Ik gun niemand verdriet, maar ze heeft het er wel naar gemaaktquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dan wel van de leuke soort. Andrea heeft minder geluk.
Ja, maar als het nou hielp... die Andrea is onverbeterlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gun niemand verdriet, maar ze heeft het er wel naar gemaakt
Ik heb even gekeken. Maar Anton is de kwaaie peer, dus. Wat een stel draaiers.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:58 schreef Disana het volgende:
Andrea heeft een brief plus krantenartikel van haar man gekregen. We zitten nu in de fase 'ik had niet moeten dansen'.
De telegaaf gast. Dood moet iequote:Op woensdag 26 februari 2014 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken. Maar Anton is de kwaaie peer, dus. Wat een stel draaiers.
Geen geduld voor. Ik ga een serietje kijken.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:13 schreef Speedball het volgende:
nog een beetje leven hier in de brouwerij ?
Owwwwwwwwquote:
Kun je niet een lekkere stapelboterham maken met hele ladingen erop inclusief die mayo. Is wel zo snel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:20 schreef Speedball het volgende:
[..]
Owwwwwwww
ik wordt soms wel in de vreemdste posities wakker maar praten geloof ik, doe ik niet.
Net een paar pilsjes gedronken en heb me daar echt een trek maar ben te lui om iets te maken. Verse patat met mayomaar om nu die vet sloot aan te gooien en te schillen
ja heb sla tomaat kaas en ui in huis, maar iets warms nom nom.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je niet een lekkere stapelboterham maken met hele ladingen erop inclusief die mayo. Is wel zo snel.
Tosti?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:23 schreef Speedball het volgende:
ja heb sla tomaat kaas en ui in huis, maar iets warms nom nom.
kaas is gelukt kan ook niet zonder, eet hier bijna een kilo in de weekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |