abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137084643
De klacht staat eigenlijk al in de topictitel.

Feyenoord-voetballer Pellè heeft zich gisteren misdragen na afloop van de wedstrijd Twente-Feyenoord. Diep in blessuretijd maakte Twente de gelijkmaker.

quote:
Pellè liep zondag na de 2-2 tegen FC Twente woedend van het veld, daarbij eerst een harde trap gevend tegen de dug-out van Twente, om vervolgens in de catacomben nog een reclamebord stuk te trappen en een lamp van een tv-ploeg omver te schoppen.
Er zal onderzoek naar het gedrag van Pellè plaatsvinden; er hangt hem een mogelijke schorsing boven het hoofd. Vorig seizoen was er een identiek voorval met PSV-speler Jeremain Lens, die uiteindelijk 3 wedstrijden schorsing kreeg.

Maar wat wil nu het geval? Komend weekend speelt Feyenoord thuis tegen Ajax. Ja, dan is het natuurlijk knap vervelend wanneer Pellè is geschorst. Dat snap ik volledig, vanuit Feyenoord-perspectief.

Maar nu zijn er dus mensen die vinden dat je "geen echte Ajacied" bent wanneer je hoopt dat Pellè wordt geschorst. Want je zou moeten willen dat Feyenoord mét Pellè kan spelen tegen Ajax.
Waarom in vredesnaam? :?

Ik vind gewoon dat voetballers die zich misdragen, bestraft moeten worden voor hun gedrag. Het is de eigen keuze van Pellè geweest om zich na de wedstrijd te misdragen, wetende dat volgende week het duel met Ajax wacht. Dan moet je ook maar gewoon op de blaren zitten.

Klacht: Mensen die het wangedrag van Pellè koppelen aan de wedstrijd tegen Ajax, terwijl het daar niks mee te maken heeft.
pi_137084665
inb4: voetbal :')
pi_137084679
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:42 schreef Elfletterig het volgende:
voetbal :')
pi_137084681
Jezus, al dat geouwehoer over voetbal, het gemiddelde vrouwenclubje op weg naar de Huishoudbeurs kan er nog een puntje aan zuigen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 24 februari 2014 @ 11:44:33 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_137084722
Je kan ook niet van voetbalsupporter verwachten dat de rationeel denken.
pi_137084745
quote:
10s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jezus, al dat geouwehoer over voetbal, het gemiddelde vrouwenclubje op weg naar de Huishoudbeurs kan er nog een puntje aan zuigen.
Het gaat me niet zozeer om voetbal, maar meer om de rare conclusies die aan wangedrag worden verbonden. Het gaat om een professionele sporter (die daar riant voor wordt betaald), met een voorbeeldfunctie.
pi_137084772
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
Het gaat me niet zozeer om voetbal, maar meer om de rare conclusies die aan wangedrag worden verbonden. Het gaat om een professionele sporter (die daar riant voor wordt betaald), met een voorbeeldfunctie.
Ja, en dat soort geneuzel is dus volstrekt niet boeiend. Past wel in de feminisering van de samenleving om over daadwerkelijk alles ontzettend door te zagen.
  maandag 24 februari 2014 @ 11:46:26 #8
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_137084779
Sowieso hopen dat een speler van de tegenstander geschorst is hoe triest ben je dan. Onsportief en dan geef je indirect toe dat je bang voor hem bent.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_137084810
voetbal :r :')
  maandag 24 februari 2014 @ 11:47:38 #10
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137084814
VBL dat is een forum waar dit soort onzin prima gepost kan worden.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_137084819
Pelle wilt zelf helemaal niet spelen.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 24 februari 2014 @ 11:48:58 #12
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137084856
quote:
3s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:47 schreef Mortaxx het volgende:
Pelle wilt zelf helemaal niet spelen.
Dus hij doet het voor de money?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_137084857
Ik hoop dat hij geschorst wordt, en ben alles behalve Ajacies. Sterker nog, ik hoop zelfs dat Feynoord wint.
pi_137084906
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso hopen dat een speler van de tegenstander geschorst is hoe triest ben je dan. Onsportief en dan geef je indirect toe dat je bang voor hem bent.
Terwijl dat totaal niet nodig is. Pelle laat helemaal niks zien tegen Ajax, hopelijk doet hij gewoon mee dus.
  maandag 24 februari 2014 @ 11:51:05 #15
350723 .Bankbiljet
NEE heb je, JA kun je kopen
pi_137084923
Ajax wint sowieso wel
pi_137084934
Laat Pelle maar lekker meedoen.
pi_137084936
quote:
8s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
De klacht staat eigenlijk al in de topictitel.

Feyenoord-voetballer Pellè heeft zich gisteren misdragen na afloop van de wedstrijd Twente-Feyenoord. Diep in blessuretijd maakte Twente de gelijkmaker.

[..]

Er zal onderzoek naar het gedrag van Pellè plaatsvinden; er hangt hem een mogelijke schorsing boven het hoofd. Vorig seizoen was er een identiek voorval met PSV-speler Jeremain Lens, die uiteindelijk 3 wedstrijden schorsing kreeg.

Maar wat wil nu het geval? Komend weekend speelt Feyenoord thuis tegen Ajax. Ja, dan is het natuurlijk knap vervelend wanneer Pellè is geschorst. Dat snap ik volledig, vanuit Feyenoord-perspectief.

Maar nu zijn er dus mensen die vinden dat je "geen echte Ajacied" bent wanneer je hoopt dat Pellè wordt geschorst. Want je zou moeten willen dat Feyenoord mét Pellè kan spelen tegen Ajax.
Waarom in vredesnaam? :?

Ik vind gewoon dat voetballers die zich misdragen, bestraft moeten worden voor hun gedrag. Het is de eigen keuze van Pellè geweest om zich na de wedstrijd te misdragen, wetende dat volgende week het duel met Ajax wacht. Dan moet je ook maar gewoon op de blaren zitten.

Klacht: Mensen die het wangedrag van Pellè koppelen aan de wedstrijd tegen Ajax, terwijl het daar niks mee te maken heeft.
Identiek voorval? Lijkt er niet eens op. Lens valt daar spelers aan. Hij trapt tegen wat dingen aan.
Straf moet een boete zijn, niet meer, niet minder.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 24 februari 2014 @ 11:52:57 #18
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_137084993
niet tegen je verlies kunnen, en dan tiener gedrag tonen om alles kapot te trappen wat je maar tegen komt?

tsja ik vind het een schorsing waard, en een curses woede beheersing.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_137085003
quote:
10s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ja, en dat soort geneuzel is dus volstrekt niet boeiend. Past wel in de feminisering van de samenleving om over daadwerkelijk alles ontzettend door te zagen.
Praten over voetbal past in de feminisering van de samenleving. Ja ja....
pi_137085063
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:52 schreef cherrycoke het volgende:
niet tegen je verlies kunnen, en dan tiener gedrag tonen om alles kapot te trappen wat je maar tegen komt?

tsja ik vind het een schorsing waard, en een curses woede beheersing.
Dit is geen waard hoor
  maandag 24 februari 2014 @ 11:55:40 #21
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_137085073
Pelle is held. Pelle is koning. Pelle is baas. Pelle is meester. Pelle is master. Pelle is keizer.
MV NS FR DS MD
pi_137085076
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:53 schreef Elfletterig het volgende:
Praten over voetbal past in de feminisering van de samenleving. Ja ja....
Nee, ouwehoeren over gevolgen van randvoorwaarden van uitwassen van conclusies over gedragingen van anderen.
pi_137085083
De echte klacht is meer een falende scheids en de KNVB
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_137085098
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat Pellè wordt geschorst. Niet omdat Feyenoord zondag toevallig tegen Ajax moet, maar gewoon omdat er paal en perk moet worden gesteld aan wangedrag op en rond de voetbalvelden. En ja, ik zou precies hetzelfde vinden als het gisteren een belangrijke Ajax-speler was geweest die zich zo had misdragen.

Draai het eens om: waarom zou Pellè geen straf moeten krijgen? Alleen omdat Feyenoord zondag toevallig tegen Ajax moet spelen? Als het zondag Feyenoord-RKC was, hadden we deze hele discussie niet gehad. Maar omdat het Ajax is, is de discussie er wel.
  maandag 24 februari 2014 @ 11:56:33 #25
67174 Dos37
Come on Twente
pi_137085100
Voetbal :')
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: