SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergoedingen kosten vervoer totaal: 550 euro.quote:• Vergoeding kosten vervoer (NL -> TR): 250 euro per persoon (totaal: 500 euro)
• Vergoeding kosten vervoer (binnen TR): 25 euro per persoon (totaal: 50 euro)
• Vergoeding vervoer bagage: 335 euro per kubieke meter (laten we uitgaan van 0,5 kubieke meter per persoon) - (totaal: 335 euro)
Maandelijks totaal: 618,08 euro.quote:• Brutoremigratie-uitkering: categorie A - na april 2000 - samenwonend - zorgverzekeringswet - geen AOW: 515,99 euro
• Brutotegemoetkoming in de kosten van een ziektekostenverzekering: 102,09 euro
De vergoeding is pp, dua het klopt. Ik ken iemand die dit heeft gedaan.. is teruggekomen na 5 jaar. Hij kon er absoluut niet aarden ivm culturele issues. En dit was een man van 55 met gezin he..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als het blijkt te kloppen... Ik ga er in ieder geval achteraan..
Hoe kunnen ze terugkomen? Je moet afstand doen van de Nederlandse nationaliteit...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De vergoeding is pp, dua het klopt. Ik ken iemand die dit heeft gedaan.. is teruggekomen na 5 jaar. Hij kon er absoluut niet aarden ivm culturele issues. En dit was een man van 55 met gezin he..
Verder ken ik een meisje; mijn leeftijd. Kwam na 3 jaar terug.
Is echt niet wat het lijkt he.
Ik vraag me echt af hoe mensen zich zo kunnen laten brainwashen..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:26 schreef Arcadia het volgende:
Nichtje doet nu opleiding als lerares bij de Fethullahci's, maar in een ander land. Ze hield contact via Facebook met haar moeder, maar ze moest dat verwijderen blijkbaar.
Eckte moslims
Geen idee. Ze zijn iig terug gekomen? Allemaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze terugkomen? Je moet afstand doen van de Nederlandse nationaliteit...
En mijn tantes blijven er goed vertrouwen in hebben he. Echt belachelijk. Ben blij dat ik weg ben van die hypocrietenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe mensen zich zo kunnen laten brainwashen..
Al gezien, vertalingen enzo + link naar liveleak stonden in het artikel.quote:
Waarom zou je een Blackberry halen, zolang ze niet zijn overgestapt op android?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:33 schreef zarGon het volgende:
http://www.alternate.nl/B(...)71944/?tk=15&lk=6538.
Omdat het OS smooth is. En omdat je Android-apps kunt sideloaden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom zou je een Blackberry halen, zolang ze niet zijn overgestapt op android?
Sideloaden? En is het dan 139 na die 100 cashback, want dat is eigenlijk vrij goedkoop voor een 4g-apparaat met die specs.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat het OS smooth is. En omdat je Android-apps kunt sideloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |