Maar eigenlijk he, zouden jullie kampioen kunnen worden. Maar Ajax heeft elke keer kutmazzel en Feyenoord uit nooit.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb me dit seizoen al meer geërgerd aan Feyenoord dan dat seizoen met Been waarin Feyenoord op de 10e plaats eindigde.![]()
Steeds als je denkt dat er nog iets te halen valt, verspeel je weer punten.
xdquote:Op zondag 23 februari 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar eigenlijk he, zouden jullie kampioen kunnen worden. Maar Ajax heeft elke keer kutmazzel en Feyenoord uit nooit.
ben jij voor feyenoord?quote:
Precies ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar eigenlijk he, zouden jullie kampioen kunnen worden. Maar Ajax heeft elke keer kutmazzel en Feyenoord uit nooit.
Hier kan je nu ook deze GIF kwijt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door GGMM op 23-02-2014 19:13:58 ]
Precies wat ik net ook zei.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Feyenoord ging gewoon achteruit lopen. Ook zonder de niet gegeven pingels (Wat dus wel blunders waren) kom je op een 0-2 voorsprong. Dat je het dan zo weggeeft is toch echt de schuld van Feyenoord zelf. Te veel inzakken en te veel achteruit lopen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier kan je nu ook deze GIF kwijt:BrugginkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Tegen twee overduidelijke penals niet gegeven en een rode kaart niet gegeven, terwijl een buitenspelgoal wel wordt toegekend kan je gewoon niet op. Dat zijn 3(!) goals die je goed moet maken, terwijl je ook nog een man meer had moeten hebben. Kan gewoon nietquote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Feyenoord ging gewoon achteruit lopen. Ook zonder de niet gegeven pingels (Wat dus wel blunders waren) kom je op een 0-2 voorsprong. Dat je het dan zo weggeeft is toch echt de schuld van Feyenoord zelf. Te veel inzakken en te veel achteruit lopen.
Het gas was eraf.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Zal wel ergens waarheid inzitten. Dat terugzakken ziet iedereen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik snap jullie frustratie ook. Maar om aan een complot van KNJB te denken is wel weer een andere uiterste. Jullie hebben ook wel eens de scheids mee,maar meestal hoor je daar niemand over (Wat ook begrijpelijk is.)quote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Zal wel ergens waarheid inzitten. Dat terugzakken ziet iedereen.
Maar gaat ook erom dat je vorige week laatste minuut geen pingel krijgt, terwijl je vandaag laatste minuut een buitenspelgoal tegenkrijgt.
Klopt wel ja. Twente had recht op de gelijkmaker, maar de manier waarop het gebeurt is gewoon schandalig.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik snap jullie frustratie ook. Maar om aan een complot van KNJB te denken is wel weer een andere uiterste. Jullie hebben ook wel eens de scheids mee,maar meestal hoor je daar niemand over (Wat ook begrijpelijk is.)
Ik wil niet de calimero uit hangen, maar wanneer hadden we hem dan mee?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik snap jullie frustratie ook. Maar om aan een complot van KNJB te denken is wel weer een andere uiterste. Jullie hebben ook wel eens de scheids mee,maar meestal hoor je daar niemand over (Wat ook begrijpelijk is.)
Wanneer dan voor het laatstquote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou, ik heb heel veel KNJBposts gezien. Gewoon altijd naar je eigen ploeg kijken. Zat verbeterpunten ipv gelijk wijzen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:16 schreef Muto het volgende:
[..]. Er is er maar eentje die over een complot spreekt.
Zo vaak hebben we de scheids niet mee trouwens.
Nergens voor nodig dit.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord is gewoon genaaid simpele ziel.
Thuis tegen PSV dit seizoen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil niet de calimero uit hangen, maar wanneer hadden we hem dan mee?
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier kan je nu ook deze GIF kwijt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik ben inmiddels overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |