SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dottey op 24-02-2014 14:28:29 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
al vanaf dag 1quote:
Oh, ik dacht dat je zei dat Emil dingen opklopte, niet opkropte. Opkroppen doet Emil juist totaal niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Emil kropt wel alles op hé? Jezus wat een zeikerd.
Oude koeien uit de sloot halen....
Dat stukje over het eten slaat idd nergens op, Jimmy kon dat niet weten.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Emil kropt wel alles op hé? Jezus wat een zeikerd.
Oude koeien uit de sloot halen....
Hij word aan de dijk gezet, ten faveure van Joey.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:07 schreef Mylene het volgende:
Jimmy trek zich terug van bootcamp? Wat kinderachtig zeg.
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:07 schreef Dottey het volgende:
Emil blijft hameren op Jimmy .. Jimmy blijft hetzelfde herhalen..
Emil blijft weer draaien... Jimmy blijft herhalen.
Emil heeft liever dat Jimmy jankt en smeekt om terug te mogen bij de bootkamp
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:07 schreef Dottey het volgende:
![]()
![]()
Sjimmie is een wolf in schaapskleren.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:08 schreef Mylene het volgende:
Jimmy wilde Emil weg om bootcamp over te nemen. Dat is niet gelukt.
Nee, inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:09 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Emil is blij dat Gio bij het gesprek met Jimmy stond.
Meer dan ergens bij staan kan Gio ook niet.
Achter was hakim toch zat zei bil gisteren?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Of niet zou mógen.
Dat is onjuist gebleken. Maar het schept wel een mogelijkheid om de redactie nu weer wat anders kwalijk te nemen. Namelijk dat ze niet hebben gescript. Ze hadden de 'smaakmaker' er in moeten houden.
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Sjimmie is een wolf in schaapskleren.
Ja valt zeker heel erg tegenquote:
Jawel,nl weer sneeky ergens anders gaan staan en als hij denkt er beter van te worden een paar woorden los laten.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:09 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Emil is blij dat Gio bij het gesprek met Jimmy stond.
Meer dan ergens bij staan kan Gio ook niet.
Jimmy blijft hameren: maar ik wil niet lastig zijn... Emil wil het uitpraten.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:07 schreef Dottey het volgende:
Ruud is al op de hoogte.quote:
Maar ooit komt dit terug in ons leven en zien we het helemaal anders. Echt.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jimmy blijft hameren: maar ik wil niet lastig zijn... Emil wil het uitpraten.
Jimmy wil niet meer praten want is bang dat hij iets verkeerds zegt.. Emil wil het toch uitpraten.
Jimmy blijft herhalen..
Jimmy is gewoon een zoutzak.
Hij durft geen stelling te nemen en probeert iedere vorm van conflict te vermijden.
Is 2 condooms met desinfectie middel over elkaar niet verstandiger?quote:
Ik zou een matrasje op de kippenschuur leggen met dat zijltje ervoorquote:Op maandag 24 februari 2014 14:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ruud is al op de hoogte.
Pfff straks telkens weer een wipstream.
Een transseksueel kan heel goed een zwager worden. Zwanger is wat anders...quote:Op maandag 24 februari 2014 14:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, een transseksueel kan toch niet zwager worden
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, een transseksueel kan toch niet zwager worden
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:14 schreef Achteraf-8 het volgende:
[..]
Een transseksueel kan heel goed een zwager worden. Zwanger is wat anders...
oepsedeetje ...quote:Op maandag 24 februari 2014 14:14 schreef Achteraf-8 het volgende:
[..]
Hij neemt wel een stelling in.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jimmy blijft hameren: maar ik wil niet lastig zijn... Emil wil het uitpraten.
Jimmy wil niet meer praten want is bang dat hij iets verkeerds zegt.. Emil wil het toch uitpraten.
Jimmy blijft herhalen..
Jimmy is gewoon een zoutzak.
Hij durft geen stelling te nemen en probeert iedere vorm van conflict te vermijden.
ja de regie is zo streng jaquote:Op maandag 24 februari 2014 14:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
EXIT Laura!!!!!
Vanessa: "Daar op die camera staat een pot."
Je mag niet met de camera's klooien.
Nou een persoon eet gemiddeld voor 5/6 euro per dag, maal 14/15 zou rond de 600 euro per week zijn,quote:Op maandag 24 februari 2014 14:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Het 400 euro boodschappen per week is ook overboord gegooid?, ik lees af en toe bedragen. Oké moeten wel peuken af, maar toch
over een week is ze alweer gedumpt lijkt mijquote:Op maandag 24 februari 2014 14:12 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Omdat ze seksueel actief is in Utopia nu en dat niet had verwacht?
Yup.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:15 schreef Clank het volgende:
Weet niet of het hier al geplaatst is... maar Vanas zei letterlijk tegen Lot dat ze nu verder konden gaan zonder dat er bedreigd werd. Dat is ook wat je merkt bij vooral de vrouwen.. een soort opluchting
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:14 schreef Achteraf-8 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon fuckbuddies.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:16 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
over een week is ze alweer gedumpt lijkt mij
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
EXIT Laura!!!!!
Vanessa: "Daar op die camera staat een pot."
Je mag niet met de camera's klooien.
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:11 schreef Grunge. het volgende:
Hebben Ruud en Billy vannacht niet gesekst?
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:17 schreef Achteraf-8 het volgende:
Goh Hakim is weer buiten lees ik dit op NOS.nl
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:17 schreef Achteraf-8 het volgende:
Goh Hakim is weer buiten lees ik dit op NOS.nl
[ afbeelding ]
Jim hoort het aan en vindt het bestquote:Op maandag 24 februari 2014 14:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij neemt wel een stelling in.
hij heeft zijn kant van het verhaal gegeven. Heeft geluisterd naar de andere kant.
Weet dat het nergens op uit gaat draaien en geeft aan dat ze het er gewoon beter bij kunnen laten.
Ik vind dat verstandig.. ipv 4 uur hetzelfde plaatje blijven draaien.
Is ook zo. En beheerst daarbij.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:19 schreef Joezi het volgende:
Emil heeft de vloer met Jimmy aangeveegd, vindt ie
Jimmy wil ook niks aan nemen van Emil.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:19 schreef formule het volgende:
[..]
Jim hoort het aan en vindt het best
Emil wil de uitleg van Jim niet aanvaarden
Met andere woorden Emil moet Jim niet
Inderaad. Na het nomineren werd er toch ook gezegd door Hakim: 'Dit is niet volgens afspraak!'quote:Op maandag 24 februari 2014 14:15 schreef Clank het volgende:
Weet niet of het hier al geplaatst is... maar Vanas zei letterlijk tegen Lot dat ze nu verder konden gaan zonder dat er bedreigd werd. Dat is ook wat je merkt bij vooral de vrouwen.. een soort opluchting
en dat is?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:21 schreef -sabine- het volgende:
Gio zegt nu wat Bil en Lot echt gezegd hebben.
is ook geen kunst met zo'n slappe dweilquote:Op maandag 24 februari 2014 14:20 schreef formule het volgende:
Emil zegt dat hij de vloer heeft aangeveegd met Jim
True.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
is ook geen kunst met zo'n slappe dweil
Dat Emil te veel eet, vrouwonvriendelijk is en snurkt.quote:
Ja, maar daar krijg je dan wel effe Ruud en de koeien voor terug ....quote:Op maandag 24 februari 2014 14:22 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat Emil te veel eet, vrouwonvriendelijk is en snurkt.
Dat is de manipulatie...............en weg is de stream
En daar komt Gio nú mee.. lafaard!quote:Op maandag 24 februari 2014 14:22 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat Emil te veel eet, vrouwonvriendelijk is en snurkt.
Dat is de manipulatie...............en weg is de stream
er is er dan ook maar 1 die dat dan ook echt gaat doenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:23 schreef Clank het volgende:
Ruud loopt sinds gisteren met een beker aan een touwtje aan zijn broek vastgebonden. Dit op aanraden van Vanas omdat hij steeds een schone beker pakte
Echt?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:23 schreef Clank het volgende:
Ruud loopt sinds gisteren met een beker aan een touwtje aan zijn broek vastgebonden. Dit op aanraden van Vanas omdat hij steeds een schone beker pakte
Er zal nog wel veel meer gezegd gaan worden nu de terreur weg is..quote:
geniaalquote:Op maandag 24 februari 2014 14:23 schreef Clank het volgende:
Ga ik ook doen! Dit wordt de nieuwe mode, doen jullie mee??quote:Op maandag 24 februari 2014 14:23 schreef Clank het volgende:
Net als een klein kind met een touwtje aan zijn handschoentjesquote:Op maandag 24 februari 2014 14:23 schreef Clank het volgende:
Die melk krijgt zo een hoog room gehalte van dat geknuffelquote:Op maandag 24 februari 2014 14:27 schreef formule het volgende:
Straks ruud ook de koeien nog masseren krijgen ze straks een soort japans duur rundvlees
Als het goed is komt er water in.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:27 schreef ansjovissie het volgende:
Waarvoor graven ze eigenlijk die geul? Wat komt daar?
Rienk gaat daar straks in liggen en dan scheppen we het dicht en dan staat ie na 3 dagen weer op.... of niet ......quote:Op maandag 24 februari 2014 14:27 schreef ansjovissie het volgende:
Waarvoor graven ze eigenlijk die geul? Wat komt daar?
Waardeloze vent,volwassenen die met een beker aan een touwtje loopt,twee uur per dag in de spiegel kijkt,niks aan de koeien doet maar ze wel bijna af lebbert.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Echt?
Wat een poepie is het toch.
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Rienk gaat daar straks in liggen en dan scheppen we het dicht en dan staat ie na 3 dagen weer op.... of niet ......
en als het niet goed is?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als het goed is komt er water in.
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Rienk gaat daar straks in liggen en dan scheppen we het dicht en dan staat ie na 3 dagen weer op.... of niet ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |