abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 09:43:41 #1
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_137117983
Naar aanleiding van een discussie in het kattenfototopic over katten die nog wel eens iets uit vreten, zoals op plekken liggen waarvan ze weten dat het niet mag, planten onder handen nemen, dingen omgooien (al dan niet met opzet), krabben aan meubelen, etc dacht ik dat het misschien wel grappig was om eens te horen en liefst nog zien natuurlijk wat jouw huisdieren allemaal uitvreten :D

Mijn oudste en eerste kat heb ik inmiddels nu bijna 5 jaar en er zijn er na die tijd nu nog 3 bijgekomen. Sinds die tijd is mijn vensterbank leeg en heb ik inmiddels nog maar één plant (behalve kattengras dan) in huis staan. Maar het is niet alsof die plant nooit wat te verduren heeft gehad...

Ik was rustig bezig in huis, afwassen, plantjes water geven, de was, etc
Tot ik dacht:.....Wat hoor ik nou?
Ik ging dus kijken, ..wat ik aantrof? Nou dit:

In mijn ooghoek zag ik iets achter het gordijn bewegen..., wat dat was? Nou dit:

Wat? Wat is er?

Oh, oh dat.....

Nee, geen idee hoe dat daar komt :N

}:|

Hummer is echt stout en vooral ook gewoon lomp :D Gooit rustig alles om als hij achter een vlieg aan zit. Of stuift over spullen heen of land er gewoon bovenop }:|

Heeft mij helemaal niet nodig om de luxaflex naar boven te halen om naar buiten te kijken }:|

Dodge steelt alles wat los en vast zit en is een beetje een stille sneakert :D

Maar goed, eerlijk is eerlijk, ik hou ook wel van katten met kattenstreken :D Ik ben heel benieuwd of er meer zijn met van die banjers. Mag natuurlijk ook een verhaal over een hond, paard of cavia zijn ;)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_137118105
O+ O+ O+ O+ Wat een leukerds!
  dinsdag 25 februari 2014 @ 09:57:09 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137118284
Mooie foto's, caught in the act!

Onze kat is al wat ouder en niet zo heel mobiel (kan bijv. niet zo hoog springen). Enige wat ze wel eens doet wat ik minder geslaagd vind, is kotsen achter de houtkachel. :') O+
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 10:04:02 #4
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_137118427
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 09:57 schreef Lienekien het volgende:
Mooie foto's, caught in the act!

Onze kat is al wat ouder en niet zo heel mobiel (kan bijv. niet zo hoog springen). Enige wat ze wel eens doet wat ik minder geslaagd vind, is kotsen achter de houtkachel. :') O+
Ah ja, de meest handige plek inderdaad he :') Ik heb ook wel eens het idee dat ze echt iets zoeken om achter of in te kotsen :')
pi_137131301
Op tijd terug :

Te laat:

I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_137131490
Geweldig topic *O*

Wat allemaal niet mag : (rondje oude foto's)

Een paar tuinen verderop hadden ze een gevulde vijver O-)

Niet echt stout, maar wel als je daadwerkelijk een vogel uit een vogelhuis jat }:| (wat niet gelukt is overigens)

En soms lukt het wel, en kan je ook nog door het kattenluik ermee :o ;(

Maarre..... mijn naam is haas en ik weet van niks :7 8-) *)

pi_137135286
Ooit eens de rattenkooi open laten staan.

† In Memoriam † dinsdag 25 februari 2014 @ 19:47:01 #9
137949 Disana
  Manager PR/Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 21:42:09 #10
269689 crew  Viv
pi_137140800
Leuk topic! :D

Even thee gaan zetten tijdens het schrijven van mijn afstudeerproject, zit Kyran op mijn bureau. Lief hè? O+

Hij heeft ook géén idee hoe dit komt:

Ko-Ko vindt niet dat zij iets verkeerd doet:

Ze bekijkt het graag van de andere kant:

En onze katten mogen gewoon op tafel hoor, is juist gezellig:

Manager PR/Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 22:20:43 #11
269689 crew  Viv
pi_137142630
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:38 schreef VaderVanJezus het volgende:
Ooit eens de rattenkooi open laten staan.

[ afbeelding ]
Bizar! :D
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:48:31 #12
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137151563
Whaaahhhh die ratten en de AB!

Mijn katten helpen me nogal graag. Met cake bakken (als ik me ff omdraai zit er een witte kater in de mengbak), met kaarten maken (kraaltjes, lintjes etc opvreten), heel fijn.

En smorgens om half 7 achter elkaar aan jagen als ik sta te douchen (arme buren)

En ik tref nog wel eens een kat aan, onder het wasrek, liggend op een kledingstuk dat eerst aan het wasrek hing. Hihi.

En natuurlijk de bank en het behang aan gort krabben. Of mij, of mijn kleding.

En wat heel irritant maar wel uberschattig is: zodra ze horen dat ik wakker ben gaan ze aan de slaapkamerdeur krabbelen, door het raampje loeren en als het te lang duurt voor ik naar buiten kom gaat Sem op het raampje beuken met zijn poot. Te lief gewoon.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_137151758
Die foto's hier! :D
pi_137151817
Leuk dit :P
De laatste dagen zijn ze hier ook stout aan het doen. Even uitproberen wat er allemaal mag in het nieuwe huis ofzo denk ik.
Eergisteren hadden ze een zakje vissenvoer uit de kast gegooid en een beetje opgegeten. Gisteren is er een heel laddkastje omgevallen :o
Helaas had mijn vriend geen foto's gemaakt toen hij het zo aantrof.
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 10:15:01 #15
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_137153088
Ooooh die vis uit die vijver en die afstandsbediening _O- En Kyran bij de computer :D Zoooo herkenbaar :D
pi_137154067
Ik had mijn tas incl. lunch een nacht op de bank laten liggen..

Of dat je thuis komt en wat potgrond op de trap ziet liggen. En het logeerbed. En de bank. En dan bij de eettafel aan komt en..

En een paar dagen later..

Maar verder zijn ze heel lief O+

Doen nooit gevaarlijke dingen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht, ik? Ik kijk alleen maar >:)
pi_137154150
_O- oh my, die zijn wel heel erg met plantjes! Zolang het geen sprieten heeft, zijn die dingen hier gelukkig meestal wel veilig :D
pi_137154161
Dana (die van de laatste foto) houd gewoon heel erg van graven. Die gaat soms ook naar de kattenbak, niet voor een boodschap ofzo. Nee gewoon ff graven :9~
pi_137154271
De jongste vindt graven ook best leuk, maar die heeft een tuin tot z'n beschikking en doet het gelukkig alleen daar. Dat in de winter wat plantjes dood gingen en hij meer graafruimte kreeg is wel wat minder, maar ach, baggerpootjes door het huis en zand op je bureau went ook wel :+
pi_137154374
Die van mij gaan heel weinig naar buiten, omdat mijn huizen dat niet altijd toe laten. Maar ze zijn nu weer aan het wennen om naar buiten te kunnen. Dus hopelijk is het komend half jaar rustig qua graafwerk binnen :)

Nog leuker is dat die zwarte dus heel graag door zand/zaagsel/grond rolt. Dus als de ene het uit de potten graaft verspreid de andere het met liefde :')
pi_137154482
Haha, help het je hopen dan! :) Mental image van kat vol met zand die zich overal 'ns lekker even uitschudt :') O+
  Manager PR/Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 20:59:18 #22
269689 crew  Viv
pi_137175038
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:58 schreef Puala het volgende:
Deze! :D Zó vakkundig uitgegraven, dat die glazen watergeefbollen nog intact in de bloempotten staan.
pi_137179587
Heeeeerlijk stout _O-
pi_137188102
Oh deze foto's en de teksten erbij zijn geweldig. verhalen over was van het droogrek afhalen en erop gaan liggen slapen zijn ook heel bekend hier.
gekste wat ik ooit heb meegemaakt was mijn poezel die in de openstaande droger die net klaar was kroop en het teveel aan kleding eruit gooide tot ze fijn lag...
pi_137189214
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 03:49 schreef riek87 het volgende:
Oh deze foto's en de teksten erbij zijn geweldig. verhalen over was van het droogrek afhalen en erop gaan liggen slapen zijn ook heel bekend hier.
gekste wat ik ooit heb meegemaakt was mijn poezel die in de openstaande droger die net klaar was kroop en het teveel aan kleding eruit gooide tot ze fijn lag...
Hahahahaha das ook een goeie.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')