Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Dat maakt geen reet uit. Hij vernielt apparatuur, of het nou via een bord is of niet maakt geen kont uit.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, zie ik wel.
Maar hij trapt tegen dat witte bord erachter, niet rechtsstreeks tegen die apparatuur.
Nee, dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat maakt geen reet uit. Hij vernielt apparatuur, of het nou via een bord is of niet maakt geen kont uit.
We hebben tijdens de wedstrijd dan ook met z'n allen genoten van Curve Fever.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
De samenvatting begint in minuut 25
Curve Fever was wel leukquote:Op zondag 23 februari 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
De samenvatting begint in minuut 25
Dat lijkt me nu ook wel weer leuk.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We hebben tijdens de wedstrijd dan ook met z'n allen genoten van Curve Fever.
Waarom doe je zo gemeen?quote:
Sorry man. Ik zag nog een lief bericht van jou vandaag in het feedback topic.quote:
Rodaquote:
Ik dacht bijna dat zij een wedstrijd te goed hadden.quote:
twitter:LStent twitterde op zondag 23-02-2014 om 20:11:35Wie doet er mee met schorsinkje voorspellè. reageer retweet
Ze moeten nog een keer tegen zichzelf.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht bijna dat zij een wedstrijd te goed hadden.
Ik zie PSV wel er meteen vanaf de eerste seconden erop knallen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
Even genieten van de voetbalshow van PSV. 0-5 moet er in zitten.
Ik zie ze nog wel achter komen ook met Zanka in de basisquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
Even genieten van de voetbalshow van PSV. 0-5 moet er in zitten.
Dat moet haast wel, die gaan domineren vanaf minuut 1. GAE zal vanaf het begin niets te vertellen hebben. De vraag is niet of PSV wint, maar met hoeveel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie PSV wel er meteen vanaf de eerste seconden erop knallen.
IFAB heeft dat vandaag nog geweigerd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens de regels klopt het, maar het wordt tijd dat ze de regels veranderen.
Sven Kramer zegt dit ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als hij niks doet staat Havenaar alleen voor de keeper. Een gele kaart is dan een te grote vrijbrief om een doelpunt te ontnemen. Hij moet gewoon met zijn vingers van de tegenstander afblijven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met een penalty en gele kaart straf je al genoeg. Vind ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als hij niks doet staat Havenaar alleen voor de keeper. Een gele kaart is dan een te grote vrijbrief om een doelpunt te ontnemen. Hij moet gewoon met zijn vingers van de tegenstander afblijven.
Daar noemen ze hem De Haaf.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:52 schreef Grifte het volgende:
De Haven doet het weer eens. Parel voor het Japanse voetbal.
Die tribunes vooraan de lange zijde kunnen ze toch weghalen?quote:
Presnikhaaf?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar noemen ze hem De Haaf.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tomasson is het enige goede aan Roda JC.
quote:
Doe eens normaal over Limburg joh.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Altijd weer die kutbuitenlanders.
Toen speelde Fludderus er nog.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal over Limburg joh.
Waar is die eigenlijk heen gefluddert?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen speelde Fludderus er nog.
Blessure.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk heen gefluddert?
1973. 10-0quote:
Excelsior is aardig op dreef de laatste weken. Nog maar 6 punten achter op Dordt.quote:
VVV heeft er 2-0 van verlorenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Excelsior is aardig op dreef de laatste weken. Nog maar 6 punten achter op Dordt.
Wordt weer de Rotterdamse durbie volgend jaar, Emile zal in zijn nopjes zijn.
Omdat hij anders niet gedold kan worden door de doelpuntenmakerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:59 schreef -Willempie- het volgende:
Waarom rent Schaars weg van die gast?
Emile zal zijn hete thee weer door perstribunes in het hele land verspreiden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Excelsior is aardig op dreef de laatste weken. Nog maar 6 punten achter op Dordt.
Wordt weer de Rotterdamse durbie volgend jaar, Emile zal in zijn nopjes zijn.
Jawel joh.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV komt niet meer terug van een 2-0 achterstand.
spoilerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
De goal die je wist dat zou komen, net als de 2-2 en de 2-3 overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel, je hebt erg veel inzichtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is een verwachting. Ik heb de wedstrijd niet gezien.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
De goal die je wist dat zou komen, net als de 2-2 en de 2-3 overigens.
Nee hoor, ze mogen blij zijn als ze nog 2-2 maken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu zal PSV wel in de laatste minuten 2-3 maken. Ruiz heeft daar een abonnement op, deed ie ook vaak bij Twente.
Deze post heeft totaal geen zin, aangezien GGMM geen onzekere puber is en zichzelf dus nooit zal sherlocken.quote:
I see what you did there.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze post heeft totaal geen zin, aangezien GGMM geen onzekere puber is en zichzelf dus nooit zal sherlocken.
Ja, meestal scoort de ploeg niet die zegt dat ze domineren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar idd dat PSV scoort terwijl ze aan het domineren zijn.
Heeft Cavaliers gedaan om mij te pestenquote:
Zonder die 2-1 hadden ze geen moraal meer over om überhaupt te scorenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar idd dat PSV scoort terwijl ze aan het domineren zijn.
Het ligt dus niet aan mij.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze post heeft totaal geen zin, aangezien GGMM geen onzekere puber is en zichzelf dus nooit zal sherlocken.
lucky psvquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:04 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Zonder die 2-1 hadden ze geen moraal meer over om überhaupt te scoren
Ik vind dit persoonlijk een hele vreemde gang van zakenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Cavaliers gedaan om mij te pesten
Wel raar dat hij daar zulke flagrante leugens bij nodig heeft.
Weer die kut Falkenburg.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Falkenburg heeft het verpest.
Dat had Aad300 zeer goed gezien.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Falkenburg heeft het verpest.
Dat had Aad300 zeer goed gezien.
Kijk, je bent zo slim als je je voelt, en jij wordt nooit zo dom als je er uit ziet!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan zou hij zo dom moeten zijn als hij eruit ziet.
Nee hij is nog dommer, wat op zich een hele prestatie is.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan zou hij zo dom moeten zijn als hij eruit ziet.
Dan ben ik wel heel erg slim.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk, je bent zo slim als je je voelt, en jij wordt nooit zo dom als je er uit ziet!
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:08 schreef Paxcon het volgende:
Waarom heeft Ron Jans altijd die kraag omhoog?
is dat swek ofzo?
Doe eens niet zo kritisch man, fuck jou!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:08 schreef Paxcon het volgende:
is dat swek ofzo?
Jans heeft nu eenmaal veel swekquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:08 schreef Paxcon het volgende:
is dat swek ofzo?
Wel baas dat je altijd gifjes hebtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kritisch man, fuck jou!
[ afbeelding ]
Nee hoor dat was Suarez en Tadic en de restquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een geweldenaar
Heeft de FC tot een stabiele subtopper gemaakt
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Jans heeft nu eenmaal veel swek
[ afbeelding ]
Niet goed ->quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kritisch man, fuck jou!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dumpert doet het niet op FOK!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een Ron Jansichtkaart voor je post.
[..]
[ afbeelding ]
Dat waren gewoon figuranten in het meesterplan van Jansquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee hoor dat was Suarez en Tadic en de rest
Volgens mij zie ik mijn erectie op de achtergrondquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ohquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik mijn erectie op de achtergrond
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:
Watquote:
Moet ik 't wegvegen xd?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Watquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..])))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |