Ja, die heb ik ook, maar dan doe ik dus ctrl shift 4, pakt hij een totaal ander deel van het scherm.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik gebruik http://www.puush.me.Bepaalde toetsen-combo, slaat hem online op en plakt hem op je control+v.
Ah ja tuurlijk, gebruik ik nooit, daarom.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:58 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
F12 is volgens mij de standaard steam-screenshotknop
Hm, ik run Banished in windowed-mode en run Puush als admin. Werkt daarmee prima.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook, maar dan doe ik dus ctrl shift 4, pakt hij een totaal ander deel van het scherm.
Dat heb ik dus geprobeerd, maar als ik dan ctrl shift 4 gebruik opent Banished het menu.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:03 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hm, ik run Banished in windowed-mode en run Puush als admin. Werkt daarmee prima.
dat dusquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:05 schreef Stranger het volgende:
Ik doe gewoon lekker ouderwets print screen en dan vervolgens in paint mijn tweede scherm eraf knippen
Ik was er ook niet echt rouwig om.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Domme mensen moeten ook dood. Maar misschien heeft het te maken met vanaf welke richting je de tunnel door de berg trekt. Ik heb het nog niet gehad maar trek de tunnel vanaf het dorp naar buiten toe.
ligt het nou aan mij of heb je een vrij lage population voor jaar 10?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:29 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Jaartje 10
Rechtsonderin zit nog een quarry en een huisje. Bovenin zit nog een woodcutters lodge, stockpile, casa, barn en een hunting cabin.
[ afbeelding ]
Dat klopt, ik wil niet te snel uitbreiden. Ik heb geen haast.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt het nou aan mij of heb je een vrij lage population voor jaar 10?
De kern, het dorp of de gemeente?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:10 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Kern van mijn dorp, er is nog meer naar het noorden, westen en zuiden. Heb nu ongeveer 105 inwoners, 85% zijn opgeleid, en heb een voedseloverschot van 40%. Heb mezelf wel goed klem gebouwd in het begin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
Plaag, orkaan, brand, infectie van de pasture waardoor al je beesten dood kunnen gaan. Die heb ik gehad iig, weet verder niet wat er nog meer langs kan komen zeilenquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:28 schreef Dekatria het volgende:
Watvoor rampen zijn er nu eigenlijk allemaal? Tot zover een plaag gehad in de boomgaard en een huis in de fik, maar meer ook niet.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:14 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
De kern, het dorp of de gemeente?Ik snap hem niet, sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nope!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Meer mensen bij wie steam er uitligt?
Hmm, kan alleen in de library en store.. fucked up.quote:
Wat heb je nog meer nodig dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hmm, kan alleen in de library en store.. fucked up.
Niks om de spellen te starten, wel de community om achievements te zien.quote:
Wat je dan imo beter kunt doen is bijvoorbeeld meer huizen zetten bij gebouwen die iets produceren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:51 schreef Dekatria het volgende:
Luxeprobleem - ik produceer meer voedsel dan ik op kan makennu op de 20K plus, net maar een hele woonwijk erbij geplempt.
De maker staat redelijk open voor mods(upport), dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:01 schreef Dekatria het volgende:
Well daarmee 2 achievements eruit gebokst overigens - Smiles all Around en Healthy. Zit alleen op zo'n map met een hoop bergen, dus het blijft bij allemaal nederzettinkjes die onderling verbonden zijn.
Zou een uitkomst zijn als ze het spel zouden uitbreiden met meer gebouwen, technologiëen etc. Beetje als AOE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!seed jaar 20:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |