Ik kan niet in jouw hoofd kijken, maar je moet dit niet zachtzinnig opvatten. Als ik kijk wat het deed met mijn zusje, word ik er zelf nog helemaal naar van.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:33 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Ja ik weet dat ik nu de juiste voedingsstoffen binnen moet gaan krijgen want anders val ik nog een keertje flauw... Met alleen maar direct suikers binnenkrijgen ga ik straks andere (lichamelijke) problemen creeeren.
Stap naar huisarts voelt nog als een grote stap... Vooral omdat ik het normaal wel zelf weer onder controle krijg alleen nu gewoon niet... Vandaar de tips wat op korte termijn voedzaam voedsel kan zijn.
Heeft dit alleen te maken met een stressvolle periode? Of voel je je ook down?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:49 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Nee dat klopt en ik pak het ook niet zachtzinnig op, maar ik snap wat je bedoelt. En ik weet dat dit ook niet langer moet duren het niet kunnen eten.
Overigens, eten in gezelschap gaat wel iets makkelijker. Geen hele maaltijden maar dan krijg ik wel wat happen weg.
Fruit eet ik dmv shakes.
Op een goede dag eet ik wel een sneetje brood maar meer ook niet. Mijn lichaam vraagt nu ook echt om voedzame zaken vandaar dat ik er ook iets mee wil doen. Maar als ik al misselijk word bij de gedachte van een boterham dan ga ik het ook niet wegkrijgen.
En idd dit heeft niks met anorexia te maken.
Ik zit met een burn out thuis... dus het is iets meer dan alleen wat stress dit keer...quote:Op maandag 24 februari 2014 14:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heeft dit alleen te maken met een stressvolle periode? Of voel je je ook down?
werken aan de oorzaak probeer ik ook al, maar dat gaat minder makkelijk helaas dan ik zelf zou willen. Dus om lichamelijk niet helemaal kapot te gaan is dat een actie wat ik niet te lang kan laten liggen.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:31 schreef Maxbet het volgende:
Niet om hier de fanboy uit te lopen hangen, maar is Soylent niet een idee om in ieder geval iets binnen te krijgen als je zo enorm slecht eet?
Alle kritiek terzijde, het zal altijd beter zijn dan niks binnenkrijgen gok ik.
CUL / Soylent - "Eten van de toekomst"
Full disclosure: ik ben zelf fan van het idee van Soylent en ga het zelf ook proberen om bepaalde maaltijden te vervangen voor DIY Soylent. Het lijkt me best geschikt voor je, maar het zal altijd beter zijn om eerst aan je oorzaken van het slechte eten te werken.
Dan zoek je er hulp bij, dit is niet normaal.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:51 schreef smurfinnetje78 het volgende:
werken aan de oorzaak probeer ik ook al, maar dat gaat minder makkelijk helaas dan ik zelf zou willen.
Dat heb ik al geprobeerd en toen kreeg ik weinig terug van de huisarts.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:52 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Dan zoek je er hulp bij, dit is niet normaal.
En toch ligt daar de oplossing: psycholoog/psychiater i.p.v. diëtist.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:55 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Ik wil niet dat ik lichamelijke klachten krijg door de gevolgen van er mentaal even doorheen te zitten...
Klopt, maar symptoombestrijding moet soms ook gebeuren, bijvoorbeeld omdat het wegnemen van de oorzaak tijd kost.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
En toch ligt daar de oplossing: psycholoog/psychiater i.p.v. diëtist.
Nee, maar het symptoom wel.quote:Je probleem heeft niks met CUL te maken.
Daar zat ik ook al aan te denken. Maar TS moet aankomen en dat gebeurt niet als je alleen maar sappen drinkt. Als je ondergewicht hebt, dan helpen vitaminen ook niet veel...quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:13 schreef MistakeFur het volgende:
Is een sapcentrifuge en zelf groentesap maken een optie? Dan krijg je in elk geval de vitaminen binnen.
watquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:07 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Hoewel mijn huisarts zei als ik iig zorg dat ik elke dag een ei en een kiwi eet dan kan er op korte termijn niet veel gebeuren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |