quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:29 schreef RDMKR het volgende:
niet echt vergelijkbaar met de mi2s; mediatek vs. snapdragon is een wereld van verschil.
Qua specs niet nee, qua design wel. Daarom zeg ik kloon pretty much, designwise was ik vergetenquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En waarom vergelijkt iedereen dat ding met de mi2s? De G2S was er eerder als ik mij niet vergis
Dit hier is voor Chinese smartphones... phablets, mwokai, maar voor tablets kun je beter eens hier kijken:quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef MrKikker het volgende:
iemand hier ook ervaring met fatsoenlijke chinese tablets van <¤125?
de huidige versie van de mtk6592, 1.66Ghz (afgerond 1.7 zoals ze vaak graag in hun marketing praatjes vermelden) is nauwelijks zo snel als de snapdragon 600 op antutu, +/- 25000 punten dus. maar dit laat achterwege dat antutu hem continu op 8 threads laat draaien. de gemiddelde android app gebruikt niet meer dan 2 threads. zelfs de 3e en 4e kern van een quad-core staan meer dan 80% van de tijd stil. dus een kwartdeling van de score is een realistischere schatting van zijn vermogen (mits je die van de quads ook halveert).quote:Wat zijn dan de grootste verschillen want de nieuwe mediatek octacore scoort even veel als de snapdragon 800
qualcomm here i comequote:quote:
Wat zijn dan de grootste verschillen want de nieuwe mediatek octacore scoort even veel als de snapdragon 800
de huidige versie van de mtk6592, 1.66Ghz (afgerond 1.7 zoals ze vaak graag in hun marketing praatjes vermelden) is nauwelijks zo snel als de snapdragon 600 op antutu, +/- 25000 punten dus. maar dit laat achterwege dat antutu hem continu op 8 threads laat draaien. de gemiddelde android app gebruikt niet meer dan 2 threads. zelfs de 3e en 4e kern van een quad-core staan meer dan 80% van de tijd stil. dus een kwartdeling van de score is een realistischere schatting van zijn vermogen (mits je die van de quads ook halveert
In Nederland is dit precies mogelijkquote:Qua dataverbruik zit ik rond de 2-3GB, nooit een melding gehad van Vodafone.
Zal hooguit 40 euro zijn. Ik neem hem van je overquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:09 schreef nickhguitar het volgende:
Ik weet niet waar ik mijn vraag moet stellen en denk dat ik hier de meeste kans van slagen heb.
Ik heb een Iocean x7 (niet die 1ste edtie, maar die 2de, 2 gb ram o.i.d.?, weet ik veel hoe dat heet) Ik wil deze graag verkopen omdat ik een HTC one wil halen. Ik heb er een uitgebreide batterij (grotere) voor gekocht, maar kreeg er toen een aangepaste case bij die niet past (
), met als gevolg dat ik nu al een half jaar met een hardcover als een soort van achterzijde van mijn mobiel loop.
Verder heeft deze mobiel hele lichte gebruikerssporen, maar nauwelijks noemenswaardig. Wat is deze telefoon op dit moment nog waard? Zal zo'n 7 maanden oud zijn schat ik.
Alvast bedankt
Mwha, Jiayu gebruikt deze layout ook sinds de G2S (augustus 2012, werkend prototype).quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:36 schreef Joosie200 het volgende:
Qua specs niet nee, qua design wel. Daarom zeg ik kloon pretty much, designwise was ik vergeten
Oké thx, ik had al even wat gekeken op 2de hands sites, maar daar staan de meest uiteenlopende bedragen..quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:30 schreef neverl33t het volgende:
[..]
Zal hooguit 40 euro zijn. Ik neem hem van je over
Nee gekheid. Denk dat je er nog wel tussen de 150 en de 180 voor kan krijgen.
Dat was al toch een halfjaar bekend?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef RDMKR het volgende:
toch mediatek in Jiayu S2:
http://www.pandawill.com/catalog/product/view/id/63463
Ja, die is nu net uit (begin dit jaar).quote:afmetingen zijn wel heel goed. bestaat die snapdragon 600 S1 versie nou nog?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de vraag, maar heb jij (of heeft iemand) een foto gevonden van de zijkant van de telefoon. Ik ben hem na uitvoerig Googlen nog niet tegen gekomen en ik wil weten hoe ver de camera aan de achterkant uitsteekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij deze.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Malaysia Post (Registered Mail)
+603 27279100
In Transit
Feb 16, 2014
12:00 am
Dispatch Pre-Alert 16/02/2014Malaysia Post (Registered Mail)
MPC PMIH (KLIA)
iemand een idee hoe lang het duurt voordat hij hier is? of misschien is hij al verder dan er staat maar de tracking code geen update krijgt?![]()
Doorgaans uit die contreien 14 ~ 21 dagen. Maar het kan net zo makkelijk wat langer duren ook nog.
Tracking is meestal ook niet alles verder inderdaad, moet je ook niet al teveel waarde aan hechten.
Gewoon geduldig afwachten en je eens zorgen beginnen te maken na een maand.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Je zoekt naar 0,7% méér bevestiging en neemt dan alsnog de gok?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:31 schreef zik3100 het volgende:
Iemand ervaring met de verkoper "Hong Kong Goldway" op aliexpress?
5 diamantjes en 99.3% positive![]()
![]()
Ik zie de turbo versie van de telefoon voorbij komen tussen de 120 tot 150 en aangezien jou telefoon weer een stapje hoger is zal die denk ook gewoon een paar tientjes meer waard zijn. Als je het echt niet weet kun je ook gewoon laten bieden op je telefoon. Dan zie je wel wat iemand er nog voor over heeft.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké thx, ik had al even wat gekeken op 2de hands sites, maar daar staan de meest uiteenlopende bedragen..![]()
camera steekt iets uit ja, ongeveer 1-2mm denk ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 06:18 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Sorry voor de vraag, maar heb jij (of heeft iemand) een foto gevonden van de zijkant van de telefoon. Ik ben hem na uitvoerig Googlen nog niet tegen gekomen en ik wil weten hoe ver de camera aan de achterkant uitsteekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag net op de site van bpost dat mijn telefoon om 18:37 is aangekomen bij het internationale uitwisselingskantoor (NLAMSA). Zou ik hem dan morgen nog hier thuis kunnen verwachten?![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
camera steekt iets uit ja, ongeveer 1-2mm denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah thanks voor het antwoord! Dat is nog te overzien. Merci again.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: