SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
nee is niet in de buurt genoeg.
wil een avondje quizen in eetcafemovies, wilde even weten of er wel eens iemand heen was geweest en of het een beetje druk is.
daarom dus DSL
moeten ons op vrijdag avond vermaken tussen het eten en de jacht op wild vlees in.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wel eens ja, maar er zitten hier ook mensen uit Eindhoven en directe omgeving..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
gaat weer lekker hier jongens
nog iemand hier die wel eens in eindhoven komt ?
Hoezo ?O, daar nooit binnen geweest, wel in die bioscoop daar (maar daar heb je niks aanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:57 schreef FCsuarez het volgende:
wil een avondje quizen in eetcafemovies, wilde even weten of er wel eens iemand heen was geweest en of het een beetje druk is.).
![]()
Aanstaande vrijdag? Vraag me af of zo'n quiz doorgang vindt als het volop carnaval isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:57 schreef FCsuarez het volgende:
wil een avondje quizen in eetcafemovies, wilde even weten of er wel eens iemand heen was geweest en of het een beetje druk is.
daarom dus DSL
moeten ons op vrijdag avond vermaken tussen het eten en de jacht op wild vlees in.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee later dit jaarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aanstaande vrijdag? Vraag me af of zo'n quiz doorgang vindt als het volop carnaval isplannen dit dat.
uitje, 10 gasten, zuipen, vrouwen, dronken. je ken het wel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
*kentquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee later dit jaarplannen dit dat.
uitje, 10 gasten, zuipen, vrouwen, dronken. je ken het wel.
Pure kwaliteit, dat soort avondjes
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
fyp.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee later dit jaarplannen dit dat.
uitje, 10 gasten, zuipen, 10 mannen, dronken. je kent het wel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
moet jij nou weer, wil je mee zuipen ofzo.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet jij nou weer, wil je mee zuipen ofzo.ja.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij stuurde mij net een whatsapp en hij kreeg dezelfde vragen die ik gisteren met hem heb behandeld.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:13 schreef Zhano het volgende:
Yo Trapsponzor, denk jij dat die Turk zn SQL gaat halen vandaag?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1399664
Dit is wel een aanrader. Rambam gaat paperazzi achtervolgen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die examens van Microsoft kun je gewoon downloaden met antwoorden en al, heb twee examens gedaan en alle vragen kwamen letterlijk uit download terugquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij stuurde mij net een whatsapp en hij kreeg dezelfde vragen die ik gisteren met hem heb behandeld.
Moet binnenkort de de derde doen (Azure en WCF) dan heb ik certificaat binnen, jeuhh.![]()
Heb gisteren de laatste 10 minuten gezien. Volgende aflevering gaan ze een zender onder de auto van een van die gasten plaatsenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:17 schreef DuTank het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1399664
Dit is wel een aanrader. Rambam gaat paperazzi achtervolgen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je denkt veel te ver door. Dit gaat puur om een toetsje over wat SQL queriesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die examens van Microsoft kun je gewoon downloaden met antwoorden en al, heb twee examens gedaan en alle vragen kwamen letterlijk uit download terug
Moet binnenkort de de derde doen (Azure en WCF) dan heb ik certificaat binnen, jeuhh.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die examens van Microsoft kun je gewoon downloaden met antwoorden en al, heb twee examens gedaan en alle vragen kwamen letterlijk uit download terug
Moet binnenkort de de derde doen (Azure en WCF) dan heb ik certificaat binnen, jeuhh.dit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je denkt veel te ver door. Dit gaat puur om een toetsje over wat SQL queries![]()
die smuldersquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb gisteren de laatste 10 minuten gezien. Volgende aflevering gaan ze een zender onder de auto van een van die gasten plaatsen![]()
![]()
zelf iedereen achtervolgen en als het bij jou gebeurd beetje hatelijk doen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:
1 INSERT INTO Comment VALUES (newid, 'Ok :'') ')
Maar hoe weet je dan zijn vragen, zijn school gehackt ?
[ Bericht 3% gewijzigd door DutchSL op 25-02-2014 10:36:06 ]![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb gisteren de laatste 10 minuten gezien. Volgende aflevering gaan ze een zender onder de auto van een van die gasten plaatsen![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Best lekker, familie van mij heeft een aantal brieven van de Belastingdienst niet ontvangenquote:Brabantse postbode pikt 3200 brieven
Een postbode uit Zundert wilde de post liever zelf houden dan verspreiden. De werknemer van PostNL hield rond augustus 2012 maarliefst 3200 poststukken achter. Dat meldt Omroep Brabant. Inwoners van Zundert hoeven niet meer te vrezen: inmiddels is de man in kwestie ontslagen.
De afgelopen drie weken heeft PostNL alsnog de 3150 brieven nabezorgd, inclusief excuusbrief. Volgens het postbedrijf gaat het om verschillende brieven zoals felicitaties, condoleances, rekeningen en juridische documenten. Handig! Bijna anderhalf jaar later...
Een woordvoerster van PostNL zei in de krant dat de man geen goede verklaring had voor het achterhouden van de brieven.
Gelukkig kon PostNL de nabezorging lijen: het aandeel van het bedrijf ging gisteren in de uitverkoop na de publicatie van teleurstellende kwartaalcijfers. De koers van het postbedrijf knalde meer dan tien procent omlaag.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Achterhouden? Of te lui om het te bezorgen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Best lekker, familie van mij heeft een aantal brieven van de Belastingdienst niet ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |