SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
nee is niet in de buurt genoeg.
wil een avondje quizen in eetcafemovies, wilde even weten of er wel eens iemand heen was geweest en of het een beetje druk is.
daarom dus DSL
moeten ons op vrijdag avond vermaken tussen het eten en de jacht op wild vlees in.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wel eens ja, maar er zitten hier ook mensen uit Eindhoven en directe omgeving..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
gaat weer lekker hier jongens
nog iemand hier die wel eens in eindhoven komt ?
Hoezo ?O, daar nooit binnen geweest, wel in die bioscoop daar (maar daar heb je niks aanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:57 schreef FCsuarez het volgende:
wil een avondje quizen in eetcafemovies, wilde even weten of er wel eens iemand heen was geweest en of het een beetje druk is.).
![]()
Aanstaande vrijdag? Vraag me af of zo'n quiz doorgang vindt als het volop carnaval isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:57 schreef FCsuarez het volgende:
wil een avondje quizen in eetcafemovies, wilde even weten of er wel eens iemand heen was geweest en of het een beetje druk is.
daarom dus DSL
moeten ons op vrijdag avond vermaken tussen het eten en de jacht op wild vlees in.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee later dit jaarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aanstaande vrijdag? Vraag me af of zo'n quiz doorgang vindt als het volop carnaval isplannen dit dat.
uitje, 10 gasten, zuipen, vrouwen, dronken. je ken het wel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
*kentquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee later dit jaarplannen dit dat.
uitje, 10 gasten, zuipen, vrouwen, dronken. je ken het wel.
Pure kwaliteit, dat soort avondjes
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
fyp.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee later dit jaarplannen dit dat.
uitje, 10 gasten, zuipen, 10 mannen, dronken. je kent het wel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
moet jij nou weer, wil je mee zuipen ofzo.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet jij nou weer, wil je mee zuipen ofzo.ja.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij stuurde mij net een whatsapp en hij kreeg dezelfde vragen die ik gisteren met hem heb behandeld.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:13 schreef Zhano het volgende:
Yo Trapsponzor, denk jij dat die Turk zn SQL gaat halen vandaag?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1399664
Dit is wel een aanrader. Rambam gaat paperazzi achtervolgen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die examens van Microsoft kun je gewoon downloaden met antwoorden en al, heb twee examens gedaan en alle vragen kwamen letterlijk uit download terugquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij stuurde mij net een whatsapp en hij kreeg dezelfde vragen die ik gisteren met hem heb behandeld.
Moet binnenkort de de derde doen (Azure en WCF) dan heb ik certificaat binnen, jeuhh.![]()
Heb gisteren de laatste 10 minuten gezien. Volgende aflevering gaan ze een zender onder de auto van een van die gasten plaatsenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:17 schreef DuTank het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1399664
Dit is wel een aanrader. Rambam gaat paperazzi achtervolgen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je denkt veel te ver door. Dit gaat puur om een toetsje over wat SQL queriesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die examens van Microsoft kun je gewoon downloaden met antwoorden en al, heb twee examens gedaan en alle vragen kwamen letterlijk uit download terug
Moet binnenkort de de derde doen (Azure en WCF) dan heb ik certificaat binnen, jeuhh.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die examens van Microsoft kun je gewoon downloaden met antwoorden en al, heb twee examens gedaan en alle vragen kwamen letterlijk uit download terug
Moet binnenkort de de derde doen (Azure en WCF) dan heb ik certificaat binnen, jeuhh.dit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je denkt veel te ver door. Dit gaat puur om een toetsje over wat SQL queries![]()
die smuldersquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb gisteren de laatste 10 minuten gezien. Volgende aflevering gaan ze een zender onder de auto van een van die gasten plaatsen![]()
![]()
zelf iedereen achtervolgen en als het bij jou gebeurd beetje hatelijk doen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:
1 INSERT INTO Comment VALUES (newid, 'Ok :'') ')
Maar hoe weet je dan zijn vragen, zijn school gehackt ?
[ Bericht 3% gewijzigd door DutchSL op 25-02-2014 10:36:06 ]![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb gisteren de laatste 10 minuten gezien. Volgende aflevering gaan ze een zender onder de auto van een van die gasten plaatsen![]()
Best lekker, familie van mij heeft een aantal brieven van de Belastingdienst niet ontvangenquote:Brabantse postbode pikt 3200 brieven
Een postbode uit Zundert wilde de post liever zelf houden dan verspreiden. De werknemer van PostNL hield rond augustus 2012 maarliefst 3200 poststukken achter. Dat meldt Omroep Brabant. Inwoners van Zundert hoeven niet meer te vrezen: inmiddels is de man in kwestie ontslagen.
De afgelopen drie weken heeft PostNL alsnog de 3150 brieven nabezorgd, inclusief excuusbrief. Volgens het postbedrijf gaat het om verschillende brieven zoals felicitaties, condoleances, rekeningen en juridische documenten. Handig! Bijna anderhalf jaar later...
Een woordvoerster van PostNL zei in de krant dat de man geen goede verklaring had voor het achterhouden van de brieven.
Gelukkig kon PostNL de nabezorging lijen: het aandeel van het bedrijf ging gisteren in de uitverkoop na de publicatie van teleurstellende kwartaalcijfers. De koers van het postbedrijf knalde meer dan tien procent omlaag.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Achterhouden? Of te lui om het te bezorgen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Best lekker, familie van mij heeft een aantal brieven van de Belastingdienst niet ontvangen![]()
Ik heb het te doen met degene die ze moet nabezorgenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Best lekker, familie van mij heeft een aantal brieven van de Belastingdienst niet ontvangen
Ik denk het laatste.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Achterhouden? Of te lui om het te bezorgen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
M'n nieuwe team speelt zo lekkah
Ik post zodalijk in de trein wel ff een linkje
Wijnaldum
Depay
Urby
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
moet het toch heen in deze wereld, eerst je juf pakken, dan nog gaan lopen zeuren ook.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is al het 5e bericht in 1 week tijd hier over.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet het toch heen in deze wereld, eerst je juf pakken, dan nog gaan lopen zeuren ook.
ze zullen wel lelijk zijn die juffen. anders gaan ze er wel mee doorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is al het 5e bericht in 1 week tijd hier over.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een 68 rated CBquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:36 schreef el-blanchito het volgende:
[ afbeelding ]
Echt koningen, stuk voor stuk![]()
![]()
Speelt heerlijkquote:
Edit: Zou het ook kunnen doen met Juan Jesus en Jonathan, maar ik laat het voorlopig lekker zo
[ Bericht 7% gewijzigd door el-blanchito op 25-02-2014 12:45:10 ]i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ze hadden de postbezorging nooit over moeten laten aan onverzorgde huisvrouwenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Best lekker, familie van mij heeft een aantal brieven van de Belastingdienst niet ontvangen![]()
Had laatst ook een 2e verzoek tot betaling van de belastingdienst. Terwijl ik het eerste nooit gehad heb. Plus nog een uitnodiging voor een feestje die ik nooit ontvangen heb. Kutwijven.![]()
De persoon in (mijn) kwestie was een manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze hadden de postbezorging nooit over moeten laten aan onverzorgde huisvrouwen![]()
Had laatst ook een 2e verzoek tot betaling van de belastingdienst. Terwijl ik het eerste nooit gehad heb. Plus nog een uitnodiging voor een feestje die ik nooit ontvangen heb. Kutwijven.
Desalniettemin: dat soort dingen zijn echt verneukeratief. Komt nog bij dat dat familielid van mij een eigen bedrijf heeft, dat de Belastingdienst voor bedrijven niet zo coulant is als voor de gemiddelde burger
Maar uiteindelijk ben ik het met je eens: kutwijzen zijn het
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kutmannen ook danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De persoon in (mijn) kwestie was een man
Desalniettemin: dat soort dingen zijn echt verneukeratief. Komt nog bij dat dat familielid van mij een eigen bedrijf heeft, dat de Belastingdienst voor bedrijven niet zo coulant is als voor de gemiddelde burger
Maar uiteindelijk ben ik het met je eens: kutwijzen zijn hetMaar wel bizar dat zo'n verantwoordelijke (simpel, maar wel verantwoordelijk) door semi-werklozen gedaan wordt. Onderschat beroep toch wel.
![]()
En dat is dan weer logisch gevolg van al die bezuinigings- en ontslagrondes bij de post. Mensen die daar nu nog werkzaam zijn hebben per definitie wat te verbergen, anders hadden ze al lang eieren voor hun geld gekozenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kutmannen ook danMaar wel bizar dat zo'n verantwoordelijke (simpel, maar wel verantwoordelijk) door semi-werklozen gedaan wordt. Onderschat beroep toch wel.
Mezelf teruglezend: oke, misschien sla ik een beetje door nu
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Morgen een nieuw TOTW...dus vandaag leek me eigenlijk wel een mooie dag voor een nieuwe batch UP's?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn de suggesties er al?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morgen een nieuw TOTW...dus vandaag leek me eigenlijk wel een mooie dag voor een nieuwe batch UP's?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Volgens mij werd er vorige week aangekondigd dat er deze week nog een lading zou volgen?quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Van het TOTW bedoelde ik eigenlijk, maar dit is ook mooiquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij werd er vorige week aangekondigd dat er deze week nog een lading zou volgen?
Ah zoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Van het TOTW bedoelde ik eigenlijk, maar dit is ook mooi
Er zijn vast al wel suggesties. Op een site wiens naam we hier niet mogen noemen lijken de predictions ook allemaal behoorlijk veel op elkaar; 80% van de IF's lijken een zekerheidje.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gevondenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah zo
Er zijn vast al wel suggesties. Op een site wiens naam we hier niet mogen noemen lijken de predictions ook allemaal behoorlijk veel op elkaar; 80% van de IF's lijken een zekerheidje.
Ibra zit dan een week niet in packs, dus schaarser, dus prijs stijgt. Maar vermoedelijk zijn er een aantal mensen die daar nu al op ingespeeld hebben (want Ibra in TOTW is een zekerheidje), waardoor "dat gegeven" nu al in de prijs opgenomen zit. Alsjebegrijptwatikbedoel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Wel Radu.... Heb ze alleen geen coins meer om hem te halen...
De prijs van Ibra gaat hierdoor zeker niet zakken?
Edit: bovenstaande theorie is in lijn met wat ultimatedb laat zien: Ibra's prijs is eergisteren al enigszins gestegen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
GEHAALD! BAM!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:13 schreef Zhano het volgende:
Yo Trapsponzor, denk jij dat die Turk zn SQL gaat halen vandaag?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Bedankt nog voor de uitleg.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Mensen die een foto van DS2 willen zien post 1.
Ibra krijgt geen IF deze week.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ibra zit dan een week niet in packs, dus schaarser, dus prijs stijgt. Maar vermoedelijk zijn er een aantal mensen die daar nu al op ingespeeld hebben (want Ibra in TOTW is een zekerheidje), waardoor "dat gegeven" nu al in de prijs opgenomen zit. Alsjebegrijptwatikbedoel.
Edit: bovenstaande theorie is in lijn met wat ultimatedb laat zien: Ibra's prijs is eergisteren al enigszins gestegen.![]()
Glazen bol van Zhaneauquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee hoor, voorspelde ook al dat James Rodriguez er geen zou krijgenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De stekker ligt er al een week uit![]()
![]()
En je voorspelde dat jullie zouden winnen van NACquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee hoor, voorspelde ook al dat James Rodriguez er geen zou krijgen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil helemaal niet dat mijn foto hier wordt gepost.. bovendien is het ook nog een geshopte foto.
Mooie gif is het joh. altijd leukRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jij hebt niks te willen, smoel houden en afwachten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil helemaal niet dat mijn foto hier wordt gepost.. bovendien is het ook nog een geshopte foto.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
DM mag ookquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil helemaal niet dat mijn foto hier wordt gepost.. bovendien is het ook nog een geshopte foto.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
JUICHENquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil helemaal niet dat mijn foto hier wordt gepost.. bovendien is het ook nog een geshopte foto.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En je voorspelde dat jullie zouden winnen van NAC![]()
Oke, misschien wel niet. Maar ik denk dat de prijs van Ibra serieus nu stijgende is omdat een aantal mensen denken dat hij in TOTW zit.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat wel ja, maar ik denk persoonlijk niet dat ie m krijgt. Het is deel scorebord journalistiek he, hij scoorde zn derde goal uit de rebound van zn eigen gemiste penalty.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, misschien wel niet. Maar ik denk dat de prijs van Ibra serieus nu stijgende is omdat een aantal mensen denken dat hij in TOTW zit.![]()
Als hij hem niet krijgt, zakt de prijs weer zodra dat bekend is...en kan Tobi dus beter nog een dagje wachten met kopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar ik denk persoonlijk niet dat ie m krijgt. Het is deel scorebord journalistiek he, hij scoorde zn derde goal uit de rebound van zn eigen gemiste penalty.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij hebt al een keer gestemd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
BINGO!!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stelletje vieze DS fapperts
Stiekem heeft iedereen een verborgen DS2 liefde, met El-Blanchito in het bijzonder
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hierbij... de.. foto:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Makkelijk scoren zorgt altijd voor liefdequote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Stiekem heeft iedereen een verborgen DS2 liefde, met El-Blanchito in het bijzonderi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
wat een monsterquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hierbij... de.. foto:
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik was gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stelletje vieze DS fappertsNet als bij GJE
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom willen jullie een foto zien van DS2? Zijn jullie allemaal flikker ofzo?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |