Ik vind je voornamelijk een mongool. Nu interesseert het me weinig in welk topic je komt hoor. Je blijft in mijn ogen een mongool. Waarschijnlijk heb je al een fedora en zo niet: het zou je niet misstaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:45 schreef Monopoly het volgende:
Boehoe ik haat monopoly en hij komt in mijn topic janken boehoe
Chloquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind je voornamelijk een mongool. Nu interesseert het me weinig in welk topic je komt hoor. Je blijft in mijn ogen een mongool. Waarschijnlijk heb je al een fedora en zo niet: het zou je niet misstaan.
Hey.quote:
dankzij jou moest ik weer grinniken op kantoorquote:
Haha, lekker voor je.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankzij jou moest ik weer grinniken op kantoor
schijnt populaire catchphrase te zijn de laatste dagenquote:
1800%quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
Fokstelletjes die snachts samen op FOK! zitten in een SC topic met elkaar te pratentriester moet het niet worden hoor, mikanki.
Wat dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnt populaire catchphrase te zijn de laatste dagen
Wou je al ontmaskeren maar ben ook wel benieuwd hoe lang het duurt voordat men dat door heeft.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:46 schreef Chloroform het volgende:
Even kijken of het lang duurt voordat ik een ban wegens racisme krijg of dat ze door hebben dat ik niet eens blank ben.
Je zou een geweldige nazi geweest zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou je al ontmaskeren maar ben ook wel benieuwd hoe lang het duurt voordat men dat door heeft.
Die ene keer dat marie ons allemaal een note gaf omdat we racistisch deden voor de grapquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:46 schreef Chloroform het volgende:
Even kijken of het lang duurt voordat ik een ban wegens racisme krijg of dat ze door hebben dat ik niet eens blank ben.
Oh ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die ene keer dat marie ons allemaal een note gaf omdat we racistisch deden voor de grap!
Zij heeft ook een vlog waarbij ze Angelina Jolie doet. Lijkt ook heel erg.quote:
is al op slotquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:43 schreef Chloroform het volgende:
GC / Blanken op fok #1
Mur, wise, komen jullie ook?
ik ben een nazi vakantie aan het plannenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zou een geweldige nazi geweest zijn.
Vertel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is al op slot
[..]
ik ben een nazi vakantie aan het plannen
paar dagen richting noord duitsland en/of denemarken langs een paar nazi mega structuresquote:
Inspiratie opdoen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar dagen richting noord duitsland en/of denemarken langs een paar nazi mega structures
ja, ik wil ook een U-boot bunker in mijn tuinquote:
Dat zouden de nazi's niet vinden denk ik, die schelden mij uit voor turk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zou een geweldige nazi geweest zijn.
link?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zij heeft ook een vlog waarbij ze Angelina Jolie doet. Lijkt ook heel erg.
quote:
Wowquote:
Ziek wat je met make-up kunt bereiken eh.quote:
Ik sta echt elke keer weer verbaasd hoe anders iemand kan worden door wat make upquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ziek wat je met make-up kunt bereiken eh.
Vind vaak ook wel dat die suffe, dooie mussen best wat make-up kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik sta echt elke keer weer verbaasd hoe anders iemand kan worden door wat make up
Ja? ik vind juist zo natuurlijk mogelijk beterquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind vaak ook wel dat die suffe, dooie mussen best wat make-up kunnen gebruiken.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? ik vind juist zo natuurlijk mogelijk beter
Beetje eyeliner enzo mag wel maar al dat rouge en plamuur om zo egaal mogelijk te lijken vind ik maar meh
Ja, dat bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? ik vind juist zo natuurlijk mogelijk beter
Beetje eyeliner enzo mag wel maar al dat rouge en plamuur om zo egaal mogelijk te lijken vind ik maar meh
Waarom zeg je dat dan niet?quote:
say weh?quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet?
[..]
say weh?
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wat make-up kunnen gebruiken.
Zelluf :squote: