Sponsor even een goede antenne + locatie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
30km is niet zoveel.. dat moet veel beter kunnen... (zolang ze geen porto's in een kelder gebruiken)
Ik hou die van mij lekker hier... het is de enige manier om simpel en eenvoudig te communiceren in geval van nood..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sponsor even een goede antenne + locatie.
Ja, en vorige week was het ook al raak met carjackende schietgrage overvallers hierquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ik die ansicht zie, met de mooiste plekjes uit Enschede, vind ik het niet raar dat mensen amok gaan lopen in de hoop door de flikken te worden neergeknald!
85,935 MHz. Zo'n Discone staat ook op mijn wenslijst, maar ik denk niet dat ik mijn bovenste bewoners kan overtuigen om dat bij hun op het dak te zetten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik hou die van mij lekker hier... het is de enige manier om simpel en eenvoudig te communiceren in geval van nood..
[ afbeelding ]
Als je dit maar op de juiste hoogte hangt, ligt de rest enkel aan de zender...
En ze zijn best goedkoop te vinden...
Welke frequenties zijn dat eigenlijk..?
Ja je moet er wel ff ruimte voor hebben idd...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
85,935 MHz. Zo'n Discone staat ook op mijn wenslijst, maar ik denk niet dat ik mijn bovenste bewoners kan overtuigen om dat bij hun op het dak te zetten.
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja je moet er wel ff ruimte voor hebben idd...
(Jammer dat ik mn zooi in de schuur heb staan, ik was wel benieuwd of ik er ook iets van zou kunnen horen.. maar bedankt..long time sinds ik scannergeluiden hoorde...
)
Groningenquote:
Weiland tot de horizon doet wonderen...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan mag je zowat bovenop de Martini toren zitten met die afstand.
Nein Man, wir rechnen gründlich abquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:04 schreef Shreyas het volgende:
Kijk justitie en politie stoer doen met die zoektocht. Als deze criminelen worden opgepakt krijgen ze een taakstraf van 80 uur of één jaar gevangenisstraf waarvan zes maanden voorwaardelijk
Nog gefeliciteerd met het behaalde punt tegen Feyenoordquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nein Man, wir rechnen gründlich ab![]()
[ afbeelding ]
Daar hebben ze veel gecontroleerd ja, dat was ook te horen op de politieradio. Eigenlijk alles wat een beetje verdacht was werd gecontroleerd al dan niet met een staandehouding. Uiteindelijk bleek alles bij het natrekken 'negativ'.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:23 schreef Saekerhett het volgende:
Ik reed vanmiddag op de Duitse A31 en A30 naar huis en ik zag behoorlijk wat politie rijden. Misschien omdat ik vrij hard reed met 160 km/u en een Nederlands kenteken heb, kwam er een wagentje even vrij dichtbij, wellicht om even hoogte te krijgen
Tenminste, dat is mijn verklaring
Antisociale trekken in de persoonlijkheid. Volgens mij het nieuwe (moderne) woord voor psychopathie, dus iets zal er inderdaad niet goed zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vraag me af wat die lui bezielt om zo'n roverstocht te houden.. veel levert het niet op en uiteindelijk belanden ze toch wel in de bak. Met die adoptiejongen is echt iets ernstig mis..
twitter:ottopekel twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 21:34:38Van diverse mensen krijg ik berichtjes dat het gezochte duo bonnie en clyde gezien zijn in Veelerveen wie weet meer ? reageer retweet
twitter:ottopekel twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 21:41:44@Kissy0678 er is veel politie op been op dit moment dus die zoeken al ook helicopter en er is een arrestatie team in winschoten reageer retweet
twitter:ottopekel twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 21:50:17@JennyPryt bonnie en clyde zijn gezien in veelerveen reageer retweet
In bepaalde situaties zullen ze dat wel mogen doen, maar dat is niet iets wat de schutter eventjes zelf bepaalt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:30 schreef Claude_Viole het volgende:
Wat ik me afvraag. Als ze zeer veel verzet bieden tijdens een arrestatie, of zelfs mensen gijzelen, of dreigen met handgranaten en explosieven te gooien....
Mag een arrestatieteam ook een 'headshot' of 'heartshot' doen om alles maar even letterlijk en figuurlijk af te maken?
Begrijp ik....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
In bepaalde situaties zullen ze dat wel mogen doen, maar dat is niet iets wat de schutter eventjes zelf bepaalt.
Ja hoor daar hebben we hem weer onze kersverse perverse Groningse all-rounder en amateurverslaggever Otto Pekel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:56 schreef ACT-F het volgende:
Nu in Groningen?
twitter:ottopekel twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 21:34:38Van diverse mensen krijg ik berichtjes dat het gezochte duo bonnie en clyde gezien zijn in Veelerveen wie weet meer ? reageer retweet
twitter:ottopekel twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 21:41:44@Kissy0678 er is veel politie op been op dit moment dus die zoeken al ook helicopter en er is een arrestatie team in winschoten reageer retweet
twitter:ottopekel twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 21:50:17@JennyPryt bonnie en clyde zijn gezien in veelerveen reageer retweet
quote:
Genoeg (open) kapschuren te vinden met wat stro...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:41 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik neem aan dat die twee niet eventjes naar een grote stad gaan om onderdak te zoeken?
Ja de politie bevestigt, dat ze in, en rond Winschoten zoeken met een heli, maar ook dat ze in andere grensstreken opzoek is...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:47 schreef Tropanzia het volgende:
Domme geruchten dat dus.
Je zult er maar op lijken als stel, op die 2.
Klopt las het.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja de politie bevestigt, dat ze in, en rond Winschoten zoeken met een heli, maar ook dat ze in andere grensstreken opzoek is...
Ja geweldig he... ook een tweet dat iemand zn hond uitlaat maar wel een vleesmes meeneemt...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:54 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Klopt las het.
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)t&utm_medium=twitter
Al die Facebook-reacties eronder ook. Heb zin om naar Winschoten te gaan om daar lekker even bange huismoeders te trollen
Da's ook toevallig, woon je in de buurt van Winschoten?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:56 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja geweldig he... ook een tweet dat iemand zn hond uitlaat maar wel een vleesmes meeneemt...![]()
![]()
(btw de heli komt nu hier over as we speak)
Een 20km ervandaan ongeveer...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:57 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Da's ook toevallig, woon je in de buurt van Winschoten?
Ja, deel eens met ons!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Ik zei toch dat ik veel bereik had...
Ja kon ik dat maar... ik mis die live achtervolgingen echt...quote:
Met hun mobiel? Dat zou wel ideaal zijn voor de politie. En zij maar afvragen waarom ze alsmaar moeten vluchtenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja kon ik dat maar... ik mis die live achtervolgingen echt...
(vooral de momenten toen eens ik hoorde dat ze deze kant op kwamen en ik even later de achtervolgde auto, en een poosje daarna een paar politie auto's voorbij zag racen)
Maar verder dus geen nieuws...
Is ook erg leuk als er overal tips vandaan komen en ze het hele land al door zijn geweest... dan kun je overal wel zoeken....
Zouden die twee toevallig ook twitter lezen..?
Moet je wel weten welke mobiel... er zijn er nogal wat...quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met hun mobiel? Dat zou wel ideaal zijn voor de politie. En zij maar afvragen waarom ze alsmaar moeten vluchten
NU word het leuk....!twitter:WOuterCS twitterde op woensdag 26-02-2014 om 00:51:50Zojuist meerdere AT auto's met optische signalen en hoge spoed op de A7 vanuit #Winschoten richting #Hoogezand. #duo #vdploeg reageer retweet
Kan ook een foutieve melding zijn van iemand. Dus zeg niet dat het ze zijn, maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:54 schreef Snowballed het volgende:
NU word het leuk....!twitter:WOuterCS twitterde op woensdag 26-02-2014 om 00:51:50Zojuist meerdere AT auto's met optische signalen en hoge spoed op de A7 vanuit #Winschoten richting #Hoogezand. #duo #vdploeg reageer retweet
Dat is zo.. maar dat is 5 min hiervandaan....quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:56 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Kan ook een foutieve melding zijn van iemand. Dus zeg niet dat het ze zijn, maar je weet maar nooit.
Waarvan..?quote:
Dat is ook... ik bedoel als ze moeten tanken, zijn ze zo gepakt...quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:02 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik heb het idee dat mensen nu extra oplettend zijn en bij elke 'scheet' de politie al bellen
twitter:SatSiri twitterde op woensdag 26-02-2014 om 00:23:25@M08007000 Ik heb die Antonio vd Ploeg gisteravond maandagavond aan de Parallelweg in Hoogezand gezien om 21.15. Hij kwam van de kant vh reageer retweet
twitter:SatSiri twitterde op woensdag 26-02-2014 om 00:24:25@M08007000 treinstation en keek mij betrapt aan. Ik had haast en liep snel door. reageer retweet
Grote kans dat hij niet meer in Hoogezand zal zitten...quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:05 schreef husq het volgende:
twitter:SatSiri twitterde op woensdag 26-02-2014 om 00:23:25@M08007000 Ik heb die Antonio vd Ploeg gisteravond maandagavond aan de Parallelweg in Hoogezand gezien om 21.15. Hij kwam van de kant vh reageer retweet
twitter:SatSiri twitterde op woensdag 26-02-2014 om 00:24:25@M08007000 treinstation en keek mij betrapt aan. Ik had haast en liep snel door. reageer retweet
Mwoa.. ik denk niet dat ze uberhaupt in de buurt geweest zijn..quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:11 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Grote kans dat hij niet meer in Hoogezand zal zitten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |