Ja dan kun je op sommige plekken niet echt meer lopen idd, en ben je meer op de weg aangewezen. Je kan www.routeloops.com eens proberen. Naast wat ik heb opgesomd weet ik ook niet echt rondjes. De fietssnelweg mssch. Bij Toyota garage onder het tunneltje door een dan een stuk links langs het spoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
probleem is dat wij vaak savonds lopen omdat mn vriendin kids heeft en geen oppas... als we overdag lopen gaan we of naar t bos of vistrap ofzo.. Wierdense veld is oik idd wel mooi... maar onze avond routes zijn we op uit gekeken.. we gaan dan soms kris kras if vanaf brandweer naar formudo bowlingboerderij budde shell en dan langs de ten cate fabriek terug.. roure ook al andersom gelopen.. hihi kastig bos is niks tegen half 9... nu iig niet..
thnxx iigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dan kun je op sommige plekken niet echt meer lopen idd, en ben je meer op de weg aangewezen. Je kan www.routeloops.com eens proberen. Naast wat ik heb opgesomd weet ik ook niet echt rondjes. De fietssnelweg mssch. Bij Toyota garage onder het tunneltje door een dan een stuk links langs het spoor.
welcomequote:
dat stel heeft wel meer op hun kerfstok. hopen dat ze snel gepakt worden.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze zoeken een stel dat heeft lopen schieten in Eanske las ik. Waren politiehelikopters dus
Edit:nu zijn ze aan het gijzelen, ook leuk: 112twente.nl/18840
t word steeds meer... ik hoop ook dat ze snel gepakt wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dat stel heeft wel meer op hun kerfstok. hopen dat ze snel gepakt worden.
jup te gek voor woorden..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
moet je nagaan dat die meid nog maar 19 jaar is.
en hij iets van 25.
is toch echt te gek voor woorden.
jah maar hou niet zo van t geweldadige stuk...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:47 schreef rulerofdeath het volgende:
Is toch romantisch, bonny & clyde
een beetje spanning is goed voor de romantiekquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jah maar hou niet zo van t geweldadige stuk...
Zo is datquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een beetje spanning is goed voor de romantiek
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een beetje spanning is goed voor de romantiek
Prima hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met je? En met miss?
Dus geen last van hordes newbiegroupies die into kontneuk'n zijn in je PM-box?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, veel aanzien hek nie, maar de macht is leuk
Helemaal niks gehoord!quote:Op maandag 24 februari 2014 22:52 schreef ACT-F het volgende:
Hoorden jullie helikopters rond 21:30 in Enschede?
Ahwquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima hoor.Beetje druk op het werk deze week.
Collega's moesten weer zo nodig ziek thuis blijven en zo.
Miss is sinds een paar weken passé.
Jij al gesetteld in je huisje?
donders wat een eind.quote:
4 uur en 2 minutenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders wat een eind.
hoe lang doe je daar nu over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |