quote:
JNG is altijd al naar de klote geweest vergeleken met PUB. Beter gewoon PUB terug, dan heb je gewoon gelijk instantly goede shit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:57 schreef Chizu het volgende:
[..]
Nou, wil wel op z'n minst JNG terug hoor
Ik weet nog de pub slowchat,quote:
Konjoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
JNG is altijd al naar de klote geweest vergeleken met PUB. Beter gewoon PUB terug, dan heb je gewoon gelijk instantly goede shit.
Maar ik vermeld daar dus gelijk even bij dat je mij niet moet aankijken op mijn woorden want ik ben een beetje naar de konjo.
Was daar niet bijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet nog de pub slowchat,
Mooi was die tijd,
Noobquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:02 schreef Chizu het volgende:
[..]
Was daar niet bij
Ik redde een jaar JNG SC en toen ging ie dicht
Is het erg als ik zeg dat je username me niks zegtquote:
Neuh, 't is een noob.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is het erg als ik zeg dat je username me niks zegt
Ben SGYENZOquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is het erg als ik zeg dat je username me niks zegt
Oh hai!quote:
Ja kom op, het is gewoon zoquote:
Moiraquote:
Samsung Galaxy Y enzoquote:
Uhquote:
Ik heb t onthoudenquote:
Altijd al zwart geweest hihahoquote:
hihahoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Altijd al zwart geweest hihaho
Maar sinds dinsdag ofzo niet meerquote:
Oh okequote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar sinds dinsdag ofzo niet meer
Wat is er gebeurd? Kom lekker zitten meid, erover praten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar sinds dinsdag ofzo niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |