abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6205038
quote:
Stiefvader Rowena neergestoken in cel

AMSTERDAM - Mike J., stiefvader en verdachte van de gruwelijke moord op Rowena Rikkers, is neergestoken door een gevangene, zo schrijft de Telegraaf. De justitie in Zutphen heeft dat woensdagavond bevestigd. De 33-jarige Mike werd in Doetinchem aangevallen door een woedende celgenoot.

De Rotterdammer werd geraakt in zijn nek met een scherpgeslepen plastic voorwerp. Volgens de persofficier waren de wonden niet levensbedreigend.

Medegevangenen verklaarden eerder in de Telegraaf dat Mike J. zich zeer gehaat maakt in de gevangenis. Hij zou trots zijn op zijn daden en heeft in zijn cel foto's en artikelen over Rowena opgehangen.

bron: www.nu.nl

Eik mag je het niet zeggen, maar ik vind het ergens wel terecht.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_6205059
Dit mag je niemand toewensen, maar wat een eikel is die man ook, zoiets gruwelijks doen met een klein kindje, en er nog trots op zijn ook... Ik gebruik hem niet vaak, maar dit vind ik echt
Are you pondering what I'm pondering?
pi_6205066
Kindermoordenaars en pedofielen zijn niet echt populair in de gevangenis.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6205068
Mag je zeker wel zeggen!!!
ik hoop dat ze 'm elke week net niet dood steken zodat hij kan herstellen van z'n verwondingen en daarna nog eens en nog eens en zo verder tot het einde van z'n gevangenisstraf...
pi_6205069
die gast heeft het niet goed gedaan. die oelewapper leeft nog
pi_6205074
Dood hoeft hij niet, hij moet wel berecht worden.

Dagelijks onder de douche in zijn hol geneukt worden door een dikke neger gun ik hem echter van harte.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6205075
Ik vind het trouwens wel vreemd dat een gevangene gewoon 'ongestoord' een andere gevangene kan neersteken, er is toch bewaking enzo
pi_6205080
Tja, what goes around.......?

Het kan natuurlijk niet, maar begrijpelijk is het wel

It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_6205084
Hij had niet alleen in zijn nek gestoken moeten worden. wat een misselijke mannetje
pi_6205089
ik hoop dat die schoft net zo'n gruwelijke dood of nog erger sterft als rowena
When a girl says "lets just be friends" what she really means is: "please fill in the gaps left by the guys I am currently fucking"
pi_6205103
Ik hoop dat ie op de bovenste ring zit, en "per ongeluk" uitglijd ofzo.....gadver wat een eng mannetje
pi_6205116
Ze moeten hem nu niet koud maken!! Dan komt ie er wel heel makkelijk vanaf.
Hij moet eerst zijn straf krijgen en dan moeten ze ervoor zorgen dat de vele lange jaren in de cel een hel voor hem worden. Dat ie zou wensen dat ie dood was maar nog 15 jaar in de cel moet zitten waar iedereen hem het leven zo zuur mogelijk maakt!!
Screw you guy's ... I'm going home
  donderdag 10 oktober 2002 @ 09:36:03 #13
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_6205123
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:31 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het trouwens wel vreemd dat een gevangene gewoon 'ongestoord' een andere gevangene kan neersteken, er is toch bewaking enzo
Tijdens het luchten of de lunch ofzo, dan zit er niemand tussen de gevangenen.
pi_6205140
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:36 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Maar dan nog, hoe komen ze dan aan scherpe voorwerpen? Lijkt me toch dat de bewakers wel op moeten letten of die niet rondslingeren tussen een stel criminelen en moordenaars
  donderdag 10 oktober 2002 @ 09:38:19 #15
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_6205146
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:37 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar dan nog, hoe komen ze dan aan scherpe voorwerpen? Lijkt me toch dat de bewakers wel op moeten letten of die niet rondslingeren tussen een stel criminelen en moordenaars

Alles kan als je maar wilt he
pi_6205169
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:36 schreef Slarioux het volgende:

[..]

tijdens de lunch??? bij de lunch zitten gevangenen niet "gezellig" bij elkaar te eten hoor.....er zijn zat andere momenten waar zoiets kan gebeuren, tijdens werk, sport, idd luchten
pi_6205181
quote:

[..]

Hoe maak ik een scherp voorwerp:
1) stukje plastic (bijv. van pakje cigz)
2) aansteker
3) smelt stukje plastic beetje bij beetje en platpersen
4) herhalen tot je een hard stuk plastic hebt waar je zo een slagader mee openhaalt

Als je zoveel tijd hebt, kun je met een beetje creativiteit zo een mes maken...
Dan nog niet gesproken over alle shit die wordt binnengesmokkeld...

pi_6205185
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Kindermoordenaars en pedofielen zijn niet echt populair in de gevangenis.
Betreft pedofielen valt dat wel mee, hoor. Alleen kinderverkrachters zijn niet echt populair...

Over die stiefvader zeg ik verder maar niks. Anders word ik zo grof dat ik vast gebanned wordt...

pi_6205186
quote:

[..]

Zulke dingen zijn vrij eenvoudig te maken van bijv. een frisdrankfles, oid......
  donderdag 10 oktober 2002 @ 09:41:55 #20
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_6205194
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:40 schreef skyhigh het volgende:

[..]

tijdens de lunch??? bij de lunch zitten gevangenen niet "gezellig" bij elkaar te eten hoor.....er zijn zat andere momenten waar zoiets kan gebeuren, tijdens werk, sport, idd luchten

Tis toch maar een voorbeeld, weet ik veel wanneer ze elkaar zien... ik ben er nog nooit geweest
pi_6205196
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:38 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Alles kan als je maar wilt he

Zou niet moeten kunnen in een gevangenis...
  donderdag 10 oktober 2002 @ 09:42:35 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_6205201
quote:
AMSTERDAM -De 33-jarige Mike werd in Doetinchem aangevallen door een woedende celgenoot.
Hier lees ik dat hij is neergestoken door een celgenoot. Als het een medegevangene was geweest hadden ze dat toch wel geschreven?

Dat roept bij mij toch wel wat vragen op:
1. Ik wist niet dat ze dat al deden, twee gevangenen in één cel.
2. Ik verbaas me er al helemaal over dat ze een molestgevoelig typje als hij met iemand anders in één cel doen.

Vreemd verhaal.

Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_6205203
Beter...ik hoop dat hij nog veel meer van dit soort dingen mag meemaken.
  donderdag 10 oktober 2002 @ 09:43:51 #24
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_6205214
Ws gewoon veel te druk daar, cellentekort enzo.
pi_6205215
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:41 schreef F-ron het volgende:

[..]

Betreft pedofielen valt dat wel mee, hoor. Alleen kinderverkrachters zijn niet echt populair...

voor mij is er weinig tot geen verschil tussen een pedofiel en een kinderverkrachter hoor ...
Een pedofiel zal misschien zeggen dat ie echt van kinderen houdt, maar dat is bull ...
burn in hell ...
pi_6205226
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hier lees ik dat hij is neergestoken door een celgenoot. Als het een medegevangene was geweest hadden ze dat toch wel geschreven?

2. Ik verbaas me er al helemaal over dat ze een molestgevoelig typje als hij met iemand anders in één cel doen.

Vreemd verhaal.

Vond ik ook al raar, maar ik dacht dat dat wel een fout zou zijn, aangezien er nu nog geen 2 gevangenen in een cel zitten, hooguit experimenteel, maar ik denk niet dat ze dat experiment zouden doen met zo iemand...
pi_6205231
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vreemd verhaal.

In Nederland stoppen ze nog niet 2 om meer gevangenen in 1 cel, dat is iets waar ze wel mee beizg zijn, en wat op vrij eenvoudige manier het cellentekort op zou lossen, maar om een aantal redenen is dat er nog niet door.
pi_6205242
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:43 schreef realist_ik het volgende:

[..]

voor mij is er weinig tot geen verschil tussen een pedofiel en een kinderverkrachter hoor ...
Een pedofiel zal misschien zeggen dat ie echt van kinderen houdt, maar dat is bull ...
burn in hell ...

Een pedofiel hoeft het niet in praktijk te brengen hè... Sommige pedofielen weten zelf ook wel dat het fout is, dus houden ze zich in en blijven ze van kindjes af... Maar goed, das offtopic
  donderdag 10 oktober 2002 @ 09:47:32 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_6205274
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:44 schreef skyhigh het volgende:

[..]

In Nederland stoppen ze nog niet 2 om meer gevangenen in 1 cel, dat is iets waar ze wel mee beizg zijn, en wat op vrij eenvoudige manier het cellentekort op zou lossen, maar om een aantal redenen is dat er nog niet door.

Waarom zouden ze dan celgenoot schrijven? Ik weet best dat journalisten niet onfeilbaar zijn, en ga er dus vanuit dat dit een foutje is
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 10 oktober 2002 @ 09:49:42 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_6205305
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:43 schreef Slarioux het volgende:
Ws gewoon veel te druk daar, cellentekort enzo.
Nah er heerst wel meer wetteloosheid in de gevangenis. Officieel mag het niet, maar officieel is onze gevangenis een paradijs. Dat hebben die gevangenisbewakers ook wel door, plus dat weinig gevangenen zichzelf sterk kunnen maken naar de buitenwereld.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_6205338
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:43 schreef realist_ik het volgende:

[..]

burn in hell ...

Waar heb jij die wijsheid vandaan? Ken je wel iemand die pedofiel is?
Als je van buiten aarde komt en een ander voortplantingssysteem kent, kun je dan voorstellen dat mensen die zich hetero noemen echt van kinderen houden nadat je verhalen over bovenstaande figuur - Mike J - en andere losers die hun eigen kinderen ombrengen, hebt gehoord? En verder geen positieve dingen hoort?
Hoeveel vrouwen worden niet inelkaar gemept nadat manlief kort daarvoor nog heeft gezegd o zo veel van haar te houden. Maar ja, ze kon eigenlijk niet verder met hem leven en probeerde dat duidelijk te maken, maar hij luistert niet.

't Zal me niet verbazen dat Mike J. ook weleens heeft gezegd tegen dat meisje: Ik hou van jou. Moet ik dit wel geloven, omdat hij geen pedofiel is? Bullshit...

Dit begint idd off-topic te worden. Als er genoeg liefhebbers zijn wil ik best een topic over dit onderwerp openen. Verdere reacties hier graag on-topic.

pi_6205379
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:28 schreef vosss het volgende:
Hij zou trots zijn op zijn daden en heeft in zijn cel foto's en artikelen over Rowena opgehangen.

Die slow motherf#*ker!

(een voorbeeld waarbij verbaalgeweld wel zinvol is.)

[Dit bericht is gewijzigd door dynast op 10-10-2002 13:20]

Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
pi_6205391
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Een pedofiel hoeft het niet in praktijk te brengen hè... Sommige pedofielen weten zelf ook wel dat het fout is, dus houden ze zich in en blijven ze van kindjes af... Maar goed, das offtopic
Maar als ie dan van de kindjes afblijft dan zou hij niet in de gevangenis zitten, om het weer ff on-topic te maken
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_6205398
ik vind het zijn eigen schuld.!

* de kl**tzak

pi_6205413
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:52 schreef F-ron het volgende:

[..]

Waar heb jij die wijsheid vandaan? Ken je wel iemand die pedofiel is?
Als je van buiten aarde komt en een ander voortplantingssysteem kent, kun je dan voorstellen dat mensen die zich hetero noemen echt van kinderen houden nadat je verhalen over bovenstaande figuur - Mike J - en andere losers die hun eigen kinderen ombrengen, hebt gehoord? En verder geen positieve dingen hoort?
Hoeveel vrouwen worden niet inelkaar gemept nadat manlief kort daarvoor nog heeft gezegd o zo veel van haar te houden. Maar ja, ze kon eigenlijk niet verder met hem leven en probeerde dat duidelijk te maken, maar hij luistert niet.

't Zal me niet verbazen dat Mike J. ook weleens heeft gezegd tegen dat meisje: Ik hou van jou. Moet ik dit wel geloven, omdat hij geen pedofiel is? Bullshit...

Dit begint idd off-topic te worden. Als er genoeg liefhebbers zijn wil ik best een topic over dit onderwerp openen. Verdere reacties hier graag on-topic.

doe's normaal man... tsss...
pi_6205451
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:57 schreef Magicfrankie het volgende:

[..]

Maar als ie dan van de kindjes afblijft dan zou hij niet in de gevangenis zitten, om het weer ff on-topic te maken

Jah oke maar het ging ff over pedofielen in het algemeen...
pi_6205477
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Nah er heerst wel meer wetteloosheid in de gevangenis. Officieel mag het niet, maar officieel is onze gevangenis een paradijs. Dat hebben die gevangenisbewakers ook wel door, plus dat weinig gevangenen zichzelf sterk kunnen maken naar de buitenwereld.

en die wijsheid heb je van....???

in vergelijking met andere landen is het gevangenis wezen hier een lachertje, maar laten we niet overdrijven door het een paradijs te noemen...

donderdag 10 oktober 2002 @ 10:06:05 #38
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_6205486
Dit voorval zal in dit achterlijke land wel weer strafvermindering veroorzaken

Het feit dat die kerel krantenknipsel e.d. in zijn cel heeft hangen overc Rowena is al te gek voor woorden, zoiets moet direct verwijderd worden.

Wat betreft

quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
Dood hoeft hij niet, hij moet wel berecht worden.

Dagelijks onder de douche in zijn hol geneukt worden door een dikke neger gun ik hem echter van harte.

Hard, gemeen en snel
  donderdag 10 oktober 2002 @ 10:11:11 #39
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_6205548
Toppertje.

Inkopper: laat de verwijzingen naar 'normaal bler je over achterlijke wraakculturen bla bla' maar achterwege. Een kindermoordenaar die daar ook nog eens trots op is, mag lekker vaak gestoken/geschopt/geslagen/geneukt worden in de cel.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  donderdag 10 oktober 2002 @ 11:14:51 #40
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_6206655
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 10:06 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Dit voorval zal in dit achterlijke land wel weer strafvermindering veroorzaken

quote:
Het feit dat die kerel krantenknipsel e.d. in zijn cel heeft hangen overc Rowena is al te gek voor woorden, zoiets moet direct verwijderd worden.
Ze moesten het strafbaar maken
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 10 oktober 2002 @ 11:16:01 #41
16625 robh
pi_6206682
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 10:11 schreef X-Ray het volgende:
Toppertje.

Inkopper: laat de verwijzingen naar 'normaal bler je over achterlijke wraakculturen bla bla' maar achterwege. Een kindermoordenaar die daar ook nog eens trots op is, mag lekker vaak gestoken/geschopt/geslagen/geneukt worden in de cel.

brrrrrr. Ben het voor het eerst bijna met je eens....
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_6207135
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:59 schreef realist_ik het volgende:

[..]

doe's normaal man... tsss...

Doe JIJ 's normaal!
pi_6207195
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 10:02 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Jah oke maar het ging ff over pedofielen in het algemeen...

en vandaar dus mijn reactie, "realist_ik"

Vanavond maar ff een topic hierover openen, geloof ik. Genoeg liefhebbers om te reageren, zo te zien. Met het topic bedoelde ik dus niet over Mike_J....

Iedereen heeft het vast al gezien, op de Frontpage is er nu ook een topic over Mike J. http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=22827

[Dit bericht is gewijzigd door F-ron op 10-10-2002 12:09]

Overall beste user 2022 donderdag 10 oktober 2002 @ 11:40:28 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_6207223
En nu Volkert v/d G. nog.

En dan maar zien wat de reacties zijn.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 10 oktober 2002 @ 11:41:17 #45
34549 Uncle_Eric
Insane in the membrane
pi_6207237
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 11:40 schreef Ulx het volgende:
En nu Volkert v/d G. nog.
die kunnen ze doodknuppelen met een prei!
He's devoted to the devil fascinated by crime[br]Glamorous death is his destination
  donderdag 10 oktober 2002 @ 12:10:18 #46
3542 Gia
User under construction
pi_6207806
Die Mike J. vroeg hier om. Hij had de cel volhangen met krantenknipsels over de moord en was bovendien trots op zijn daad.
Ik kan me volledig voorstellen dat een andere gevangene, die misschien zijn dochtertje moet missen, hierdoor flipt.

Jammer dat hij het overleeft heeft.

donderdag 10 oktober 2002 @ 12:12:42 #47
16625 robh
pi_6207853
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:10 schreef Gia het volgende:
Die Mike J. vroeg hier om. Hij had de cel volhangen met krantenknipsels over de moord en was bovendien trots op zijn daad.
Ik kan me volledig voorstellen dat een andere gevangene, die misschien zijn dochtertje moet missen, hierdoor flipt.

Bron: Telegraaf.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 10 oktober 2002 @ 12:14:10 #48
34549 Uncle_Eric
Insane in the membrane
pi_6207883
quote:
Jammer dat jij dit eraan toevoegt
He's devoted to the devil fascinated by crime[br]Glamorous death is his destination
pi_6208010
quote:

Ik ben met jou eens dat hij er zelf om heeft gevraagd. Betreft de laatste zin: Ik geloof niet in 'oog om oog, tand om tand', maar dit betekent niet dat ik hem niet iets 'fijns' toewens...
pi_6208120
Had die kluns geen scherper wapen kunnen maken?
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_6208141
tjah ik denk niet dat het goed is als mensen voor eigen rechter gaan spelen. We hebben een systeem en daar moeten we het mee doen.
Al zou ik er op zich weinig moeite mee hebben mocht hij morgen in zijn voedsel stikken.
pi_6208193
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:24 schreef Chadi het volgende:
tjah ik denk niet dat het goed is als mensen voor eigen rechter gaan spelen. We hebben een systeem en daar moeten we het mee doen.
Al zou ik er op zich weinig moeite mee hebben mocht hij morgen in zijn voedsel stikken.
Maar bekijk het dan zo; als je een agent bedreigt, dan heb je kans dat je neergeschoten wordt.
Als je ruzie zoekt met een medegevangene, heb je helemaal kans dat je het er niet levend afbrengt.
Dat is zijn eigen stomme schuld.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  donderdag 10 oktober 2002 @ 12:30:11 #53
16625 robh
pi_6208271
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:27 schreef SportsIllustrated het volgende:

Maar bekijk het dan zo; als je een agent bedreigt, dan heb je kans dat je neergeschoten wordt.
Als je ruzie zoekt met een medegevangene, heb je helemaal kans dat je het er niet levend afbrengt.
Dat is zijn eigen stomme schuld.

Ja, en als je gaat picknicken op de treinrails kun je overreden worden
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_6208291
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:30 schreef robh het volgende:

[..]

Ja, en als je gaat picknicken op de treinrails kun je overreden worden

Dat klopt.
  donderdag 10 oktober 2002 @ 12:45:40 #55
16625 robh
pi_6208542
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:31 schreef SportsIllustrated het volgende:

Dat klopt.

En dat rechtvaardigt het dan maar
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_6208740
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:45 schreef robh het volgende:

[..]

En dat rechtvaardigt het dan maar

Nee, maar gek vind ik het niet.
Dit frisse type zal heus niet de martelaar van de vrije meningsuiting hebben uitgehangen.
  donderdag 10 oktober 2002 @ 13:06:34 #57
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_6208841
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 11:14 schreef robh het volgende:

[..]

[..]

wat nou niet? Gebeurt regelmatig, dat als de gevangenis straf door omstandigehden zwaarder is, de straf korter wordt omdat de advocaat dan wijst op hoe zielig/levenbedreigend het wel niets is voor mijnheer/mevrouw om in het gevang te zitten.
quote:
Ze moesten het strafbaar maken
Nee, gewoon weghalen. Dit is pure uitlokkerij en kwetsend voor de slachtoffers.
Hard, gemeen en snel
  donderdag 10 oktober 2002 @ 13:11:46 #58
16625 robh
pi_6208923
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 13:06 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

wat nou niet? Gebeurt regelmatig, dat als de gevangenis straf door omstandigehden zwaarder is, de straf korter wordt omdat de advocaat dan wijst op hoe zielig/levenbedreigend het wel niets is voor mijnheer/mevrouw om in het gevang te zitten.

Hij is nog niet eens veroordeeld....

quote:
Nee, gewoon weghalen. Dit is pure uitlokkerij en kwetsend voor de slachtoffers.
Aangezien deze man in de cel zit is het enige wat kwetsend is voor de "slachtoffers" de stukken uit de Telegraaf.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 10 oktober 2002 @ 13:25:28 #59
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_6209195
Ja, dit divers nieuwtje gaat dicht. Allereerst al omdat het primair niet mag, maar te meer ook omdat het vrij lastig blijkt om niet te vervallen in ; doodknuppelen ; had ie niet iets scherpers kunnen pakken ; doodstraf ed. geblaat zonder zinnige verdere invulling.
Weer helemaal terug in de Übercrew
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')