Maar ben je dan niet 'bang' dat je gezien wordt?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:09 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Goede vraag,
Helaas nog niet al te vaak gedaan. Bos staan in de planning voor aankomende zomer.
In het bos niet zo. Brabantse bossen zijn grootquote:Op maandag 24 februari 2014 19:09 schreef Scootermuisje het volgende:
Maar ben je dan niet 'bang' dat je gezien wordt?
Zó ver was ik al wel jaquote:Op maandag 24 februari 2014 19:14 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.rivm.nl/Onderw(...)oleren_op_tekenbeten
Dan is het daar vol wandelaars en hikersquote:Op maandag 24 februari 2014 22:14 schreef MultiBanaan het volgende:
Heb wel zin om te ketsen in de zomer op de heide, lekker je kreun horen galmen, en heidegras dat je ballen streelt
Je moet er ook een vrouw onder leggen hè.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
Keer op een stenen strand liggen ketsen op vakantie.
Vond d'r niks an.
Aah, dat verklaard een hoop.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:16 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Je moet er ook een vrouw onder leggen hè.
Wow, jij durft!quote:Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef Buurpoes het volgende:
Telt eigen tuin ook als buiten? Of op de drempel van de achterdeur?
Dat is niet helemaal wat ik bedoelquote:Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef Buurpoes het volgende:
Hoe vond die gene het die je had gepijpt?quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:28 schreef PRESlDENT het volgende:
Laatst een keer in een steegje gepijpt. Was lachen. Jammer dat er mensen aankwamen
zodat de buren boven ff kunnen meegenieten ?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef Buurpoes het volgende:
Die hebben we niet. En ik hoop altijd maar dat ze vanuit de flat aan de overkant niet gaan zitten filmen...quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:49 schreef Joene het volgende:
[..]
zodat de buren boven ff kunnen meegenieten ?
is toch onherkenbaar joh , altijd ???quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die hebben we niet. En ik hoop altijd maar dat ze vanuit de flat aan de overkant niet gaan zitten filmen...
Het is ver genoeg weg...hoop ik. Er t zijn vooral oudjes die er wonen. Dus hopelijk hebben die niet de snelheid om fluks een goede camera erop te zetten...quote:
Ach bovendien denk ik dat je nie tdagelijks in je tuin ligt te konijnen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het is ver genoeg weg...hoop ik. Er t zijn vooral oudjes die er wonen. Dus hopelijk hebben die niet de snelheid om fluks een goede camera erop te zetten...
wil je buiten gebald worden dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:03 schreef Scootermuisje het volgende:
Hallo FOK!kers,
Ik ben benieuwd hoe jullie het buiten doen. Welke plekken kiezen jullie uit? En vooral voor de vrouwen: hoe kleed je je dan? Doe je een rokje aan? Een broek lijkt me veel rompslomp.Tevens verkapte tips-topic
In de zomer, bij echt mooi weer, wel bijna dagelijks.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach bovendien denk ik dat je nie tdagelijks in je tuin ligt te konijnen.
*brrr*quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:11 schreef fathank het volgende:
Vergis je niet met die oudjes. Hele dag met de telescoop de buurt afspeuren
Geile sletquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In de zomer, bij echt mooi weer, wel bijna dagelijks.
Waar is een tuin anders voor?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In de zomer, bij echt mooi weer, wel bijna dagelijks.
Speelruimte voor t buurkitten. Groentetuin. Groen-om-in-uit-te-rusten.quote:
Tja, ik had alleen een (afgeschermd) dakterras. Ideaal voor buitenseks.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Speelruimte voor t buurkitten. Groentetuin. Groen-om-in-uit-te-rusten.
veel functies je tuin!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Speelruimte voor t buurkitten. Groentetuin. Groen-om-in-uit-te-rusten.
Hoe moet ik dit voor me zien :pquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:56 schreef heiden6 het volgende:
Een keer met mijn hand in de brandnetels gelegen,dat was niet zo fijn.En een keer bijna aangehouden.
In een park, iemand had ons gezien en die belde de politie.quote:
Ik ben niet verder gekomen dan de stille zijde van de vismarktquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:55 schreef fathank het volgende:
Voor de deur van 't stadhuis in Groningen
Nou nou dat kan wel wat subtielerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:08 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
wil je buiten gebald worden dan?
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:14 schreef MultiBanaan het volgende:
Heb wel zin om te ketsen in de zomer op de heide, lekker je kreun horen galmen, en heidegras brandnetels dat je ballen streelt
achh waarom doekjes om winden ^^quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Nou nou dat kan wel wat subtieler
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |