2014 21:12 schreef Nijna het volgende:
Maar dat vind ik dan weer het voordeel van een praatje op straat, dat je makkelijker weg kan lopen dan wanneer je ergens op de koffie zit ofzo.
Heb je een alternatief dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:08 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga er mee kappen, ik zeg mijn huur op. Ik word knettergek schijtziek van die pokkekoters.
Ik kan makkelijker verliefd worden, maar dan op dames van midden 20. Op dames van boven de 30 kan ik onmogelijk verliefd raken. Aangezien ik zelf 39 ben, denk ik dat het hopeloos is voor mij om nog aan een partner te komen.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:27 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Heb je een alternatief dan?
Update van hier: Ik ga weer proberen t volleyballen. Heb daar een geschiedenis in, in die zin dat ik nooit bepaald de beste was... We gaan zien waar het eindigt!
Daarnaast, wie van jullie heeft wel eens het idee dat hij of zij niet verliefd kan worden, net zoals niet-autisten?
Als ik weet wat verliefdheid nu is? En hoe andere dat ervaren. Dus hier kan ik geen antwoord op gevenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:27 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Heb je een alternatief dan?
Update van hier: Ik ga weer proberen t volleyballen. Heb daar een geschiedenis in, in die zin dat ik nooit bepaald de beste was... We gaan zien waar het eindigt!
Daarnaast, wie van jullie heeft wel eens het idee dat hij of zij niet verliefd kan worden, net zoals niet-autisten?
Oh, jij gaat voor de groene blaadjes!quote:Op maandag 10 maart 2014 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan makkelijker verliefd worden, maar dan op dames van midden 20. Op dames van boven de 30 kan ik onmogelijk verliefd raken. Aangezien ik zelf 39 ben, denk ik dat het hopeloos is voor mij om nog aan een partner te komen.
Ja lichamelijk kan ik me er absoluut niet toe aangetrokken voelen, en ikzelf ben gewoon nog erg maf en speels. Als ik een vrouw van tegen de 40 zou hebben, zou ik me heel erg moeten inhouden en niet mezelf kunnen zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:54 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Oh, jij gaat voor de groene blaadjes!Hoezo niet eigenlijk, zijn de wat oudere dames minder aantrekkelijk?
Nee, er is geen alternatief. Volgens het woningbedrijf is dit de meest ideale woning voor mij. Alsof je op een bankje op een schoolplein zit.. je komt er echt heerlijk tot rustquote:
Aiiii erg rumoerig dus?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, er is geen alternatief. Volgens het woningbedrijf is dit de meest ideale woning voor mij. Alsof je op een bankje op een schoolplein zit.. je komt er echt heerlijk tot rust
Waardeloos dus, ze maken je gewoon blij met een dode mus.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, er is geen alternatief. Volgens het woningbedrijf is dit de meest ideale woning voor mij. Alsof je op een bankje op een schoolplein zit.. je komt er echt heerlijk tot rust
Dat is erg zacht uitgedrukt..quote:Op maandag 10 maart 2014 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiii erg rumoerig dus?
Maar er is geen alternatief en toch zeg je de huur op? Waar ga je dan naar toe?
Ik ben gewoon weer keihard genaaid. Tegen het RIBW hebben ze gezegd dat de overlast bekend is en dat er vorige zomer al heel veel klachten zijn binnen gekomen, ook zijn er al een aantal mensen om die reden verhuisd.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waardeloos dus, ze maken je gewoon blij met een dode mus.
Maar laat ik maar geen ellenlange rant gaan schrijven over hoe verdorven ik het woonbeleid in NL vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |