SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik voel nog geen baarmoederrand volgens mij, dus het zijn echt opgeblazen darmen (en ook door hormonen wordt je buik bol zegt mijn vk). Maar dus eigenlijk sjoemel ik welquote:Op maandag 17 maart 2014 20:20 schreef marel88 het volgende:
Mooi Kursor! Ben jij ook best lang dat je het nog een beetje verstopt in de lengte?
En Spees, mooi buikje al voor die termijn. Heb je het idee dat het idd je baarmoeder is die al ontploft is of nog darmen?
Hmm, dan zit dat misschien nog wat dubbel of ik zie juist een broekrand zitten ofzo. Ik denk, check het even, want ik vond dat zelf altijd jammer, en ook vervelend zitten.quote:
Ik leef echt in trainings/joggingsbroeken nu. Vooral omdat ik door de ziektewet gedwongen thuis zit... dus ja, dan kan het makkelijkquote:Op maandag 17 maart 2014 21:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
JJ, trainings/joggingsbroeken-boksVind ik zelf ook lekker comfy zitten
Tis al aardig zwanger he?
De broekrand heeft nog wel wat ruimte idd! Trekt vast nog bijquote:Op maandag 17 maart 2014 22:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmm, dan zit dat misschien nog wat dubbel of ik zie juist een broekrand zitten ofzo. Ik denk, check het even, want ik vond dat zelf altijd jammer, en ook vervelend zitten.
Ben benieuwd waar je gaat eindigen!
Ik kon mij niet langer verschuilenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:14 schreef Chanty het volgende:
Oi je bent achter de plant vandaan gekomenNog steeds een super mooie bol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |