Zou er nog een G3 octa core uitkomen denk? Dat zou me wel wat lijkenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Twijfel een beetje over de batterij, 2100MaH in zo'n dunne body is wel heel groot. Maar wellicht kan het.
In other news, de G3heeft weer een ''update'' gehad naar de MTK6582
http://www.gizchina.com/2(...)ease-life-jiayu-g3c/
Weer up to date dus, en 125$ domestic price, wellicht voor 125 euro te krijgen?
kan ik niet veel over zeggen, maar als je zeker wilt weten dat de batterij geen probleem wordt kun je ook de Neken N6 Pro nemen met 3000mAh batterij er bij:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja... Momenteel heeft hij een S3. Ik weet dat touchwizz ook behoorlijk wat energie slurpt. Denken jullie dat het vergelijkbaar is?
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:38 schreef shiznuts het volgende:
De TCL Idol X+ heb ik anders ook niks op tegen eigenlijk... (behalve de prijs misschien).
Oh joh..quote:
Goeie deal ! Dat heb ik in euro's betaald !quote:Op maandag 10 maart 2014 14:43 schreef MrKikker het volgende:
20 % off
JIAYU G4T Basic Smarphone MTK6589T 4.7 Inch HD Screen Android 4.2 13MP Camera Gyroscope- White
Regular Price: $209.99
Happy Price: $167.99
Ziet eruit als een heel fatsoenlijke deal?
Doen ze bij mij ook allebei, G4 en G4 advanced.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Een vraagje voor de mensen met een Jiayu G4T:
Ik heb sinds 14 februari dit toestel, en ben er zeer tevreden over.
Bij de scherminstellingen zag ik dat er een touch screen calibration optie is.
Als ik deze selecteer krijg ik de melding instellingen is gestopt.
Hebben jullie dat ook ?
Mijn Touchscreen werkt verder prima gelukkig, maar wat als ik wel ooit moet calibereren ?
Weet iemand of hier een fix voor is ?
PS
Ik heb geen custom rom geinstalleerd, alles nog steeds stock.
Ziet er niet verkeerd uit voor die prijs. Ook de accu is wel oké.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:47 schreef Joosie200 het volgende:
Leuke Inew V3 designkloon voor 80 euro?
Doogee Pixels DG350
[ afbeelding ]
4,7 inch 1280x720 IPS OGS scherm
1GB RAM, 4GB ROM
MTK6582 SoC
2200mAh accu
850Mhz èn 2100Mhz 3G ontvangst
En dat voor zo'n prijsje bij FocalpriceJa, presell, dus ik moet nog maar zien dat ik hem krijg voor dat geld. Maar ach, voor dit geld hoef ik mij iig niet langer te beklagen over de door Jiayu verminkte G2F WCDMA versie
Eerder een etalagepop met pruikquote:Op maandag 10 maart 2014 22:20 schreef rene90 het volgende:
Het lijkt net zo'n sexdoll die receptie chick
[ afbeelding ]
quote:Note: This phone will be available on 25th, March. Reserve yours today!
Je kunt natuurlijk in de OP (OpeningsPost) kijken onder 'SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane' ->quote:Op maandag 10 maart 2014 22:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Zojuist een Elephone besteld samen met een vriend bij BIC! Slechts ¤152,- iemand enig idee hoe lang het gemiddeld duurt via China Mail?
Wees niet verrast als het langer duurt. Dat komt ook gewoon voor.quote:Doorlooptijd: normaal tussen de 8 en 20 dagen (exclusief douaneklaring)
Denk je als hardwerkende Chinees dat een lager minimumloon niet mogelijk is.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:20 schreef rene90 het volgende:
Het lijkt net zo'n sexdoll die receptie chick
[ afbeelding ]
Of een goede 3 maanden zelfs (iets van eind augustus ergens in december binnengekregen).quote:Op maandag 10 maart 2014 22:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
En kan oplopen in een nadelig geval tot zomaar 2 maanden
Al gelezen, maar ik dacht dat het nu en dan nog kon verschillen en hoorde onlangs wel wat positieve berichten vanuit Banggood en Bic. Vandaar dat ik het vroeg.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk in de OP (OpeningsPost) kijken onder 'SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane' ->
[..]
Wees niet verrast als het langer duurt. Dat komt ook gewoon voor.
[..]
Denk je als hardwerkende Chinees dat een lager minimumloon niet mogelijk is.
Krijg je concurrentie van een realdoll die op den duur nog minder kost.
Normaliter gewoon uitgaan van 45 dagen (max tijd voor case) en dan 20 dagen tijd tot escalatie = uiterlijk 65 dagen (en anders geld terug).quote:Op maandag 10 maart 2014 22:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Al gelezen, maar ik dacht dat het nu en dan nog kon verschillen en hoorde onlangs wel wat positieve berichten vanuit Banggood en Bic. Vandaar dat ik het vroeg.
Maar 2 maanden? D:
Jij de even en hij de oneven dagen van de maandquote:Op maandag 10 maart 2014 22:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Zojuist een Elephone besteld samen met een vriend bij BIC! Slechts ¤152,- iemand enig idee hoe lang het gemiddeld duurt via China Mail?
misschien zaten ze hand in hand?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:51 schreef RobertNL het volgende:
Jij de even en hij de oneven dagen van de maand ?
Zijn S3 is kapot gevallen en hij wilde hem niet voor de 2e keer laten repareren. De reparatie kosten waren meer dan hem opnieuw aanschaffenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Normaliter gewoon uitgaan van 45 dagen (max tijd voor case) en dan 20 dagen tijd tot escalatie = uiterlijk 65 dagen (en anders geld terug).
Maar momenteel gaat het allemaal wel redelijk snel, afgelopen week ook een Singapore pakket dat 2 dagen na aanmelden al vertrokken isen dus waarschijnlijk over een week hier binnen is.
[..]
Jij de even en hij de oneven dagen van de maand?
Klopt de meeste beschikken daar nog niet over. Het komt langzaamaan wel, ook in de middenklassers.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:30 schreef MrKikker het volgende:
ligt 't trouwens aan mij of beschikken de meeste chinese smartphones (nog) niet over 4G ondersteuning? of zit ik in de verkeerde prijsklasse te kijken?
Ook wel semi-logisch naar mijn mening, slechts een klein deel van de wereld bevolking heeft 3G en in China hebben ze niet eens WCDMA?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt de meeste beschikken daar nog niet over. Het komt langzaamaan wel, ook in de middenklassers.
Besteld bij Focalprice voor 70 euro. (met cc betalen, krijg je niet die koers van focalprice of paypal)quote:Op maandag 10 maart 2014 21:47 schreef Joosie200 het volgende:
Doogee Pixels DG350
[ afbeelding ]
1GB RAM, 4GB ROM
MTK6582 SoC
2200mAh accu
En dat voor zo'n prijsje bij FocalpriceJa, presell, dus ik moet nog maar zien dat ik hem krijg voor dat geld. Maar ach, voor dit geld hoef ik mij iig niet langer te beklagen over de door Jiayu verminkte G2F WCDMA versie
In Hong Kong en Shenzhen, en ik neem aan ook in veel andere grote steden, is er veel aanbod van (gratis) WiFi, dus wellicht is dat voor veel mensen het belangrijkste.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:37 schreef MrKikker het volgende:
hoezo is dat? is de chinese infrastructuur meer gericht op overal wifi of vinden ze de 3g snelheid acceptabel?
edit: ah op die fiets.
Niet alleen in grote steden. Zit nu in Taiwan (oké niet helemaal hetzelfde, maar toch) in een redelijk kleine stad en echt óveral wifi. Een vriend van me heeft niet eens een 3G abo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In Hong Kong en Shenzhen, en ik neem aan ook in veel andere grote steden, is er veel aanbod van (gratis) WiFi, dus wellicht is dat voor veel mensen het belangrijkste.
Ik heb hem besteld voor 72,11 euro via Paypal-koers, dus het scheelt 2 euro. Omdat ik nog wat euro's had staan ontvangen betalingen betaal ik effectief ¤66,69quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:20 schreef Dromer het volgende:
[..]
Besteld bij Focalprice voor 70 euro. (met cc betalen, krijg je niet die koers van focalprice of paypal)
Nog 17 uur voor wie ook geïnteresseerd is.
De Inew V3 herken ik er niet in btw. De bezels zijn te dik.
Eigenlijk lijken ze de laatste tijd allemaal een beetje op elkaar of op de Huawei P6, met die metalen strip aan de zijkanten.
Zojuist besteldquote:Op maandag 10 maart 2014 21:47 schreef Joosie200 het volgende:
Doogee Pixels DG350
[ afbeelding ]
1GB RAM, 4GB ROM
MTK6582 SoC
2200mAh accu
Ook niet via deze link?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:08 schreef is3yfu76 het volgende:
Ik ben op zoek naar de zip-file "NO2M update T10 ZIP" voor mijn NEO N02M. Weet iemand waar ik deze kan vinden (downloaden van baidu.com lukt niet)?
kijk ff in mijn tut voor het flashen van roms etc, staat wel een linkje naar die updatequote:Op woensdag 12 maart 2014 10:08 schreef is3yfu76 het volgende:
Ik ben op zoek naar de zip-file "NO2M update T10 ZIP" voor mijn NEO N02M. Weet iemand waar ik deze kan vinden (downloaden van baidu.com lukt niet)?
Download is gelukt. Op naar de volgende stap.quote:kijk ff in mijn tut voor het flashen van roms etc, staat wel een linkje naar die update
DIG / Chinese Smartphones #7 - Wie gaat er een quadcore bestellen?
update: momentje linkje leek ff niet te werken..
ik ben de boel ff voor je aan het updaten
Wat dat betreft zijn ze in Azie toch stukken verder, wat betreft 'service' naar de bevolking, zowel door de overheid als door al die winkels en restaurantjes en koffietentjes etc etc die dat aanbieden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:35 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Niet alleen in grote steden. Zit nu in Taiwan (oké niet helemaal hetzelfde, maar toch) in een redelijk kleine stad en echt óveral wifi. Een vriend van me heeft niet eens een 3G abo.
Zolang je geen rare dingen gaat opzoeken heb ik niet zoveel last van die censuur in China. Ik kom voorlopig helaas niet meer in China, maar in de toekomst hoop ik er weer heen te gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn ze in Azie toch stukken verder, wat betreft 'service' naar de bevolking, zowel door de overheid als door al die winkels en restaurantjes en koffietentjes etc etc die dat aanbieden.
Enige kutte aan China was dan natuurlijk dat op veel plekken het internet 'gecensureerd' was, maar goed, dat weet je van China.
Wat mij betreft de DOOGEE PIXELS DG350, met een MTK6582 chipset, 720p scherm, 1GB ram, 2200mah batterij etc.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:25 schreef Woods het volgende:
Wat is op het moment de best bang for buck uit Sjiena China?
Verder inderdaad wel. I.t.t. China is hier geen censuur, dus alles gewoon 'zoals in NL'. Zeker wel fijn, maar ik heb toch wel vraagtekens bij de beveiliging van alle netwerken -geen dus-, gezien denk ik ongeveer 60% onbeveiligd is. Gewoon aanmelden en hup, alles mogelijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn ze in Azie toch stukken verder, wat betreft 'service' naar de bevolking, zowel door de overheid als door al die winkels en restaurantjes en koffietentjes etc etc die dat aanbieden.
Enige kutte aan China was dan natuurlijk dat op veel plekken het internet 'gecensureerd' was, maar goed, dat weet je van China.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Het klopt dat het nog een pre-order is? Enig idee wanneer die uit gaat komen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die Doogee PIXELS DG350 zou volgens de fabrikant zelf dezelfde camera gebruiken als in de iPhone 4, namelijk de OV5650.
Al is de iPhone 4 natuurlijk al sinds oktober 2011 uit, dus die camera zal Apple zelf waarschijnlijk niet in nieuwere idevices gebruiken, al hebben ze hem wel nog in de derde generatie iPad gebruikt.
Het is inderdaad een voorverkoop, maar de witte versie word voor een hele scherpe prijs verkocht, en als je in dollars betaald dan profiteer je van de hoge wisselkoers.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:19 schreef tharonny het volgende:
[..]
Het klopt dat het nog een pre-order is? Enig idee wanneer die uit gaat komen?
Ah die 25 maart had ik nog niet gevonden. Bedankt voor de info, ga er even denkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:50 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Het is inderdaad een voorverkoop, maar de witte versie word voor een hele scherpe prijs verkocht, en als je in dollars betaald dan profiteer je van de hoge wisselkoers.
¤ 1 is momenteel namelijk $ 1,39 waard ( Je krijgt niet precies die koers natuurlijk ) en ik heb de telefoon besteld voor $ 96,99 en dat is volgens de Visa exchange met 1.75% koersopslag ¤ 71,30. Focalprice zelf zegt dat de telefoon vanaf 25 Maart beschikbaar is en je kunt nu al reserveren.
Ik zal maar om Mei of zo rekenen voor ik 'm heb. En dat is niet erg, want dan heb ik het minder het gevoel dat ik m'n huidige Chinaphone (van januari) te snel omwissel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:50 schreef Diqiu-Long het volgende:
¤ 1 is momenteel namelijk $ 1,39 waard ( Je krijgt niet precies die koers natuurlijk ) en ik heb de telefoon besteld voor $ 96,99 en dat is volgens de Visa exchange met 1.75% koersopslag ¤ 71,30. Focalprice zelf zegt dat de telefoon vanaf 25 Maart beschikbaar is en je kunt nu al reserveren.
De Chinaphones zijn echt niet meer zo slecht als vroeger, maar wel nog wat minder dan de 'originelen'.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:01 schreef MrKikker het volgende:
Vriendin van me had paar dagen terug een S4 via marktplaats gekocht, en ja hoor: cloon.
maar wel een best goeie haha, ding was nog aardig snel.
Jóhquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:47 schreef Dromer het volgende:
[..]
De Chinaphones zijn echt niet meer zo slecht als vroeger, maar wel nog wat minder dan de 'originelen'.
En natuurlijk veel en veel goedkoper. Dus je vriendin is wel getild.
Enige probleem met Mei is dat dan allang de 45 dagen van PayPal om zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:47 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik zal maar om Mei of zo rekenen voor ik 'm heb. En dat is niet erg, want dan heb ik het minder het gevoel dat ik m'n huidige Chinaphone (van januari) te snel omwissel.
Afgeschreven bij m'n Visa: ¤71,40 is het geworden.
Het met creditcard betaald, dus bij niet leveren krijg ik m'n geld terug.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:24 schreef Diqiu-Long het volgende:
Enige probleem met Mei is dat dan allang de 45 dagen van PayPal om zijn Maja ik heb de telefoon niet met haast nodig.
Welkom,quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:18 schreef BAAS015 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum, dit word mijn eerste forum post, dus sorry voor alle fouten.
Ik ben 14 jaar, op zoek naar een nieuwe telefoon toen ik dit topic tegenkwam. Ik wil graag een telefoon rond de 220 euro, zelf dacht ik aan een zopo zp998, maar ik vind 5.5 inch wel een erg groot scherm..
toen dacht ik een c2, maar de specs zijn een stuk minder, heeft iemand tips?
Alvast heel erg bedankt!
Houdt er wel rekening mee dat er douane kosten van toepassing kunnen zijn en het dus duurder uitvalt dan verwachtquote:Op zondag 16 maart 2014 17:47 schreef BAAS015 het volgende:
Met mijn telefoon wil ik vooral whatsappen, bellen en browsen. Ik vind een 1080p scherm wel vet, maar het slurpt ook wel redelijk wat batterij.
Vandaag heb ik nog even verder gezocht, en mijn oog viel op een zopo c2 platinum, ook een 8 core en goed camera. Ik denk dat dit wel echt een goeie is, en misschien een inew v3? Die vind ik wel goedkoper eruit zien, maar is ook full hd.
Kortom, ik weet het nog niet helemaal, maar voorlopig een zopo c2 platinum. Verder ken ik de echt onbekende chinese merken nog niet.
Bedankt alvast!
Klopt. 21% plus de kosten van PostNL/andere koerier. Details in de OP.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:47 schreef BAAS015 het volgende:
Oja, op hoeveel zou ik dan kunnen rekenen? En ik dacht als ze je pakketje er niet uit halen, dat t dan niets koste, Klopt dat?
iNew heeft een 720p scherm, tenzij de specs die ik heb gelezen verkeerd zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:47 schreef BAAS015 het volgende:
Met mijn telefoon wil ik vooral whatsappen, bellen en browsen. Ik vind een 1080p scherm wel vet, maar het slurpt ook wel redelijk wat batterij.
Vandaag heb ik nog even verder gezocht, en mijn oog viel op een zopo c2 platinum, ook een 8 core en goed camera. Ik denk dat dit wel echt een goeie is, en misschien een inew v3? Die vind ik wel goedkoper eruit zien, maar is ook full hd.
Kortom, ik weet het nog niet helemaal, maar voorlopig een zopo c2 platinum. Verder ken ik de echt onbekende chinese merken nog niet.
Bedankt alvast!
The difference in brittleness (determined by Young's Modulus) between Gorilla Glass 2 and 3 is 71.5 and 69.3 GPa respectively. This is a 3% difference, and barely any difference. Just as a comparison: glass is usually around 50-90 GPa, mother of pearl is on average 70 GPa. (lower=more elastic, higher=more brittle)quote:Op zondag 16 maart 2014 19:58 schreef KapiteinKoala het volgende:
Is het Gorilla Glass 2 scherm van een jiayu G4 eigenlijk stevig genoeg om hem zonder screenprotector te kunnen dragen?
DHL is niet alleen vaak veel duurder, maar ook de kans is groter. Mijn tip is: Heb je ¤220,- als maximale budget? Riskeer het dan niet en ga voor een bedrag wat inclusief deze kosten ¤220,- is. Dan kan het alleen meevallen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef BAAS015 het volgende:
Met welke postdienst heb je het minste snapkans? De free shipping van china post air mail of dhl? Ik wil graag dhl omdat dat sneller is, maar als ik dan 40 euro uit kan sparen zou dit natuurlijk enorm schelen.
De kans blijft 50/50. Bij DHL of andere express is de kans nog groter. Aangeven dat het een MP4 speler is van 20 euro wordt regelmatig gedaan, maar de vraag is maar of dit echt zin heeft. De een zegt van wel de ander niet. Ik blijf dan ook bij mijn advies. De import kosten hoor je gewoon te betalen en heb je ze niet? Dan heb je gewoon veel mazzel.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:30 schreef BAAS015 het volgende:
Ja, ik denk dat ik dit maar moet doen, maar ik vind 15-39 dagen zo lang, als ik via sweden post ga verzenden, hoe groot is de kans dat ik word gepakt met een valse naam erop? 10%? Want als erop staat dat het maar 10 dollar kost... Of gewoon die gok niet wagen? Bedankt!
Douanerechten en omzetbelasting + iets van 14 euro voor PostNL. Dus 200 euro, 21 procent daarvan is 42 euro, dan misschien nog een paar procent omzetbelasting,. Dus reken op iets van 60-70 euro extra kosten ofzo.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:47 schreef BAAS015 het volgende:
Ja, je hebt gelijk idd. Dan maar 40 dagen wachten dan kom ik met een zopo zp980+ op de 220 uit. Heel erg bedankt!
Ook al boven de 5".. Gaat hem echt niet worden voor mij.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:04 schreef dud0r het volgende:
Veel te stil hier.
http://www.gizchina.com/2(...)rice-just-130-china/
Nou hopen dat die 2gb versie een beetje snel met wdcma komt voor dezelfde prijs en ik weet wat mijn nieuwe telefoon word.
Enige wat ik jammer vind(op het ontbreken van wdcma na natuurlijk) is de resolutie. 720p op 5.5"
Maar het is wel echt een gruwelijk mooi prijsje dit.
Mooie telefoon, maar te groot voor mij. Heb al een tablet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:04 schreef dud0r het volgende:
Veel te stil hier.
Nou hopen dat die 2gb versie een beetje snel met wdcma komt voor dezelfde prijs en ik weet wat mijn nieuwe telefoon word.
Enige wat ik jammer vind(op het ontbreken van wdcma na natuurlijk) is de resolutie. 720p op 5.5"
De internationale versie gaat al snel meer kosten, leert de geschiedenis. Niettemin leuk dingquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:04 schreef dud0r het volgende:
Veel te stil hier.
Dat had ik uiteraard al geprobeerd, evenals 10 keer rebooten. Hij verbindt met geen enkel wifinetwerk, en inmiddels heb ik er al een stuk of 10 geprobeerd. Met of zonder wachtwoord, maakt allemaal niks uit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:25 schreef shiznuts het volgende:
Netwerk vergeten. Wifi uit. Wifi aan. Opnieuw inloggen. Tadaa?
Cubot GT99 maakt de beste foto's van alle China phones die ik in mijn handen gehad heb onder de 150 euro.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:06 schreef outcast_within het volgende:
Iemand een idee wat de beste budget camera-phone is?
Inew V3, sinds de laatste update werkt F2.0quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:06 schreef outcast_within het volgende:
Iemand een idee wat de beste budget camera-phone is?
Dat kan met titanium backup. Of als je cwm geinstalleerd hebt kun je een nandroid backup maken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:56 schreef J.B. het volgende:
Daar was ik al bang voor, is er eigenlijk een manier om een Android telefoon te back-uppen zoals dat met iPhones en iTunes gaat? Dus apps, sms'jes, contacten en de hele santekraam in een keer?
Lijkt me wel, je gaat er op vooruit qua specificaties en je bent niet veel kwijt zolang je het design te pruimen vindt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:51 schreef hmmmz het volgende:
Is die Doogee dg350 een beetje een goede vervanger voor mijn oude HTC Desire?
Maar is zo'n Chinese el cheapo smartphone een beetje bruikbaar, niet dat ie al naar 3 maanden uit elkaar valt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, je gaat er op vooruit qua specificaties en je bent niet veel kwijt zolang je het design te pruimen vindt.
Zit over het algemeen wel aardig in elkaar allemaal, een Samsung in de zelfde prijsklasse is niet beter naar mijn ideequote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:00 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Maar is zo'n Chinese el cheapo smartphone een beetje bruikbaar, niet dat ie al naar 3 maanden uit elkaar valt.
Lees wel het e.e.a. over gps problemen, dat is niet de bedoeling natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zit over het algemeen wel aardig in elkaar allemaal, een Samsung in de zelfde prijsklasse is niet beter naar mijn idee
Sja dan koop je een overpriced Samsung.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Lees wel het e.e.a. over gps problemen, dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Met een beetje research kan je toch gewoon een goed toestel kopenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Lees wel het e.e.a. over gps problemen, dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Tuurlijk, kan op elke android telefoon! Kijk dan naar OSMand (downloaden vanuit de app) of Locus Free (losse vector-kaarten bijvoorbeeld via http://www.openandromaps.org/)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef servaiskoopmans het volgende:
Mensen ik zit ook te denken aan een Inew V3, maar ik denk niet dat je net zoals mijn nokia 710... nu heeft offline kaarten kunt downloaden he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |