SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
nee is niet in de buurt genoeg.
wil een avondje quizen in eetcafemovies, wilde even weten of er wel eens iemand heen was geweest en of het een beetje druk is.
daarom dus DSL
moeten ons op vrijdag avond vermaken tussen het eten en de jacht op wild vlees in.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wel eens ja, maar er zitten hier ook mensen uit Eindhoven en directe omgeving..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
gaat weer lekker hier jongens
nog iemand hier die wel eens in eindhoven komt ?
Hoezo ?O, daar nooit binnen geweest, wel in die bioscoop daar (maar daar heb je niks aanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:57 schreef FCsuarez het volgende:
wil een avondje quizen in eetcafemovies, wilde even weten of er wel eens iemand heen was geweest en of het een beetje druk is.).
![]()
Aanstaande vrijdag? Vraag me af of zo'n quiz doorgang vindt als het volop carnaval isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:57 schreef FCsuarez het volgende:
wil een avondje quizen in eetcafemovies, wilde even weten of er wel eens iemand heen was geweest en of het een beetje druk is.
daarom dus DSL
moeten ons op vrijdag avond vermaken tussen het eten en de jacht op wild vlees in.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee later dit jaarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aanstaande vrijdag? Vraag me af of zo'n quiz doorgang vindt als het volop carnaval isplannen dit dat.
uitje, 10 gasten, zuipen, vrouwen, dronken. je ken het wel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
*kentquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee later dit jaarplannen dit dat.
uitje, 10 gasten, zuipen, vrouwen, dronken. je ken het wel.
Pure kwaliteit, dat soort avondjes
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
fyp.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee later dit jaarplannen dit dat.
uitje, 10 gasten, zuipen, 10 mannen, dronken. je kent het wel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
moet jij nou weer, wil je mee zuipen ofzo.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet jij nou weer, wil je mee zuipen ofzo.ja.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij stuurde mij net een whatsapp en hij kreeg dezelfde vragen die ik gisteren met hem heb behandeld.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:13 schreef Zhano het volgende:
Yo Trapsponzor, denk jij dat die Turk zn SQL gaat halen vandaag?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1399664
Dit is wel een aanrader. Rambam gaat paperazzi achtervolgen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die examens van Microsoft kun je gewoon downloaden met antwoorden en al, heb twee examens gedaan en alle vragen kwamen letterlijk uit download terugquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij stuurde mij net een whatsapp en hij kreeg dezelfde vragen die ik gisteren met hem heb behandeld.
Moet binnenkort de de derde doen (Azure en WCF) dan heb ik certificaat binnen, jeuhh.![]()
Heb gisteren de laatste 10 minuten gezien. Volgende aflevering gaan ze een zender onder de auto van een van die gasten plaatsenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:17 schreef DuTank het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1399664
Dit is wel een aanrader. Rambam gaat paperazzi achtervolgen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je denkt veel te ver door. Dit gaat puur om een toetsje over wat SQL queriesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die examens van Microsoft kun je gewoon downloaden met antwoorden en al, heb twee examens gedaan en alle vragen kwamen letterlijk uit download terug
Moet binnenkort de de derde doen (Azure en WCF) dan heb ik certificaat binnen, jeuhh.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die examens van Microsoft kun je gewoon downloaden met antwoorden en al, heb twee examens gedaan en alle vragen kwamen letterlijk uit download terug
Moet binnenkort de de derde doen (Azure en WCF) dan heb ik certificaat binnen, jeuhh.dit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je denkt veel te ver door. Dit gaat puur om een toetsje over wat SQL queries![]()
die smuldersquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb gisteren de laatste 10 minuten gezien. Volgende aflevering gaan ze een zender onder de auto van een van die gasten plaatsen![]()
![]()
zelf iedereen achtervolgen en als het bij jou gebeurd beetje hatelijk doen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:
1 INSERT INTO Comment VALUES (newid, 'Ok :'') ')
Maar hoe weet je dan zijn vragen, zijn school gehackt ?
[ Bericht 3% gewijzigd door DutchSL op 25-02-2014 10:36:06 ]![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb gisteren de laatste 10 minuten gezien. Volgende aflevering gaan ze een zender onder de auto van een van die gasten plaatsen![]()
Best lekker, familie van mij heeft een aantal brieven van de Belastingdienst niet ontvangenquote:Brabantse postbode pikt 3200 brieven
Een postbode uit Zundert wilde de post liever zelf houden dan verspreiden. De werknemer van PostNL hield rond augustus 2012 maarliefst 3200 poststukken achter. Dat meldt Omroep Brabant. Inwoners van Zundert hoeven niet meer te vrezen: inmiddels is de man in kwestie ontslagen.
De afgelopen drie weken heeft PostNL alsnog de 3150 brieven nabezorgd, inclusief excuusbrief. Volgens het postbedrijf gaat het om verschillende brieven zoals felicitaties, condoleances, rekeningen en juridische documenten. Handig! Bijna anderhalf jaar later...
Een woordvoerster van PostNL zei in de krant dat de man geen goede verklaring had voor het achterhouden van de brieven.
Gelukkig kon PostNL de nabezorging lijen: het aandeel van het bedrijf ging gisteren in de uitverkoop na de publicatie van teleurstellende kwartaalcijfers. De koers van het postbedrijf knalde meer dan tien procent omlaag.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Achterhouden? Of te lui om het te bezorgen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Best lekker, familie van mij heeft een aantal brieven van de Belastingdienst niet ontvangen![]()
Ik heb het te doen met degene die ze moet nabezorgenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Best lekker, familie van mij heeft een aantal brieven van de Belastingdienst niet ontvangen
Ik denk het laatste.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Achterhouden? Of te lui om het te bezorgen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
M'n nieuwe team speelt zo lekkah
Ik post zodalijk in de trein wel ff een linkje
Wijnaldum
Depay
Urby
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
moet het toch heen in deze wereld, eerst je juf pakken, dan nog gaan lopen zeuren ook.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is al het 5e bericht in 1 week tijd hier over.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet het toch heen in deze wereld, eerst je juf pakken, dan nog gaan lopen zeuren ook.
ze zullen wel lelijk zijn die juffen. anders gaan ze er wel mee doorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is al het 5e bericht in 1 week tijd hier over.
#FreeTrapz![]()
Een 68 rated CBquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:36 schreef el-blanchito het volgende:
[ afbeelding ]
Echt koningen, stuk voor stuk![]()
![]()
Speelt heerlijkquote:
Edit: Zou het ook kunnen doen met Juan Jesus en Jonathan, maar ik laat het voorlopig lekker zo
[ Bericht 7% gewijzigd door el-blanchito op 25-02-2014 12:45:10 ]i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ze hadden de postbezorging nooit over moeten laten aan onverzorgde huisvrouwenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Best lekker, familie van mij heeft een aantal brieven van de Belastingdienst niet ontvangen![]()
Had laatst ook een 2e verzoek tot betaling van de belastingdienst. Terwijl ik het eerste nooit gehad heb. Plus nog een uitnodiging voor een feestje die ik nooit ontvangen heb. Kutwijven.![]()
De persoon in (mijn) kwestie was een manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze hadden de postbezorging nooit over moeten laten aan onverzorgde huisvrouwen![]()
Had laatst ook een 2e verzoek tot betaling van de belastingdienst. Terwijl ik het eerste nooit gehad heb. Plus nog een uitnodiging voor een feestje die ik nooit ontvangen heb. Kutwijven.
Desalniettemin: dat soort dingen zijn echt verneukeratief. Komt nog bij dat dat familielid van mij een eigen bedrijf heeft, dat de Belastingdienst voor bedrijven niet zo coulant is als voor de gemiddelde burger
Maar uiteindelijk ben ik het met je eens: kutwijzen zijn het
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kutmannen ook danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De persoon in (mijn) kwestie was een man
Desalniettemin: dat soort dingen zijn echt verneukeratief. Komt nog bij dat dat familielid van mij een eigen bedrijf heeft, dat de Belastingdienst voor bedrijven niet zo coulant is als voor de gemiddelde burger
Maar uiteindelijk ben ik het met je eens: kutwijzen zijn hetMaar wel bizar dat zo'n verantwoordelijke (simpel, maar wel verantwoordelijk) door semi-werklozen gedaan wordt. Onderschat beroep toch wel.
![]()
En dat is dan weer logisch gevolg van al die bezuinigings- en ontslagrondes bij de post. Mensen die daar nu nog werkzaam zijn hebben per definitie wat te verbergen, anders hadden ze al lang eieren voor hun geld gekozenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kutmannen ook danMaar wel bizar dat zo'n verantwoordelijke (simpel, maar wel verantwoordelijk) door semi-werklozen gedaan wordt. Onderschat beroep toch wel.
Mezelf teruglezend: oke, misschien sla ik een beetje door nu
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Morgen een nieuw TOTW...dus vandaag leek me eigenlijk wel een mooie dag voor een nieuwe batch UP's?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn de suggesties er al?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morgen een nieuw TOTW...dus vandaag leek me eigenlijk wel een mooie dag voor een nieuwe batch UP's?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Volgens mij werd er vorige week aangekondigd dat er deze week nog een lading zou volgen?quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Van het TOTW bedoelde ik eigenlijk, maar dit is ook mooiquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij werd er vorige week aangekondigd dat er deze week nog een lading zou volgen?
Ah zoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Van het TOTW bedoelde ik eigenlijk, maar dit is ook mooi
Er zijn vast al wel suggesties. Op een site wiens naam we hier niet mogen noemen lijken de predictions ook allemaal behoorlijk veel op elkaar; 80% van de IF's lijken een zekerheidje.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gevondenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah zo
Er zijn vast al wel suggesties. Op een site wiens naam we hier niet mogen noemen lijken de predictions ook allemaal behoorlijk veel op elkaar; 80% van de IF's lijken een zekerheidje.
Ibra zit dan een week niet in packs, dus schaarser, dus prijs stijgt. Maar vermoedelijk zijn er een aantal mensen die daar nu al op ingespeeld hebben (want Ibra in TOTW is een zekerheidje), waardoor "dat gegeven" nu al in de prijs opgenomen zit. Alsjebegrijptwatikbedoel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Wel Radu.... Heb ze alleen geen coins meer om hem te halen...
De prijs van Ibra gaat hierdoor zeker niet zakken?
Edit: bovenstaande theorie is in lijn met wat ultimatedb laat zien: Ibra's prijs is eergisteren al enigszins gestegen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
GEHAALD! BAM!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:13 schreef Zhano het volgende:
Yo Trapsponzor, denk jij dat die Turk zn SQL gaat halen vandaag?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Bedankt nog voor de uitleg.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Mensen die een foto van DS2 willen zien post 1.
Ibra krijgt geen IF deze week.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ibra zit dan een week niet in packs, dus schaarser, dus prijs stijgt. Maar vermoedelijk zijn er een aantal mensen die daar nu al op ingespeeld hebben (want Ibra in TOTW is een zekerheidje), waardoor "dat gegeven" nu al in de prijs opgenomen zit. Alsjebegrijptwatikbedoel.
Edit: bovenstaande theorie is in lijn met wat ultimatedb laat zien: Ibra's prijs is eergisteren al enigszins gestegen.![]()
Glazen bol van Zhaneauquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee hoor, voorspelde ook al dat James Rodriguez er geen zou krijgenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De stekker ligt er al een week uit![]()
![]()
En je voorspelde dat jullie zouden winnen van NACquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee hoor, voorspelde ook al dat James Rodriguez er geen zou krijgen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil helemaal niet dat mijn foto hier wordt gepost.. bovendien is het ook nog een geshopte foto.
Mooie gif is het joh. altijd leukRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jij hebt niks te willen, smoel houden en afwachten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil helemaal niet dat mijn foto hier wordt gepost.. bovendien is het ook nog een geshopte foto.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
DM mag ookquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil helemaal niet dat mijn foto hier wordt gepost.. bovendien is het ook nog een geshopte foto.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
JUICHENquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil helemaal niet dat mijn foto hier wordt gepost.. bovendien is het ook nog een geshopte foto.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En je voorspelde dat jullie zouden winnen van NAC![]()
Oke, misschien wel niet. Maar ik denk dat de prijs van Ibra serieus nu stijgende is omdat een aantal mensen denken dat hij in TOTW zit.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat wel ja, maar ik denk persoonlijk niet dat ie m krijgt. Het is deel scorebord journalistiek he, hij scoorde zn derde goal uit de rebound van zn eigen gemiste penalty.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, misschien wel niet. Maar ik denk dat de prijs van Ibra serieus nu stijgende is omdat een aantal mensen denken dat hij in TOTW zit.![]()
Als hij hem niet krijgt, zakt de prijs weer zodra dat bekend is...en kan Tobi dus beter nog een dagje wachten met kopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar ik denk persoonlijk niet dat ie m krijgt. Het is deel scorebord journalistiek he, hij scoorde zn derde goal uit de rebound van zn eigen gemiste penalty.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij hebt al een keer gestemd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
BINGO!!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stelletje vieze DS fapperts
Stiekem heeft iedereen een verborgen DS2 liefde, met El-Blanchito in het bijzonder
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hierbij... de.. foto:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Makkelijk scoren zorgt altijd voor liefdequote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Stiekem heeft iedereen een verborgen DS2 liefde, met El-Blanchito in het bijzonderi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
wat een monsterquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hierbij... de.. foto:
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik was gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stelletje vieze DS fappertsNet als bij GJE
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom willen jullie een foto zien van DS2? Zijn jullie allemaal flikker ofzo?
quote:![]()
Hij leeft nog wel hoor.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Gewoon ff kijken of hij echt een autist is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:52 schreef DuTank het volgende:
Waarom willen jullie een foto zien van DS2? Zijn jullie allemaal flikker ofzo?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Liefst wil ik jouw foto zien, maar jij blijft je voor eeuwig verschuilen achter een plaatje van Balotelliquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:52 schreef DuTank het volgende:
Waarom willen jullie een foto zien van DS2? Zijn jullie allemaal flikker ofzo?![]()
![]()
DS2 is een heel goed alternatief.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:53 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Gewoon ff kijken of hij echt een autist is.
[..]
Gewoon ff kijken of hij echt een autist is.![]()
![]()
[..]
Gewoon ff kijken of hij echt een autist is.
Ok.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Liefst wil ik jouw foto zien, maar jij blijft je voor eeuwig verschuilen achter een plaatje van Balotelli![]()
![]()
DS2 is een heel goed alternatief.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij hebt niks te willen, smoel houden en afwachten.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Grapjen toch jongens, ik hoopte gewoon op een GJE-achtig GIFje![]()
In Skype had je het mogen zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:58 schreef el-blanchito het volgende:
Grapjen toch jongens, ik hoopte gewoon op een GJE-achtig GIFje![]()
bohhhh ds2 foto
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Drogreden, je had hem ook per DM kunnen sturenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In Skype had je het mogen zien.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
what happens in Skype stays in Skype'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind het echt een baas. [ afbeelding ]
Waxie in de haartjes, sixpekkie, clarkies onder z'n pantalonnetje.
Ik kreeg niet de indruk dat er schoenen te zien waren op de foto, dus ik zoek nog wat extra bevestiging.
Deze?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij bedoelde Alain Clark. En zijn vader.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kreeg niet de indruk dat er schoenen te zien waren op de foto, dus ik zoek nog wat extra bevestiging.
[ afbeelding ]
Deze?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij bedoelde Alain Clark. En zijn vader.Timquote:![]()
Dat is inderdaad al een stukkie beter
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
24: LIVE ANOTHER DAY is a thrilling new event series set to restart the ticking clock on the groundbreaking and Emmy Award-winning drama.
JACK IS BACK - MAY 5, 2014
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zag het ja. Maar eens kijken of het wat is binnenkort.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:18 schreef poker4lifee het volgende:
24: LIVE ANOTHER DAY is a thrilling new event series set to restart the ticking clock on the groundbreaking and Emmy Award-winning drama.
JACK IS BACK - MAY 5, 2014![]()
Mijn intuïtie. Donderdag of vrijdag op die dagen kwamen de vorige keren de UPs en transfers ookquote:![]()
![]()
Oke. Mocht jouw intuïtie kloppen, dan verwijs ik voortaan daar naar, in plaats van naar mijn glazen bolquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mijn intuïtie. Donderdag of Vrijdag op die dagen kwamen de vorige keren de UPs en transfers ook
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Normaal kom je dat soort gasten alleen tegen als ze aan de pillen zittenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:41 schreef ThadCastle het volgende:
http://foxsports.nl/video/194931-top-3-eredivisie-hoppakee.html
hier kletsBeugelsdijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat soort dingen zijn wel echt om te janken zegquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:54 schreef Tim86 het volgende:
Quitfreeze bug is schijnbaar terug op de 360.......
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2778850.pageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn wel echt om te janken zegsowieso een xbox kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#goedkoopscoren.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De enige reden waarom ik geen ps3/4 koop is omdat ik geen aids wil aan mijn vingers.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sowieso een xbox kopen![]()
#goedkoopscoren.![]()
geen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:13 schreef ThadCastle het volgende:
Hoeveel koffie drinken jullie op een dag?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bakkie of 5, 6 (verspreid over de ochtend en middag). Voornamelijk automatenkoffie. In het weekend heb ik aan 's ochtends 1 shot (Nespresso) genoeg.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:13 schreef ThadCastle het volgende:
Hoeveel koffie drinken jullie op een dag?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hangt er een beetje vanaf hoe laat ik op ben. Meestal 2 in de ochtend, 2 in de middag, 2 in de avond.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:13 schreef ThadCastle het volgende:
Hoeveel koffie drinken jullie op een dag?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet ook niet wat "gewoon" is. Ik weet wel dat ik nog wel eens een bakkie water uit de automaat haal, waar mijn collega's steevast koffie blijven doordrinken. Ik heb het nooit geteld, maar sommigen komen wel uit op het dubbele aantal van wat ik drink.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:19 schreef ThadCastle het volgende:
Oke duidelijk
Vroeg me af wat 'gewoon' was.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ik aan het werk ben drink ik bijna heel de dag koffie. Als ik een dag thuis ben zo'n 3-4Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb gisteren een poging gewaagd om een half uurtje Utopia te kijken. Daar knap je ook niet van op zeg![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja mijn pa zei dat hij er ongeveer 8 per dag drinkt, dat leek me echt (te) veel. Valt misschien nog wel mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat "gewoon" is. Ik weet wel dat ik nog wel eens een bakkie water uit de automaat haal, waar mijn collega's steevast koffie blijven doordrinken. Ik heb het nooit geteld, maar sommigen komen wel uit op het dubbele aantal van wat ik drink.![]()
Ik drink geen koffie, vind ik niet lekker en ik blijf zo ook wel wakker.
Al zit er in thee en cola wat ik wel drink natuurlijk ook cafeïne![]()
![]()
Als ik werk drink ik overigens wel alleen zwarte koffie. Mensen die suiker in hun koffie doen moeten gewoon limonade of energiedrank drinken. Mannen die cappuccino drinken die moeten naar Oeganda op vakantie.![]()
In mijn SNS tijd dronk ik veel te veel koffie in het begin ja..zit je van 9 tot 5 2 meter van de automaat en ondanks het feit dat het niet te zuipen is blijf je drinken en dan ga je stuiterend naar huis aan het eind van de dag. Zelfs met die smerige koffie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat "gewoon" is. Ik weet wel dat ik nog wel eens een bakkie water uit de automaat haal, waar mijn collega's steevast koffie blijven doordrinken. Ik heb het nooit geteld, maar sommigen komen wel uit op het dubbele aantal van wat ik drink.
Dan kan je beter variëren met thee en water etc, schiet anders echt niet op. Maar koffie is toch een beetje persoonsgebonden. Ik ken mensen die het in de avond al niet drinken omdat ze dan niet kunnen slapen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben jij tijdens je opleiding gaan werken of is dit je tweede studie?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In mijn SNS tijd dronk ik veel te veel koffie in het begin ja..zit je van 9 tot 5 2 meter van de automaat en ondanks het feit dat het niet te zuipen is blijf je drinken en dan ga je stuiterend naar huis aan het eind van de dag. Zelfs met die smerige koffie.
Dan kan je beter variëren met thee en water etc, schiet anders echt niet op. Maar koffie is toch een beetje persoonsgebonden. Ik ken mensen die het in de avond al niet drinken omdat ze dan niet kunnen slapen.![]()
Ik hou niet van thee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In mijn SNS tijd dronk ik veel te veel koffie in het begin ja..zit je van 9 tot 5 2 meter van de automaat en ondanks het feit dat het niet te zuipen is blijf je drinken en dan ga je stuiterend naar huis aan het eind van de dag. Zelfs met die smerige koffie.
Dan kan je beter variëren met thee en water etc, schiet anders echt niet op. Maar koffie is toch een beetje persoonsgebonden. Ik ken mensen die het in de avond al niet drinken omdat ze dan niet kunnen slapen.
Toen ik daar ook zat kwam er ook nog "soep" uit die automaten. Het had weinig met echte soep te maken, maar 's middags was een paar happen zout water best lekker voor de afwisseling
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik doe altijd een minimale hoeveelheid (de kleinste hoeveelheid die een automaat toestaat) suiker in de koffie. Ik drink ook liever een colaatje ja, maar dat kan ik niet uit die automaat halenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Als ik werk drink ik overigens wel alleen zwarte koffie. Mensen die suiker in hun koffie doen moeten gewoon limonade of energiedrank drinken. Mannen die cappuccino drinken die moeten naar Oeganda op vakantie.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat was een bijbaan, al heb ik in die tijd niet echt gestudeerd. 2x in de week 8 uur ofzo, soms wat meer (en verspreid).quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben jij tijdens je opleiding gaan werken of is dit je tweede studie?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Troep was dat ja, en toch nam je er dagelijks eentje. Of met de lift naar boven voor een traytje soep voor iedereen omdat ze daar groenten ipv tomatensoep haddenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hou niet van thee.
Toen ik daar ook zat kwam er ook nog "soep" uit die automaten. Het had weinig met echte soep te maken, maar 's middags was een paar happen zout water best lekker voor de afwisseling
Net ambtenaren bij die banken..doen alles om de dag door te komen zonder veel te werken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Troep was dat ja, en toch nam je er dagelijks eentje. Of met de lift naar boven voor een traytje soep voor iedereen omdat ze daar groenten ipv tomatensoep hadden
Net ambtenaren bij die banken..doen alles om de dag door te komen zonder veel te werken.
In Den Bosch hadden we op onze afdeling 2 automaten naast elkaar, en de een gaf groentensoep en de ander gaf tomatensoep
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verdomme, mijn IF Chiellini is met 178k BIN maar 1k duurder dan de goedkoopste IF.... Maar toch verkoopt hij maar niet. Ik wil godverdomme Ibra hebben.![]()
peesjens mij frentquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Verdomme, mijn IF Chiellini is met 178k BIN maar 1k duurder dan de goedkoopste IF.... Maar toch verkoopt hij maar niet. Ik wil godverdomme Ibra hebben.![]()
- never mind, PS3 -quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Verdomme, mijn IF Chiellini is met 178k BIN maar 1k duurder dan de goedkoopste IF.... Maar toch verkoopt hij maar niet. Ik wil godverdomme Ibra hebben.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ik thuis ben meestal 2x daags 2 grote mokken, als ik naar school moet haal ik daar vaak koffie en op het werk elke pauze 2 bakjesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:13 schreef ThadCastle het volgende:
Hoeveel koffie drinken jullie op een dag?![]()
![]()
Ja daar ben ik dus al veel te oud voor...quote:
Ach, EA is toch weer lekker bezig op de xbox. Eventjes wachten kan geen kwaad.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:13 schreef ThadCastle het volgende:
Hoeveel koffie drinken jullie op een dag?quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Grappig topic.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:13 schreef ThadCastle het volgende:
Hoeveel koffie drinken jullie op een dag?Als ik werk toch wel een bak of 6 à 7. Als ik alleen op mijn kamertje zit meestal een kop of 3, 4.
Heb sinds dit weekend eindelijk eigen filterkoffie op m'n kamer.Nog nooit zo'n blij mens geweest.
Say whut? Ik ben aan het leren voor het tentamen dat ik straks heb, zijn er opeens 2 colleges van Blackboard afgehaald
Stelletje flikkersi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Lekker de uitstellers trollenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:42 schreef el-blanchito het volgende:
Say whut? Ik ben aan het leren voor het tentamen dat ik straks heb, zijn er opeens 2 colleges van Blackboard afgehaald
Stelletje flikkers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik rock gewoon Nespresso hierquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Grappig topic.Als ik werk toch wel een bak of 6 à 7. Als ik alleen op mijn kamertje zit meestal een kop of 3, 4.
Heb sinds dit weekend eindelijk eigen filterkoffie op m'n kamer.Nog nooit zo'n blij mens geweest.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Facking lelijk toch? Ik bepaal zelf wel wanneer ik welk deel leerquote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Als je zelfs te lui was om het eerder te downloaden is het wel vrij extreemquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Facking lelijk toch? Ik bepaal zelf wel wanneer ik welk deel leer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze staan als PDF's online, dus downloaden hoeft niet. Ik snap je punt wel, maar ik vind dit niet kunnen. Heb maar ff een mailtje gestuurdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je zelfs te lui was om het eerder te downloaden is het wel vrij extreem
Edit: Ik ben trouwens ook niet zo laat begonnen, maar de sheets kijk ik altijd als laatste nog ff door
Maar jij woont bij je oudersquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Reemi en Poker krijgen van mama een pakje Wicky mee naar school.
Net zoveel totdat ik koffie pis. Of tot ik het echt zat ben. Meestal bij kopje 10 is dat wel bereikt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:13 schreef ThadCastle het volgende:
Hoeveel koffie drinken jullie op een dag?
Dit alleen op werk trouwens.![]()
Ongeveer 6 bakjes pleur op een dag. (alleen op kantoor)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dus heb je liever kanker in je hersens.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik geen ps3/4 koop is omdat ik geen aids wil aan mijn vingers.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:28 schreef Ozz-03 het volgende:
Dus heb je liever kanker in je hersens.
de kans dat je hem voor 275K verkoopt is in deze webapp net zo groot als dat je hem voor 179K verkoopt volgens mijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Verdomme, mijn IF Chiellini is met 178k BIN maar 1k duurder dan de goedkoopste IF.... Maar toch verkoopt hij maar niet. Ik wil godverdomme Ibra hebben.
#FreeTrapz![]()
Ik kan niet eens een rare gold contract vinden. Ik denk dat er serieus best veel mensen door deze grappen al (tijdelijk) gestopt zijn met FUT.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de kans dat je hem voor 275K verkoopt is in deze webapp net zo groot als dat je hem voor 179K verkoopt volgens mij![]()
Koopjes liggen wellicht voor het oprapen omdat zelfs de meest levenloze trader niet zo dom is om zijn tijd te verdoen met de webapp zoals hij op dit moment isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan niet eens een rare gold contract vinden. Ik denk dat er serieus best veel mensen door deze grappen al (tijdelijk) gestopt zijn met FUT.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben allang blij dat vandaag al mijn prijzen gewoon blijven staan bij het relist all, 1x per uur 3x op een knop drukken en browser kan weer dicht.![]()
vanmorgen DSL style mijn TOTY lahm verkocht voor 750Kquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Koopjes liggen wellicht voor het oprapen omdat zelfs de meest levenloze trader niet zo dom is om zijn tijd te verdoen met de webapp zoals hij op dit moment is![]()
noem het maar een koopje
#FreeTrapz![]()
Lachen. Je kunt er alleen geen ene kut voor terug kopen met deze webappquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vanmorgen DSL style mijn TOTY lahm verkocht voor 750K![]()
noem het maar een koopjeEn geloof dat ze zich er niet zo heel erg druk over maken daar.
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Interessante stof Tim. Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:26 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)hun-beslissing-17657
Wat een bizarre beesten eigenlijk
spider pig goat![]()
![]()
Daar is het internet voor hèquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Interessante stof Tim. Weer wat geleerd
Over een half uurtje mogen we al zien hoe tfapperts favo team klopp krijgt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lang gehad, nu niet meer.quote:
433(3)
Reus - Lewa - Kuba
Toure - Jovetic - Gundo
Clichy - Vertonghen - Kompany - Pisz
CechAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker team?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lang gehad, nu niet meer.
433(3)
Reus - Lewa - Kuba
Toure - Jovetic - Gundo
Clichy - Vertonghen - Kompany - Pisz
CechZiet er niet verkeerd uit in ieder geval.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja, speelde echt prima. Ik wisselde dit team doorgaans af met mijn Belgen als goldteams. Maar nadat ik mijn team met Ibra heb gemaakt had ik geen coins meer en vond ik die andere 2 uiteindelijk leuker om mee te spelen, dus toen ging hij toch maar in de verkoop.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lekker team?Ziet er niet verkeerd uit in ieder geval.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mwah. Wel zijn beste positie imo, maar het is zeker niet zoals met Hazard. Reus heeft high/med, is langer en sterker en kan ook prima op LM.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:37 schreef Reemi het volgende:
Reus zal wel echt op LW moeten he?
Ik wil ook IbraAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dortmund echt veel afwezigen zeg...Subotic, Hummels, Kuba, Bender, Gundogan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou wel heel vroeg zijn.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kwam deze net tegen, mooi covertje![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kopen? Jij koopt helemaal niks, je hebt geen guldenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:57 schreef Revontulet het volgende:
Jij heb nooit geen geld he, kankerboef.![]()
![]()
Nee, altijd 's ochtends vroeg op woendag op zijn vroegst.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Laatste paar weken is het op dinsdag toch eigenlijk al bekend, op een paar uitzondering na.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Elliequote:maar dit vind ik weinig aan.
![]()
Klinkt een stuk toffer dan het origineel imoquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Liehieev.quote:
Ik ben al een poosje stiekem verliefd op de veel te jonge Zara.
Mikhytaryan al 0-1
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zeker dat die lerares familie van je is hahaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Liehieev.
Lindgren - de Toefjes in wording![]()
![]()
Uh ja, goed opgelet weer Zhaneuaxquote:Ik bedoelde trouwens qua stem, geen idee hoe dat meiske er uit ziet.
![]()
lol 0-2
tfappert
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze is bijna 17.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zeker dat die lerares familie van je is haha
Lindgren - de Toefjes in wording![]()
mehh. En dan dat instagram filtertje eroverheen en zelfs al overgeproduceerd stemgeluidquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Liehieev.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
idgaf laat mij in die waanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mehh. En dan dat instagram filtertje eroverheen en zelfs al overgeproduceerd stemgeluid
Ze is wel puik. Ook zonder instagramfiltertje en met alleen een leren pents aan.
Wel weer lekker kapotgeproduceerd, maar we hadden het niet over de muziek hequote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
idgaf laat mij in die waan
Ze is wel puik. Ook zonder instagramfiltertje en met alleen een leren pents aan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sporteinzzzquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nop. Ik keek 'm muted.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel weer lekker kapotgeproduceerd, maar we hadden het niet over de muziek he
Mooi. Klonk als Beyonce tijdens het paardrijden.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi. Klonk als Beyonce tijdens het paardrijden.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi. Klonk als Beyonce tijdens het paardrijden.![]()
![]()
Arshavin moet er al af. Heb je met die low/low workrates.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.colbertnation.(...)-s-anti-america-rantquote:Jillert Anema krijgt ervan langs in VS: 'Steek deze vinger maar in je dijk'
Schaatscoach Jillert Anema, de coach van Jorrit Bergsma en Bob de Jong, is hard op weg bekender in de Verenigde Staten te worden dan in Nederland. Anema haalde in een interview met de Amerikaanse televisiezender CNBC hard uit naar de Amerikaanse sportcultuur. En nu wordt hij teruggepakt in het populaire satirische programma 'The Colbert Report'.
Volgens schaatsteam BAMUnivé, waar Jillert coach van is, liet Anema Twitter vorige week bijna ontploffen met zijn optreden voor CNBC. Hij haalde verschillende Amerikaanse kranten met zijn kritiek op het Amerikaanse schaatsteam. Gisteravond kwam de commotie rondom het spraakmakende interview tot een hoogtepunt. Stephen Colbert, die veel bekendheid verwierf als correspondent bij het televisieprogramma The Daily Show van Jon Stewart en nu zijn eigen show heeft, liet weinig heel van de 'arrogante' Anema. 'Alsof het niet genoeg is dat we hebben verloren, valt Anema ons ook nog eens aan met zijn beledigingen.'
Anema wreef de nieuwslezer van CNBC vorige week in dat de Verenigde Staten nul medailles hebben gehaald op het langebaanschaatsen. 'Nul man!', riep Anema. Colbert reageert hierop: 'Ik heb wel een medaille voor jou', waarop hij zijn middelvinger opsteekt. 'Steek die maar in je dijk!'.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nooit geen is dubbele ontkenning, dus heeft hij altijd geld.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:57 schreef Revontulet het volgende:
Jij heb nooit geen geld he, kankerboef.
Over wie gaat het eigenlijk?![]()
Hoe zit dat met die paarden? Hoeveel paarden ga je kopen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nooit geen is dubbele ontkenning, dus heeft hij altijd geld.
Over wie gaat het eigenlijk?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Schorsing Vertonghen na 'kutkakkerlakken' inclusief excuses: 2 duels
Schorsing Immers na 'we gaan op jodenjacht': 4 duels
Schorsing Pellè na agressief gedrag: 0 duels
Dag geloofwaardigheid KNVB!![]()
Bassie zit vol kattenkwaad en Adriaan is een acrobaatquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:29 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die paarden? Hoeveel paarden ga je kopen?![]()
![]()
Is toch een compleet ander incident pikkemans.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
Dag geloofwaardigheid KNVB!
In voorgaande (soortgelijke) incidenten zoals die van Pelle is er ook niemand geschorst. (Conboy, Chevalier, Pieters)
http://nos.nl/artikel/616072-wangedrag-niet-vaak-bestraft.htmlFeyenoord Rotterdam![]()
Echt totaal niet te vergelijken ditquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jammer knul.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)nd-tot-kapotte-deur/hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Als er geen agressie meer mag komen kijken in het voetbal vind ik dat schelden per definitie minstens 1 wedstrijd schorsing op moet leveren. Bij boos kijken één wedstrijd voorwaardelijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
Dag geloofwaardigheid KNVB!![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als er geen agressie meer mag komen kijken in het voetbal vind ik dat schelden per definitie minstens 1 wedstrijd schorsing op moet leveren. Bij boos kijken één wedstrijd voorwaardelijk.
En vergeet Lensie niet die een shirtje vastpakte.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
Dag geloofwaardigheid KNVB!Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij heeft toch een voorbeeldfunctie of niet? Dadelijk wordt er op de amateurvelden dug outs of dergelijke gesloopt.
Hij komt er gewoon mee weg zonder ook maar iets van een waarschuwing/boete.![]()
Kom op gast.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hij heeft toch een voorbeeldfunctie of niet? Dadelijk wordt er op de amateurvelden dug outs of dergelijke gesloopt.
Hij komt er gewoon mee weg zonder ook maar iets van een waarschuwing/boete.Hij heeft een boete gekregen en een voorwaardelijke schorsing. Lees je in.
Ik snap dat je Pelle graag ziet ontbreken zondag, maar dit is wel wat ver gezocht. Zo kun je elke overtreding die op het randje van rood ook op deze manier tot een schorsing ompraten. Want mensen zouden die overtreding wel eens na kunnen doen tijdens een wedstrijd van het 8e elftal.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hij komt er gewoon mee weg zonder ook maar iets van een waarschuwing/boete.![]()
Excuseer, ik dacht dat hij niets gekregen had.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kom op gast.Hij heeft een boete gekregen en een voorwaardelijke schorsing. Lees je in.
![]()
Daar gaat het fout he, je dachtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Excuseer, ik dacht dat hij niets gekregen had.![]()
Ohjee nu heb je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Daar gaat het fout he, je dacht![]()
dat zijn natuurlijk geen echte poppen hequote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohjee nu heb je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Emnesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
Even een haaibritje met Emnes maken.![]()
![]()
hihi inderdaad, dat zou raar zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
dat zijn natuurlijk geen echte poppen he![]()
die poppen en die rapen zijn van hetzelfde laken een pakquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hihi inderdaad, dat zou raar zijnHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:00 schreef Zhano het volgende:
Eindelijk vooruitgang bij mn pack-only Colombianen
[ afbeelding ]
Dit heb ik![]()
![]()
Haha ik nu Rivasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nice. Ik kreeg mijn huidige LCB 1 pack na deze:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Drenthe ga je spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn team is af.
Ik weet niet wat ik verder moet. Veel opties maar kan niets cools bedenken.
[ afbeelding ]![]()
Wachten op de transfer UP Morrison.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn team is af.
Ik weet niet wat ik verder moet. Veel opties maar kan niets cools bedenken.
[ afbeelding ]![]()
Denk je? Lijkt me een prima baller.quote:
Moscardelli in de spits.
Baardquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Denk je? Lijkt me een prima baller.
[ afbeelding ]
Moscardelli in de spits.![]()
![]()
Photoshop skills!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
is toch sjitterend
[ afbeelding ]
Emnes das phant0m.
http://wefut.com/squad/39025Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[trapz] Sankatroeloe Jizz [/trapz]quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wist niet dat hij meedeed in Game of Thronesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een koning hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ondertussen op Skype.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ondertussen op Skype.
[ afbeelding ]
gr gr![]()
Jup, nu heb ik beide versies.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lekker. Jammer van positie maar toch leuk
Ogude ook een baas![]()
Thxquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohhh gefeliciteerd met die IF pull Zhano.. welkom bij de 'bijna nutteloze silver IF in een pack' club.![]()
![]()
niet janken, sommige wachten nog steeds op hun eerste IF dit seizoenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohhh gefeliciteerd met die IF pull Zhano.. welkom bij de 'bijna nutteloze silver IF in een pack' club.
#FreeTrapz![]()
JBGSquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:33 schreef ThadCastle het volgende:
Golds in een silver team spelen echt als mongolen![]()
Waar staat dat ik dat doe dan? Ik feliciteer hem met die silver IF die hij in een pack heeft.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet janken, sommige wachten nog steeds op hun eerste IF dit seizoen![]()
dat sarcastische ondertoontje over dat bijna waardeloze IF clubje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar staat dat ik dat doe dan? Ik feliciteer hem met die silver IF die hij in een pack heeft.![]()
het zit me diep dat EA mij dit jaar links laat liggen![]()
#FreeTrapz![]()
iemand al met TOTY ramos gespeeld ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb er ook nog geen gehadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet janken, sommige wachten nog steeds op hun eerste IF dit seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog geen gehadmag ook niet klagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jese, aguero, reus, rooney.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1 silver IF en 4 gold IFs (waarvan 1 TOTY en 3 die bijna discard value waard waren) dus dat had minder gekund.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mag ook niet klagen.
jese, aguero, reus, rooney.![]()
Ik vind het vrij karig in negen miljard packs.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
1 silver IF en 4 gold IFs (waarvan 1 TOTY en 3 die bijna discard value waard waren) dus dat had minder gekund.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[trapz] Sankatroeloe Jizz [/trapz]
Als je bedenkt hoeveel bronze packs ik heb geopend dan is het een wonder dat ik nog geen bronze IF heb gehad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het vrij karig in negen miljard packs.![]()
Select *quote:
From UitsprakenTrapz
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: