Misschien moet je de pohi van deze TS even doorlezen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kappen met het gebagger hier en blijf gewoon online en niet als een kleuter reageren
Maakt niet uit, er zullen users zich wel herkennen hierin en misschien tips vinden hier.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je de pohi van deze TS even doorlezen.
TS=xlilykloontjequote:Op maandag 24 februari 2014 22:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kappen met het gebagger hier en blijf gewoon online en niet als een kleuter reageren
Das een goeiequote:Op maandag 24 februari 2014 23:02 schreef spiritusbus het volgende:
Gewoon je bek vol laten spuiten als anticonceptie, zoals elke vrouw dat doet.
Het lijkt smerig, maar voelt goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Er mankeert niets aan je gedachte, het is de maatschappij die jou probeert te brainwashen.
Seks is ook gewoon ontiegelijk smerig, maar omdat de massa zich eraan waagt wordt het ineens als 'normaal' beschouwd. Als de massa sex met dieren of kinderen bedreef werd dat ook als normaal beschouwd, net als dat het in sommige culturen normaal is om elkaar te vermoorden om onbenulligheden.
Ik kan me niet voorstellen wat er leuk is om je piemel in een vieze slijmerige kut te steken.
Ik denk dat deze TS alleen maar trollposts aan zal trekken, zoals uit de posts hierboven blijkt.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maakt niet uit, er zullen users zich wel herkennen hierin en misschien tips vinden hier.
Als TS trolt wordt ze evengoed gebanned
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beperk jij je maar tot de rectum van je vriend dan.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Er mankeert niets aan je gedachte, het is de maatschappij die jou probeert te brainwashen.
Seks is ook gewoon ontiegelijk smerig, maar omdat de massa zich eraan waagt wordt het ineens als 'normaal' beschouwd. Als de massa sex met dieren of kinderen bedreef werd dat ook als normaal beschouwd, net als dat het in sommige culturen normaal is om elkaar te vermoorden om onbenulligheden.
Ik kan me niet voorstellen wat er leuk aan is om je piemel in een vieze slijmerige kut te steken.
Beperk jij je maar tot het spectrum van je jampotglazen want je zit weer dubbel te posten.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:08 schreef Deurklink17 het volgende:
[..]
Beperk jij je maar tot de rectum van je vriend dan.
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:08 schreef Deurklink17 het volgende:
[..]
Beperk jij je maar tot de rectum van je vriend dan.
Was al gewijzigd makker.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Beperk jij je maar tot het spectrum van je jampotglazen want je zit weer dubbel te posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |