quote:Op maandag 24 februari 2014 13:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zou daarmee een meisje uitprinten en dan met haar praten over mijn gevoelens.
Geen 3d-printer hebben ... sloeberquote:Op maandag 24 februari 2014 13:01 schreef cherrycoke het volgende:
3d printer
de klacht is dat ik geen 3d printer heb
filmpje spreekt voor zicht.quote:
gras rokenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef deadprez het volgende:
godverdomme mijn vriendin heeft nog geen stufi gekregen en nu heb ik niks te roken, dát is pas een terechte klacht
quote:
bijbelquote:Op maandag 24 februari 2014 13:06 schreef deadprez het volgende:
[..]maar nee, heb zelfs geen vloei meer
Want alleen op het mbo krijg je stufi?quote:
Als jij het geld van je mevrouw nodig hebt om shag te halen, dan durf ik er op te gokken dat wequote:Op maandag 24 februari 2014 13:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Want alleen op het mbo krijg je stufi?
Zegt meer over mij dan over haar hè. Van mij was het denk ik al wel bekend hier dat ik een nietsnut ben.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Als jij het geld van je mevrouw nodig hebt om shag te halen, dan durf ik er op te gokken dat we
het niet hebben over de nieuwe wetenschappers.... maar eerder over de nieuwe "hulp in de zorg"
Ik dacht meer aan "de assistent van de hulp in de zorg."quote:Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Als jij het geld van je mevrouw nodig hebt om shag te halen, dan durf ik er op te gokken dat we
het niet hebben over de nieuwe wetenschappers.... maar eerder over de nieuwe "hulp in de zorg"
Jepjep :-)quote:Op maandag 24 februari 2014 13:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zegt meer over mij dan over haar hè. Van mij was het denk ik al wel bekend hier dat ik een nietsnut ben.
Shag is voor paupers trouwens.
achter de ramenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:11 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Jepjep :-)
en wat gaat Samantha doen voor de kost dan ?
fuck die shitquote:Op maandag 24 februari 2014 13:12 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Dan heeft ze die studie ook niet nodig....
ga werken voor je geld man luie kut
Hahahaha pauperquote:Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef deadprez het volgende:
godverdomme mijn vriendin heeft nog geen stufi gekregen en nu heb ik niks te roken, dát is pas een terechte klacht
Pauper²quote:Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef deadprez het volgende:
Pauper³quote:Op maandag 24 februari 2014 13:06 schreef deadprez het volgende:
[..]maar nee, heb zelfs geen vloei meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |