En veel groenvoer, dus lekker energie voor training.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed idee, die pasta. Ga ik ook maar eens maken. Paar tenen knoflook erin! BAM! Niemand die me vanavond dekt...
Ik ga toch niet wekelijks twee doelen op een imperiaal vervoeren richting de zaal?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja als je op een grasveldje zonder doelen of whatever ging foebele
Veel te veel carbs.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En veel groenvoer, dus lekker energie voor training.
En na de tijd een banaan
Die dingen horen standaard in een zaal aanwezig te zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga toch niet wekelijks twee doelen op een imperiaal vervoeren richting de zaal?
tss, banaan voor de snelle suikers direct na de training. Winegums kan ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Veel te veel carbs.Magere kwark.
Niet eens een 50-uursversiequote:
In onze zaal helaas niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die dingen horen standaard in een zaal aanwezig te zijn
Daar krijg je op mijn leeftijd een dikke toet van. Toegegeven, je wordt wel slap wakker maar daar hebben we Brinta voor.quote:tss, banaan voor de snelle suikers direct na de training. Winegums kan ook
Ohjah jij bent ook al 138. Zelfs na de training een lekker glaasje bierquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In onze zaal helaas niet.Maar daar is de prijs dan ook naar...
[..]
Daar krijg je op mijn leeftijd een dikke toet van. Toegegeven, je wordt wel slap wakker maar daar hebben we Brinta voor.
Ik las priem...quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof ik hem door al m'n vetkwabben bij kan houdenD heeft het geluk dan 'ie tonrond is, kan Lisa hem zo een eind vooruit rollen
[..]
* lolly weghaalt en piem er voor in de plaats in doet
tssquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik las priem...
"Dacht al, zo'n sadist is t toch ook alweer niet"
wat voor?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
nieuwe sportschoenen![]()
hoop dat ze met lopen ook fijn zijn!
zozo, aan de vriendin?quote:
alleen dan niet versleten?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
asics weer.. bijna zelfde als wat ik had..
Jaa al een tijdje hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zozo, aan de vriendin?
of is dat ook de reden dat je dus een leven hebt gekregen?
dondersquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jaa al een tijdje hoorwoon ook samen he
En daardoor heb ik idd een leven gekregen
en nog steeds in Almeloquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders
je woont nog in twente?
kijk, goed bezigquote:
Nee komt uit Coevordenquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk, goed bezig
je vriendin is voor FCT?
fc emmen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |