Ze roepen dat ze vrouwen enkel voor de pussy willen, dat vrouwen labiel zijn.
Dat zij oh zo superieur zijn, maar dat lijkt gewoon alfagedrag. Want wat de waarheid is, ze komen super gefrustreerd over. Als ze een mooie vrouw zien die ze niet kunnen krijgen zeggen ze dat het vast gewoon een slet is.

Ze zeiken dat vrouwen bemoeizuchtig zijn en in de keuken horen, maar ondertussen gaan ze wel steeds op jacht en willen ze alsmaar neuken. Ze doen alsof ze superieur zijn maar nee ze worden wanhopig als het om vrouwen gaat of schilderen zichzelf af als bazen die elke vrouw kunnen krijgen.
Mijn klacht is dan ook, dat mannen steeds roepen dat vrouwen dom zijn, en dat een vrouw niet waardig is voor hun tijd. Dit terwijl ze zelf maar al te graag een vriendinnetje willen of willen neuken. Dus stop eens met vrouwen te denigreren of join mij en blijf single voor de rest van je leven zonder ook maar ooit te verlangen naar een vrouw. Fappen op foto's mag wel.
Maar ga niet roepen als de hypocriet die 10 jaar later bij een vrouw onder de plak zit met een kleine of zonder kleine, en de vrouw alles bepaald van behang tot aan welke tv programma's erop komen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.