SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het midden is vooral het woon gedeelte, ik had daar eerst ook wat akkers maar die werkte nog niet echt. Onderin is het jagers en verzamelaars hoekje, rechts heb ik 2 dingen voor het hout en nog een jagershutje. Boven is ook een gedeelte waar vooral voedsel vandaan komt.
Links ga ik waarschijnlijk een gedeelte maken voor vee en een stuk voor orchards.
Nu eerst maar eens mijn houten huizen (deels) vervangen, de inwoners hebben het vaak koud.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
Ben ook een tijdje bezig in de FOK!seed nu.Cool, jij gaat een heel andere kant op dan dat ik op ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het midden is vooral het woon gedeelte, ik had daar eerst ook wat akkers maar die werkte nog niet echt. Onderin is het jagers en verzamelaars hoekje, rechts heb ik 2 dingen voor het hout en nog een jagershutje. Boven is ook een gedeelte waar vooral voedsel vandaan komt.
Links ga ik waarschijnlijk een gedeelte maken voor vee en een stuk voor orchards.
Nu eerst maar eens mijn houten huizen (deels) vervangen, de inwoners hebben het vaak koud.
Vaak koud? Meer hout hebben misschien voor het vuur?![]()
Ja, ik heb nog net te weinig mensen op de een of andere manier om alles goed in te vullen. Prio is toch wel eten, dus dat probeer ik altijd volle kracht te bezetten. De rest, van tools tot logs is afhankelijk van de tekorten. Maar voorlopig gaan ze er niet dood aan, dus heeft het niet zo'n haast.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:56 schreef einschtein het volgende:
[..]
Cool, jij gaat een heel andere kant op dan dat ik op ging.
Vaak koud? Meer hout hebben misschien voor het vuur?
Domme mensen moeten ook dood. Maar misschien heeft het te maken met vanaf welke richting je de tunnel door de berg trekt. Ik heb het nog niet gehad maar trek de tunnel vanaf het dorp naar buiten toe.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:22 schreef NJ het volgende:
Wil ik in de FOK!seed een tunnel naar links maken, gaan mijn builders hem om de of andere reden vanaf de andere kant van de berg bouwen. Dus die sterven onderweg er naartoe allemaal van de honger.
Ja daar had ik ook last van.. 2 van mijn originele bewoners gestorven door starvation. Toen heb ik eerst maar een tunnel naar het zuiden gemaakt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:22 schreef NJ het volgende:
Wil ik in de FOK!seed een tunnel naar links maken, gaan mijn builders hem om de of andere reden vanaf de andere kant van de berg bouwen. Dus die sterven onderweg er naartoe allemaal van de honger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaar 45 FOK!seed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Drebbelman op 25-02-2014 19:06:15 ]In the coolest little capital of the world
Hier liepen de builders telkens naar de andere kant, sloegen 1 keer en gingen weer terug naar het dorp om te eten of om op te warmen. Maar toen ik 4 builders instelde gingen er 2 aan de goede kant bouwen en was de tunnel zo klaarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:22 schreef NJ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:00 schreef 2dk9 het volgende:
[..]
Hier liepen de builders telkens naar de andere kant, sloegen 1 keer en gingen weer terug naar het dorp om te eten of om op te warmen. Maar toen ik 4 builders instelde gingen er 2 aan de goede kant bouwen en was de tunnel zo klaar
Jaar 10 FOK!seed:Heb je snel gedaan, zo'n seed is best duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:00 schreef 2dk9 het volgende:
[..]
Hier liepen de builders telkens naar de andere kant, sloegen 1 keer en gingen weer terug naar het dorp om te eten of om op te warmen. Maar toen ik 4 builders instelde gingen er 2 aan de goede kant bouwen en was de tunnel zo klaar
Jaar 10 FOK!seed:Speel jij zonder het baan-toebedeel-menuutje opengeklapt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij het startmenu staat een tutorialquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:13 schreef Munchlax het volgende:
Hallo noob hier, net even gedownload maar heb geen idee wat ik moet doen.
Er staat ook geen tutorial?
Net iets te snel, had alle haardhout, logs, kruiden en jassen ernaartoe gesleept, de winter erna een flink een haardhout tekort.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan, zo'n seed is best duur.
Ja, ik klap hem alleen open als ik hem nodig hebquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Speel jij zonder het baan-toebedeel-menuutje opengeklapt?
Bijzonder, want eigenlijk is dat 90% van de tijd het enige waar ik naar kijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:32 schreef 2dk9 het volgende:
[..]
Ja, ik klap hem alleen open als ik hem nodig heb
Vervelende winter gehad? niet genoeg hout? Ramp? Of gewoon vergeten om een Smit te bouwen waardoor er geen gereedschappen meer gemaakt werden?quote:
All of the abovequote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Vervelende winter gehad? niet genoeg hout? Ramp? Of gewoon vergeten om een Smit te bouwen waardoor er geen gereedschappen meer gemaakt werden?.
Diep in de zee, Nathalee Holloway.quote:
F12 is volgens mij de standaard steam-screenshotknopquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
Hoe doen jullie screenshots? Is daar een knopje voor?
Ik gebruik http://www.puush.me.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
Hoe doen jullie screenshots? Is daar een knopje voor?
Een boot waarmee je door land kan varen lijkt me juist een goede boot voor hem!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
Diep in de zee, Nathalee Holloway.
Joran had het verkeerde telefoonnummer gebeld voor een goeie boot?
Dan merkt hij de vieze auto van Patrick in ieder geval niet opquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:59 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Een boot waarmee je door land kan varen lijkt me juist een goede boot voor hem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |