Leuke serie is dat! Duurt alleen nog even totdat seizoen twee verschijnt; komt pas in juni. Maar wel weer meteen helemaal in een keer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:27 schreef Soury het volgende:
Ik zit met pelzier Orange is the new black te volgen
Meestal heb ik een paar afleveringen nodig. Maar dit was een klik bij éénquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuke serie is dat! Duurt alleen nog even totdat seizoen twee verschijnt; komt pas in juni. Maar wel weer meteen helemaal in een keer.Netflix
Een aanrader dus? Netflixquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Meestal heb ik een paar afleveringen nodig. Maar dit was een klik bij één
Ja! Ik kon er niet meer op komen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, voorheen Zouzou... Achterbaks wijf.
De COS is elders.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:56 schreef liesje-hb het volgende:
Jimmy moet Andrea gewoon laten stikken, net als de rest van de inwoners.
Hoeveel blijven ze accepteren van die kut?
Ik maak speedbal wel even wakkerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb zin in kaas.
[ afbeelding ]
Maar niet in huis.
Hoi.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:27 schreef Punkman het volgende:
Moesten we hier heen, is er niemand...
Heeft wel weer het een en ander losgemaakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:32 schreef Punkman het volgende:
Was toch een knaller vanavond met Isa, Vanessa,Paul en Ruud he ?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft wel weer het een en ander losgemaakt.
achterbaks wijf?? Ook hier achter mij ?? Ik ken jou niet..en wil het ook nooit doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was it something i said?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
En jij bent een loser... goed om uit te lachen.
Oh:
Zit je mij nou blij te maken met een dooie mus eend?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:52 schreef Schizovreend het volgende:
[..]
En mij...
Oh wacht, dat is niet waar
Ze kan aan de andere kant ook heel lief zijn hoor, zo heeft ze mijn vader een fruitmand gegeven die ik amper kon tillen zo grootquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is er in Emmen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:05 schreef Paule33 het volgende:
[..]
achterbaks wijf?? Ook hier achter mij ?? Ik ken jou niet..en wil het ook nooit doen.
Drente / Emmen is een andere wereld van mij!
Daar wont Badr..hahahaquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben verdrietig. Vrolijk mij eens een beetje op?
Poezen die in je armen slapen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben verdrietig. Vrolijk mij eens een beetje op?
Laten we Badr hier maar buiten houden, dat is een ander forumquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:30 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Daar wont Badr..hahaha
Andere kant ben ik lief?? ik ben altijd lief..mensen kennen mij niet en willen mij slecht maken,
Beter na Utopia gaan...
En ik vind het weer lief dat je dat lief vindquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik houd niet van clowns maar het idee is lief.
Mijn kater is de hort op hij is amper thuis op het moment. Lente in zijn hoofd dus op jacht. hij wel.quote:
Bedoel jij achterbaks wijf ? hahahaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laten we Badr hier maar buiten houden, dat is een ander forum
Nou je bent niet altijd lief hoor, je kan ook levensgevaarlijk zijn
Maar mensen kennen mij ook niet en willen mij ook slecht maken![]()
Het zijn misschien wel dezelfde mensen![]()
Laten wij maar een utopia maken dan ver weg van hier
Daar kan idd geen clown tegenopquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
Over missen.
Ik zat in Parc Guel tussen Goudi's mozaïeken.
Zo gebroken en zo bont en blauw als alles in mijn hoofd en in mijn hart
Je Nederlands is er iig weer een stuk op vooruit gegaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:45 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Bedoel jij achterbaks wijf ? hahaha
is dat levensgevaarlijk??
Ik ben van de wit De zoete, zoals dat hoort bij een tokkie. Maar bedankt. Ik zit inmiddels aan de speciaal voor het afgehaakte bezoek gekochte wodka. Dus ik ben zo weg denk ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar kan idd geen clown tegenop![]()
[ afbeelding ]
Was AH-boy het die zou komen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels aan de speciaal voor het afgehaakte bezoek gekochte wodka. Dus ik ben zo weg denk ik.
De stiefmoederheks gaf Sneeuwwitje ook een sappige appel ...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:23 schreef PC eend het volgende:
Ze kan aan de andere kant ook heel lief zijn hoor, zo heeft ze mijn vader een fruitmand gegeven die ik amper kon tillen zo groot![]()
En dat vergeet ik niet snel.
Ja godver!quote:
Ach, ik gooi er wel een keer een potje smaad en laster in die op niets gebaseerd is.... vuur met vuur zeg maar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja godver!
Soury, ik ging twijfelen en heb mijn tafel eens opgemeten en die is ook twee meter lang. Oogt korter in die balzaal van een woonkamer van mij.
Ik heb vanaf het begin gedacht dat het plafond in mijn apartement op 3 meter hoogte lagquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja godver!
Soury, ik ging twijfelen en heb mijn tafel eens opgemeten en die is ook twee meter lang. Oogt korter in die balzaal van een woonkamer van mij.
En toen bleek een Ikea Pax-kast van 236 hoog niet te passen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin gedacht dat het plafond in mijn apartement op 3 meter hoogte lag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |