Naar aanleiding van een discussie in het kattenfototopic over katten die nog wel eens iets uit vreten, zoals op plekken liggen waarvan ze weten dat het niet mag, planten onder handen nemen, dingen omgooien (al dan niet met opzet), krabben aan meubelen, etc dacht ik dat het misschien wel grappig was om eens te horen en liefst nog zien natuurlijk wat jouw huisdieren allemaal uitvreten

Mijn oudste en eerste kat heb ik inmiddels nu bijna 5 jaar en er zijn er na die tijd nu nog 3 bijgekomen. Sinds die tijd is mijn vensterbank leeg en heb ik inmiddels nog maar één plant (behalve kattengras dan) in huis staan. Maar het is niet alsof die plant nooit wat te verduren heeft gehad...
Ik was rustig bezig in huis, afwassen, plantjes water geven, de was, etc
Tot ik dacht:.....Wat hoor ik nou?
Ik ging dus kijken, ..wat ik aantrof? Nou dit:
![Afbeelding535.jpg]()
In mijn ooghoek zag ik iets achter het gordijn bewegen..., wat dat was? Nou dit:
Wat? Wat is er?
![Afbeelding539.jpg]()
Oh, oh dat.....
![Afbeelding537.jpg]()
Nee, geen idee hoe dat daar komt

Hummer is echt stout en vooral ook gewoon lomp

Gooit rustig alles om als hij achter een vlieg aan zit. Of stuift over spullen heen of land er gewoon bovenop
![Afbeelding135.jpg]()
Heeft mij helemaal niet nodig om de luxaflex naar boven te halen om naar buiten te kijken
![Hummer119.jpg]()
![Hummer118.jpg]()
Dodge steelt alles wat los en vast zit en is een beetje een stille sneakert

![IMG_7575.jpg]()
Maar goed, eerlijk is eerlijk, ik hou ook wel van katten met kattenstreken

Ik ben heel benieuwd of er meer zijn met van die banjers. Mag natuurlijk ook een verhaal over een hond, paard of cavia zijn