Er zal onderzoek naar het gedrag van Pellè plaatsvinden; er hangt hem een mogelijke schorsing boven het hoofd. Vorig seizoen was er een identiek voorval met PSV-speler Jeremain Lens, die uiteindelijk 3 wedstrijden schorsing kreeg.quote:Pellè liep zondag na de 2-2 tegen FC Twente woedend van het veld, daarbij eerst een harde trap gevend tegen de dug-out van Twente, om vervolgens in de catacomben nog een reclamebord stuk te trappen en een lamp van een tv-ploeg omver te schoppen.
Het gaat me niet zozeer om voetbal, maar meer om de rare conclusies die aan wangedrag worden verbonden. Het gaat om een professionele sporter (die daar riant voor wordt betaald), met een voorbeeldfunctie.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jezus, al dat geouwehoer over voetbal, het gemiddelde vrouwenclubje op weg naar de Huishoudbeurs kan er nog een puntje aan zuigen.
Ja, en dat soort geneuzel is dus volstrekt niet boeiend. Past wel in de feminisering van de samenleving om over daadwerkelijk alles ontzettend door te zagen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
Het gaat me niet zozeer om voetbal, maar meer om de rare conclusies die aan wangedrag worden verbonden. Het gaat om een professionele sporter (die daar riant voor wordt betaald), met een voorbeeldfunctie.
Dus hij doet het voor de money?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:47 schreef Mortaxx het volgende:
Pelle wilt zelf helemaal niet spelen.
Terwijl dat totaal niet nodig is. Pelle laat helemaal niks zien tegen Ajax, hopelijk doet hij gewoon mee dus.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso hopen dat een speler van de tegenstander geschorst is hoe triest ben je dan. Onsportief en dan geef je indirect toe dat je bang voor hem bent.
Identiek voorval? Lijkt er niet eens op. Lens valt daar spelers aan. Hij trapt tegen wat dingen aan.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
De klacht staat eigenlijk al in de topictitel.
Feyenoord-voetballer Pellè heeft zich gisteren misdragen na afloop van de wedstrijd Twente-Feyenoord. Diep in blessuretijd maakte Twente de gelijkmaker.
[..]
Er zal onderzoek naar het gedrag van Pellè plaatsvinden; er hangt hem een mogelijke schorsing boven het hoofd. Vorig seizoen was er een identiek voorval met PSV-speler Jeremain Lens, die uiteindelijk 3 wedstrijden schorsing kreeg.
Maar wat wil nu het geval? Komend weekend speelt Feyenoord thuis tegen Ajax. Ja, dan is het natuurlijk knap vervelend wanneer Pellè is geschorst. Dat snap ik volledig, vanuit Feyenoord-perspectief.
Maar nu zijn er dus mensen die vinden dat je "geen echte Ajacied" bent wanneer je hoopt dat Pellè wordt geschorst. Want je zou moeten willen dat Feyenoord mét Pellè kan spelen tegen Ajax.
Waarom in vredesnaam?
Ik vind gewoon dat voetballers die zich misdragen, bestraft moeten worden voor hun gedrag. Het is de eigen keuze van Pellè geweest om zich na de wedstrijd te misdragen, wetende dat volgende week het duel met Ajax wacht. Dan moet je ook maar gewoon op de blaren zitten.
Klacht: Mensen die het wangedrag van Pellè koppelen aan de wedstrijd tegen Ajax, terwijl het daar niks mee te maken heeft.
Praten over voetbal past in de feminisering van de samenleving. Ja ja....quote:Op maandag 24 februari 2014 11:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, en dat soort geneuzel is dus volstrekt niet boeiend. Past wel in de feminisering van de samenleving om over daadwerkelijk alles ontzettend door te zagen.
Dit is geenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:52 schreef cherrycoke het volgende:
niet tegen je verlies kunnen, en dan tiener gedrag tonen om alles kapot te trappen wat je maar tegen komt?
tsja ik vind het een schorsing waard, en een curses woede beheersing.
Nee, ouwehoeren over gevolgen van randvoorwaarden van uitwassen van conclusies over gedragingen van anderen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:53 schreef Elfletterig het volgende:
Praten over voetbal past in de feminisering van de samenleving. Ja ja....
Ik hoop dat Pellè wordt geschorst. Niet omdat Feyenoord zondag toevallig tegen Ajax moet, maar gewoon omdat er paal en perk moet worden gesteld aan wangedrag op en rond de voetbalvelden. En ja, ik zou precies hetzelfde vinden als het gisteren een belangrijke Ajax-speler was geweest die zich zo had misdragen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso hopen dat een speler van de tegenstander geschorst is hoe triest ben je dan. Onsportief en dan geef je indirect toe dat je bang voor hem bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |