Hoe ziet je haar er uit dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:08 schreef vencodark het volgende:
Vraag mij bij dergelijke programma's vaak af wat zogezegde kenners met mijn haar zouden doen.
ja daar zou ik voor mezelf ook benieuwd naar zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:08 schreef vencodark het volgende:
Vraag mij bij dergelijke programma's vaak af wat zogezegde kenners met mijn haar zouden doen.
Lang, rossig en golvend. Met hier en daar rare korte pieken want 11 maanden terug een baby gekregen.quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lang, rossig en golvend. Met hier en daar rare korte pieken want 11 maanden terug een baby gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Dat is mijn gevoel dus ook de hele tijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |