Ja, alle COSsenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat hij alles gaat teruglezen!
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef notturna het volgende:
p.s. Het zit me echt niet hoog, nu althans niet meer.
Dat je je zo kan laten meeslepen door een dom tv-programmaatje.quote:
Amen! +1quote:Op maandag 24 februari 2014 13:30 schreef Speedball het volgende:
Jammer dat hij weg is, vond hem een van de weinige die tv maakte.
Ik kan wel lachen om grove taal, goede tv heeft verschillende types nodig en ik vond Hakim een type dat moet blijven. Er blijven net iets teveel brave nietszeggende types over in die loods.
Hakim welkom op FOK! en alle mensen die lopen te haten op hem, bedenk het is een TV programma!
Nou precies! Niets is wat het lijkt he?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:30 schreef Speedball het volgende:
Jammer dat hij weg is, vond hem een van de weinige die tv maakte.
Ik kan wel lachen om grove taal, goede tv heeft verschillende types nodig en ik vond Hakim een type dat moet blijven. Er blijven net iets teveel brave nietszeggende types over in die loods.
Hakim welkom op FOK! en alle mensen die lopen te haten op hem, bedenk het is een TV programma!
Klopt, maar Hakim was wel een echte intrigant. Het kan ook té verstikkend werken op de groep.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben fan van Hakim, elke serie heeft een badguy nodig
Beter dan die kleurloze Sjorsjo
Gaat dat niet een beetje flauwekul worden? Ik heb nog niet meegemaakt dat er een ook echt zich meldt..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |