Ohja, die bush. Waarom vergat ik die?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien was George Bush wel haar
Vader
Naar Japan? Retour 700 is dan wel normale prijs jaquote:
Mono heeft zelf 'Ja' gestemdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee gestemd. Doe normaal. [ afbeelding ]
Prima primaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe is het met mijn leipe chicka?
baasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Prima primaMoet even wat boodschapjens doen voor deze brakke dinsdag (
), beetje vocht is geen slecht idee
Gelijk maar ff naar de shop dan
Wist je dat er borrelnootjes zijn met de smaak "Kaassoufflé"? Ik zag dat gisteren in de AH en vraag me af hoe dat anders is dan gewoon kaassmaakquote:
zeker, daarom ben jij niet uitgenodigdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel gezellig daar dan.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
zeker, daarom ben jij niet uitgenodigd
Rootjequote:
Geloof het of niet, maar ik moest net aan je denken. Ik dacht opeens aan dat meisje met die perfecte stem, herinner je je haar nog? Daarna moest ik aan jou denken..quote:
De pannekoekendate is leuker.quote:
wtfquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wist je dat er borrelnootjes zijn met de smaak "Kaassoufflé"? Ik zag dat gisteren in de AH en vraag me af hoe dat anders is dan gewoon kaassmaak
Net als Lays nu de smaak heeft: stokbroodje kruidenboter ofzoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wist je dat er borrelnootjes zijn met de smaak "Kaassoufflé"? Ik zag dat gisteren in de AH en vraag me af hoe dat anders is dan gewoon kaassmaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |