In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Ja en daarachter Dani die inmiddels elke wedstrijd strak stond van de XTC.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Machlas - Arveladze - Laudrup is echt een beestenlinie man. en Winter, Witschge
Mwah eigenlijk gewoon echt een kutseizoen gedraaid, alleen door die kutperiode in november-december nog even boven PSV gekomen. 7 wedstrijden, 21 punten, 40 goals, ik weet het nog goedquote:Op zondag 23 februari 2014 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax stond toen een hele tijd bovenaan maar rond de winterstop ging het helemaal mis daar. FC Lulring was toen wel erg baas
Vd Vaart tegen den Bosch met clown Westerhof langs de lijnquote:Op zondag 23 februari 2014 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en daarachter Dani die inmiddels elke wedstrijd strak stond van de XTC.
Daniquote:Op zondag 23 februari 2014 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Scottje Booth zet er ouderwets dat schotse hoofd ertegenaanquote:Op zondag 23 februari 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah eigenlijk gewoon echt een kutseizoen gedraaid, alleen door die kutperiode in november-december nog even boven PSV gekomen. 7 wedstrijden, 21 punten, 40 goals, ik weet het nog goeden toen mocht ik voor het eerst naar het stadion en stonden we 85 minuten voor tegen FC Deutschland, en toen kwam Scottje Booth als een duveltje uit een doosje en die schoot er 2 in
Oh jij was er ook nog.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Evert weet dit alles zeer groots te brengenhopelijk keert hij bij het WK nog eenmaal terug bij de NOS.
Een diepe buiging voor dit wonderkind.quote:
Staat in schril contrast met de 40-45 afleveringen die over ajax zijn gegaan maar vooruit een aardig begin zo.quote:
Ik weet nog dat hij Waterreus een keer finaal voor zijn hoofd traptequote:Op zondag 23 februari 2014 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
oja eeuwfeestje, dat was ook een genotjequote:Op zondag 23 februari 2014 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Scottje Booth zet er ouderwets dat schotse hoofd ertegenaanEeuwwedstrijd was ook al z,on feest tegen die moffen
ik kijk dit programma graag met mijn vader. Over 30 jaar loopt hij wellicht te dementeren maar hopelijk kunnen de herinneringen aan arno ons dan nog binden.quote:
Sfeer was er ook grandioos met heel de wedstrijd dat Wouters op moest rotten.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja eeuwfeestje, dat was ook een genotje
Mijn vader zei vandaag nog dat ze Jan van Halst waren vergeten te vergassen, waarvan akte.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik kijk dit programma graag met mijn vader. Over 30 jaar loopt hij wellicht te dementeren maar hopelijk kunnen de herinneringen aan arno ons dan nog binden.
Omdat hij zwart is.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:27 schreef Zorro het volgende:
Waarom wordt Seedorf altijd verguisd om zijn strafschoppen? Eigenlijk hebben de de Boertjes altijd de belangrijkste strafschoppen verneukt. Ronald hier tegen Brazilië en Frank zelfs 2x tegen Italië in 2000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |