ga lekker ergens anders spelen puber...quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een onzin, tenzij je een robot-koelkast hebt. Ik haat de hele tijd moeten lopen voor nieuw bier als je lekker met je hand in de broek van dag-tv aan het genieten bent.
Dit dus inderdaad, als je niet eens meer een paar blikken bier kunt kopen dan zijn de financiele problemen wel zeer ernstig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:03 schreef Geerd het volgende:
Volgens mij is geld het grotere probleem, wanneer je geen geld meer hebt om een kratje bier en wat wijn te kunnen kopen, is het ernstig gesteld denk ik, vooral met de gedachte wanneer het laatste brood uit de vriezer op is.
Ja ze werken... maar alles wat ze verdienen gaat naar een van de openstaande schulden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:45 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad, als je niet eens meer een paar blikken bier kunt kopen dan zijn de financiele problemen wel zeer ernstig.
Werken ze uberhaupt wel? Met twee personen moet je toch wel engiszins geld bij elkaar kunnen verdienen zelfs als het tegen het minimumloon is.
Dus ze houden genoeg geld over om af te lossen. Dan hadden ze ook nooit schulden hoeven maken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:11 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Ja ze werken... maar alles wat ze verdienen gaat naar een van de openstaande schulden.
Dors !! Heerlijk pilsje net weer 24 blikken en 1 krat gehaaldquote:Op woensdag 26 februari 2014 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn persoonlijke top 5 goedkope halve liters
Op 5.
[ afbeelding ]
Op 4
[ afbeelding ]
OP 3 OK NU WORDT HET SPANNEND
[ afbeelding ]
OP TWEE JA LAAT JULLIE HOREN
[ [url=http://www.blik-op-blik.nl/2012_nieuwe_blikken/2012-NL-dors_pilsener_[500ml][Ball8747].jpg]afbeelding[/url] ]
EN OP 1 tromgeroffel
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |