Aaaaaight. Dan houden wij contact. Als Vicenzo ook komt, moeten we zorgen dat we vooral veel Samsung devices bij ons hebben die we gaan ophemelen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lijkt maar zo![]()
Volgende week op een vrijdag zou kunnen
Ik heb er al éénquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aaaaaight. Dan houden wij contact. Als Vicenzo ook komt, moeten we zorgen dat we vooral veel Samsung devices bij ons hebben die we gaan ophemelen.
Vermaak me.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Welkom bij Molly Malone. Waarmee kan ik u van dienst zijn?"
jij gaat D achterna?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb net even 4km gelopen.
Alsof ik hem door al m'n vetkwabben bij kan houdenquote:
* lolly weghaalt en piem er voor in de plaats in doetquote:
maar dat is geen lopen meer, dat is dan meer klootschietenquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof ik hem door al m'n vetkwabben bij kan houdenD heeft het geluk dan 'ie tonrond is, kan Lisa hem zo een eind vooruit rollen
[..]
* lolly weghaalt en piem er voor in de plaats in doet
Of zwientie tik'n.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dat is geen lopen meer, dat is dan meer klootschieten
Wat mij betreft welquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De koeien mogen weer uit hun stal?
Is niet nodig, loop zo al wel voor lul.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed bezig, Baron! Heb je een paar leuke moves ingestudeerd als er wordt gescoord?
Feit!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Is niet nodig, loop zo al wel voor lul.
Envanavond is alleen maar trainen he, dus netjes korte mouw en korte broek
Jullie doen toch wel een partijtje tijdens de training? Juist een moment voor wat lol met je maten. Dat verbroedert.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Is niet nodig, loop zo al wel voor lul.
Envanavond is alleen maar trainen he, dus netjes korte mouw en korte broek
Wij houden niet zo van dat gedoe eromheen, gescoort moet er worden!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jullie doen toch wel een partijtje tijdens de training? Juist een moment voor wat lol met je maten. Dat verbroedert.
Bij ons in de zaal worden regelmatig schoenen gepoetst.
Kom vegtuh dan, roste.quote:
ransaapquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:42 schreef rulerofdeath het volgende:
Bij ons is het douchen altijd het leukste moment van de training.
hej honger?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |