SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een lapo?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ] Mooie lapo babe.
quote:
quote:
Wat doen jullie vreemd, wallahi ik weet echt niet wat het is.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:38 schreef Arcadia het volgende:
Doen alsof je niet weet, erg schattig hoornot
fi(rst) po(st)quote:Op zondag 23 februari 2014 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Wat doen jullie vreemd, wallahi ik weet echt niet wat het is.
Lapo = last post.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Wat doen jullie vreemd, wallahi ik weet echt niet wat het is.
Zo nerdig ben ik niet hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Lapo = last post.
Leek me sterk dat een nerd van jouw kaliber het niet zou weten.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, deze blijft gewoon geweldig. Als ze bijna gaat kotsen van dat spruitje en dan in huilen uitbarst bij haar man.quote:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ken ik alquote:Op zondag 23 februari 2014 20:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Crip, ik heb een boekentip voor je...
[ afbeelding ]
wie heeft bevestigd dat ie is gelukt?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:40 schreef Stimorol- het volgende:
Mn borek is gelukt. Omg.
Officialy wouldwife nu.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Crip, ik heb een boekentip voor je...
[ afbeelding ]
Omg moest zo hard lachen.quote:
Ik. Ik vind mn eten nooit lekker. Dit is bijzonder.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
wie heeft bevestigd dat ie is gelukt?
good for you!quote:Op zondag 23 februari 2014 20:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik. Ik vind mn eten nooit lekker. Dit is bijzonder.
Moet je eens op 'living frog sushi' zoeken.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:30 schreef Arcadia het volgende:
Inktvis komt weer tot leven met behulp van sojasaus.
Lekker met tamago erbij, itadakimasuuuuuuuuuuuu.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:30 schreef Arcadia het volgende:
Inktvis komt weer tot leven met behulp van sojasaus.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moet je eens op 'living frog sushi' zoeken.
Heb sushi 1 maal geprobeerd. Nooit meer. Turkse keuken, beste keuken.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker met tamago erbij, itadakimasuuuuuuuuuuuu.
Dat ze ooit uit armoede en schaarste zijn begonnen met het eten van honden, katten en wat nog meer is tot daaraan toe, maar dieren levend eten is gewoon sadistisch.quote:
Sushi is lekker joh! Doe normaaaaal.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef Arcadia het volgende:
Bedankt he TM, wordt het weer zo'n avond.
[..]
Heb sushi 1 maal geprobeerd. Nooit meer. Turkse keuken, beste keuken.
Hayvanlar, wat kan ik nog meer zeggen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat ze ooit uit armoede en schaarste zijn begonnen met het eten van honden, katten en wat nog meer is tot daaraan toe, maar dieren levend eten is gewoon sadistisch.
quote:
Ik kan het serieus niet eten. Ik heb dat 5 rondes geprobeerd, enige wat nog door de beugel kon was de garnaal, die zo de rijst omhulde. Heb toen maar de laatste 2 rondes gefrituurde vis en fruit besteldquote:
Is dat met alcohol bereid dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sushi is hlml niet halal ? Alcohol alles waarmee het bereidt is toch?
Die blijft awesome, maar die maakt me bijna depri.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hayvanlar, wat kan ik nog meer zeggen.
[..]
[..]
Ik kan het serieus niet eten. Ik heb dat 5 rondes geprobeerd, enige wat nog door de beugel kon was de garnaal, die zo de rijst omhulde. Heb toen maar de laatste 2 rondes gefrituurde vis en fruit besteld![]()
Niet alle restaurants.. ligt eraan of ze mirin gebruiken (zoete sake) of dat ze de rijst smaakgever zelf maken met azijn en suiker. Bij sommige restaurants kun je in ieder geval een alcoholvrije tafel reserveren. Dat is wat ik doequote:Op zondag 23 februari 2014 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sushi is hlml niet halal ? Alcohol alles waarmee het bereidt is toch?
Bidden is fundament, zonder dat is alles verwaarloosbaar, maar ik begrijp je punt.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:17 schreef expans het volgende:
Over halal gesproken,
Waarom zijn sommigen zo pietje precies met bidden (5x per dag etc), maar zo laks met eten?
Meestal mocro's
Heb jij Berserk gezien dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Die blijft awesome, maar die maakt me bijna depri.![]()
Hhhh, en tonijn dan!?
Ja maar, vind het raar.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bidden is fundament, zonder dat is alles verwaarloosbaar, maar ik begrijp je punt.
Nee, ik zag hem voorbij komen op FB van een dude. Heb de anime nooit gezien hehe.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb jij Berserk gezien dan?
Tonijn was ook okay, die ene met komkommer ook wel... Maar om het nu echt lekker te noemen.
Wat is er mis met fastfood mits halal?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:20 schreef expans het volgende:
[..]
Ja maar, vind het raar.
Bidden alles, oke prima. Maar wel alles eten onder het mom 'halal-certificaat', of rustig fastfood naar binnen werken.
Je moet bij bepaalde zaken alleen adviseren, dan heb jij je plicht als moslim gedaan. Je zegt dat het niet halal is, wat zij dan besluiten om te doen is hun zaak. Als je je teveel gaat bemoeien met de fouten van anderen verlies je vaak zicht op jezelfquote:
Er heeft zich gewoon de afgelopen drie weken geen gelegenheid voorgedaan.quote:
Pişi is lekker.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ging ooit pişi maken, maar bij het frituren werden ze lelijk, misvormd met luchtbellen ofzo.
Hoe komt dit.
Hi mevrouw Bortecinem.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
Dat moment wanneer mensen je aanspreken met 'mevrouw'. Ik krijg er nog steeds rillingen van.
Maar jij lijkt ook best oud...quote:Op zondag 23 februari 2014 21:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Weet je wanneer je merkt dat je oud bent/wordt?
- Wanneer een kassamiep denkt dat je (op 23-jarige leeftijd) de vader bent van een 13-jarig meisje.
- Wanneer je nichtje van 14 zegt: "Hey, ken je E... R... ? Ik moest je van haar de groeten doen. Ze is mijn lerares Engels." - ze zat bij mij in de klas op de middelbare school.
Dat einde!quote:
Nu ik een baardje heb lijk ik nog ouder.quote:
Ben je al kalendquote:Op zondag 23 februari 2014 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu ik een baardje heb lijk ik nog ouder.
4 jaar geleden leek ik overigens niet op iemand die een dochter van 13 zou kunnen hebben...![]()
Er is ook een cheapskate (volgens mij heette dat zo) versie met een Chinese vrouw die geen geld uit wilde geven en iedereen avond in afvalbakken van restaurants graaide.quote:
Nu al...quote:Op zondag 23 februari 2014 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb wel last van een teruglopende haarlijn ja...
Ik heb al zo'n 8 jaar grijze harenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb wel last van een teruglopende haarlijn ja...
Grijze haren bij mannen hoeft helemaal niet lelijk te zijn. Soms is het zelfs charismatisch vind ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
De macarons die mij het hele weekend hebben gekost. Die kleine zien er niet zo mooi uit maar waren perfect gelukt qua structuur, precies zoals een macaron hoort te zijn. De witte waren minder. Vulling was ook niet zoals ik wilde, maar ah, oefening baart kunst. Volgende week weer.Is die foto van jezelf? Ziet er precies zoals afbeeldingen op internet uit. Smaakte het ook goed/zoals gewenst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, mijn foto. Net genomen.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is die foto van jezelf? Ziet er precies zoals afbeeldingen op internet uit. Smaakte het ook goed/zoals gewenst?
Dat vertel ik mezelf ook altijdquote:Op zondag 23 februari 2014 23:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Grijze haren bij mannen hoeft helemaal niet lelijk te zijn. Soms is het zelfs charismatisch vind ik.
Succes, ik denk dat je ooit de perfecte macaron zult produceren. Ik geloof in je.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yes, mijn foto. Net genomen.
Nee, smaakte niet zoals gewenst. Die kleine was wel goed, maar vulling moet nog aan gewerkt worden.
Always charming jij.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:29 schreef Arcadia het volgende:
Eetbare glitters.
Je moet wat met je geld
Prijs op aanvraag.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Borte Catering Services
Heb je een prijslijst?
See my blog.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je een menukaart (zonder prijzen)?
Hehe ik dacht erover om zoiets te maken voor mijn blog..quote:Op zondag 23 februari 2014 23:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Alaturka macarons: Afyon kaymak, Antep fıstık, Bursa şeftali... Count me in.
valt wel mee toch?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:38 schreef Che_ het volgende:
Ik word meestal jonger geschat.
inb4 geestelijk
En....bedanktquote:Op zondag 23 februari 2014 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Crip en JFM gaan uit hun dak...
https://www.facebook.com/photo.php?v=229763747209159
Ja met een paar jaartjes vaakquote:Op zondag 23 februari 2014 23:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
valt wel mee toch?
Ik 17-18.
You wishquote:Op zondag 23 februari 2014 23:38 schreef Che_ het volgende:
Ik word meestal jonger geschat.
inb4 geestelijk
Mooiboy problemenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ik me glad scheer, dan wel, dus daarom nooit meer zolang ik niet genoodzaakt ben.
Ze willen dat je deelt, kauw met je mond openquote:Op maandag 24 februari 2014 11:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yup. Moet jij die Borek wel eten? Oftewel vetklep.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze willen dat je deelt, kauw met je mond open
Doe nou maar. Je zal geen last meer hebben, promise.quote:
Hell no. Ik heb een tik met eetgeluiden enzo. Smakken/kauwen open mond/etc kan ervoor zorgen dat ik een woedeaanval krijg.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doe nou maar. Je zal geen last meer hebben, promise.
Wat?!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een tik en erger me zelfs aan ademen door je neus geluiden
Wowquote:Op maandag 24 februari 2014 12:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zat laatst ergens pasta te eten met iemand en de vent schuin tegenover me at zijn snotjes op en zoende daarna zijn vriendin. Ik heb nooit meer rustig pasta kunnen eten.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:20 schreef Stimorol- het volgende:
Oh fuck this shit... collega die in zijn neus zit te poeren.
zit denk een snotje vast want nu ademt hij heel zwaar door zijn neus
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zat laatst ergens pasta te eten met iemand en de vent schuin tegenover me at zijn snotjes op en zoende daarna zijn vriendin. Ik heb nooit meer rustig pasta kunnen eten.
Met schoenen is nog ergerquote:Op maandag 24 februari 2014 14:05 schreef Stimorol- het volgende:
Hollanders. Zet nu zijn poten op tafel zonder schoenen. Wtf is dit voor volk.
Ben t vergeten..quote:Op maandag 24 februari 2014 14:35 schreef Bortecinem het volgende:
Stimorol, ik heb dat ook. Bij mij is het zo erg dat ik al soort van paniekaanvallen krijg als ik van te voren weet dat ik bij smakkende mensen aan tafel moet. Thuis eet ik vaak ook alleen. Er bestaat een woord voor mensen zoals jij en ik, maar ik kom er even niet op.
Sommige mensen doen dat zo zwaar ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alleen als ze op die manier kijktquote:Op maandag 24 februari 2014 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Helemaal top dat je mij op Sofia vindt lijken.
hoeveel is aanbieding,?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:01 schreef Bortecinem het volgende:
Iphone in de aanbieding bij de mediamarkt, zal ik? Twijfel alsnog..
Ranzig jaquote:Op maandag 24 februari 2014 14:05 schreef Stimorol- het volgende:
Hollanders. Zet nu zijn poten op tafel zonder schoenen. Wtf is dit voor volk.
komt er geen btw of thuiskopieheffing bij?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
599. Op de applesite is hij 699.
Arcadia ik heb de 4S al bijna twee jaar.
Een Turkse vriend van mij liet zijn moeder zijn bips vegen totdat hij een jaar of zeven was dus wellicht was het niet de schuld van die jongen!quote:Op maandag 24 februari 2014 17:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ranzig ja
Vroeger op de basischool zat was er een Turks jongentje die altijd gymde in een wit hemd en een witte onderbroek. Hij had eens zijn kont niet goed afgeveegd ofzo want je zag zo'n bruine vlek aan z'n onderbroek. En daar sta je dan achter in de rij voor het bokspringen.
Turken zijn zo ranzig, wat een volk
Lees de OP en kom terug wanneer je je aan de regels kunt houden. Ik neem aanstoot aan je gedrag.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ranzig ja
Vroeger op de basischool zat was er een Turks jongentje die altijd gymde in een wit hemd en een witte onderbroek. Hij had eens zijn kont niet goed afgeveegd ofzo want je zag zo'n bruine vlek aan z'n onderbroek. En daar sta je dan achter in de rij voor het bokspringen.
True. Alleen jullie volk is ergerquote:Op maandag 24 februari 2014 17:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ranzig ja
Een Koerd en Nederlander die Turken en Nederlanders afzeiken in een Turkentopic, waar gaat dit naar toe?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ranzig ja
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Koerd en Nederlander die Turken en Nederlanders afzeiken in een Turkentopic, waar gaat dit naar toe?
Ik neem waarschijnlijk een simonly abo.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoezo wil je 'm los kopen dan? Als je abonnement bijna verlopen is, kun je toch een nieuw toestel uitkiezen? Of wilde je ook van provider wisselen?
Zij is niet eens Turks, dus waarom ons haten danggquote:Op maandag 24 februari 2014 17:33 schreef Fopje het volgende:
Heerlijk die reactiesPrecies verwacht ook
![]()
Kijk nog maar eens naar die post die ik heb gequote.
Wat is daar minder erg aan?
Watwatwat I don't know. Denk het niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
komt er geen btw of thuiskopieheffing bij?
Niets, maar er is een verschil tussen die post en wat jij zegt. Bij Nederlanders wordt dat gedrag vaak geconstateerd, met schoenen naar binnen gaan, op tafel leggen en sommigen slapen zelfs zo. Terwijl jij een link legt tussen je poeperd niet afvegen en Turken, laat me je vertellen dat ik vaker mijn voeten was dan jij je gezicht op een dag.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:33 schreef Fopje het volgende:
![]()
Oke, dus als ik zeg dat alle turken crimineel zijn mag dat wel? Want dat wordt ook vaker geconstateerd.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niets, maar er is een verschil tussen die post en wat jij zegt. Bij Nederlanders wordt dat gedrag vaak geconstateerd, met schoenen naar binnen gaan, op tafel leggen en sommigen slapen zelfs zo. Terwijl jij een link legt tussen je poeperd niet afvegen en Turken, laat me je vertellen dat ik vaker mijn voeten was dan jij je gezicht op een dag.
Daarbij wordt jouw wandaad niet gelegitimeerd door iemand anders zijn tekortkomingen
Mate van constatering is relatief, in procentuele cijfers is het wellicht zo dat er vaker Turken in de bak zitten dan Nederlanders qua ratio, maar wat is de oorzaak daarvan? Het is vanuit jouw cultuur dat jij met je schoenen naar binnen gaat, dat Turken in de bak komen heeft daar niks mee te maken, Turken hier hebben dezelfde huisregels als Turken in Turkije voornamelijk. Als we 20.000 Nederlanders in Turkije neerzetten waarbij zij op dezelfde manier worden behandeld als hier, dan zul je ook constateren dat het vaker zal mis gaan dan in Nederland qua relatieve cijfers. Je voorbeeld is dus niet vergelijkbaarquote:Op maandag 24 februari 2014 17:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke, dus als ik zeg dat alle turken crimineel zijn mag dat wel? Want dat wordt ook vaker geconstateerd.
Ik ben het er trouwens niet mee eens hoor, maar dat is jouw beredenering.
En Hollanders pedo's en gezinmoordenaars?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke, dus als ik zeg dat alle turken crimineel zijn mag dat wel? Want dat wordt ook vaker geconstateerd.
Nogmaals, zij is niet Turks. Dat heeft ze vaak genoeg kenbaar gemaak. Dit is net zoiets als in een Yugo topic Yugo's afkraken omdat een Albanees toevallig iets negatiefs over Nederlanders zei. Dus rot op en neem je BS mee svp.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Et voila. Nu mag meneer met de blauwe man wiens taak het is om problemen te voorkomen - de ironie - zijn spullen pakken en richting de noorderzon vertrekken - uit dit topic.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:23 schreef Arcadia het volgende:
Van mij kun je geen ja of nee antwoord los krijgen. Als je de 4s beu bent en je wilt een betere telefoon en hebt 599 dat je kan missen, moet je het doen.
rustig aan, laterquote:Op maandag 24 februari 2014 17:44 schreef Fopje het volgende:
Mooi om te zien dat ik "aangevallen" wordt, en stimorol niet.
BedanktDaar ging het me alleen even om.
Stim is een oude zeur en dit weten wij allemaal en we hebben geleerd om met haar gekkigheid om te gaan. Jij komt out of the blue (blue haha!) zo reageren.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:44 schreef Fopje het volgende:
Lees de oudere topics door, dat werd er meermaals gedaan, ik wist gewoon dat als ik zoiets deed het weer zou uitlopen in een ruzie.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:44 schreef Fopje het volgende:
Je wil het gewoon niet snappen volgens mij, geeft nietquote:Op maandag 24 februari 2014 17:50 schreef Arcadia het volgende:
Een heel volk die de verantwoording moet afleggen voor de fout van 1 persoon. Ik DM je anders even mijn nummer wanneer je problemen krijgt met een Turk, kan ik me excuseren voor zijn gedrag.
Word mattie. Bubyyeeeequote:Op maandag 24 februari 2014 17:44 schreef Fopje het volgende:
Wat ga jij eten vanavondquote:Op maandag 24 februari 2014 17:55 schreef Stimorol- het volgende:
Hoezo fout? Jullie zijn toch ook ranzig? Vaak.
Zij post altijd in dit topic, zij post iets wat recent is gebeurd.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:33 schreef Fopje het volgende:
![]()
Crip the human centipede.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:15 schreef Crip het volgende:
Hhh anyways.
Ik wil de Southpark game zo graaaaaaaaaaaaaaaaag.![]()
![]()
![]()
Heb kip.quote:
Mama had kipshoarma gemaakt. Had daar moeten eten mennnnnquote:Op maandag 24 februari 2014 18:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Kofte in een pitabroodje met yoghurt koriander saus.
Kofte in oven danquote:Op maandag 24 februari 2014 18:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb kip.
Spinazie, halve aubergine en courgette, tomaten, paprika's en Aardappelen. Kom niet verder dan een ovengerecht. Tips????
Alsof jij die allemaal leest.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Y DON'T U READ THE LICENSE AGREEMENTS
ik moest wel wat meer betalen dan de werkelijke prijs die erbij stond, dat kopieheffing ofzoquote:Op maandag 24 februari 2014 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Watwatwat I don't know. Denk het niet?
Trouwens chicken wings is ook kip?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb kip.
Spinazie, halve aubergine en courgette, tomaten, paprika's en Aardappelen. Kom niet verder dan een ovengerecht. Tips????
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Trouwens chicken wings is ook kip?
chicken = kip
Laat nou maarquote:Op maandag 24 februari 2014 18:21 schreef expans het volgende:
[..]
Zij post altijd in dit topic, zij post iets wat recent is gebeurd.
Jij komt uit het niets binnenvallen als een lurker, haalt een anekdote van minimaal 10 jaar uit de doos, waardoor je zwaar butthurt lijkt.
Joh logisch dat we op jou reageren en niet op Stimorol.
En gezien je het erom lijkt te doen, nee blijkbaar voelen de mensen hier er niks voor om Nederlanders te verdedigen. Is dat wat je wou horen?
Even zo bijna uitchecken, kijken of extra moet betalen.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik moest wel wat meer betalen dan de werkelijke prijs die erbij stond, dat kopieheffing ofzotientje ofzo, maar toch
vertrouw de mediamarkt niet meer zo
Telefoon met opslagcapaciteit ≥ 16 GB:quote:Op maandag 24 februari 2014 18:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Even zo bijna uitchecken, kijken of extra moet betalen.
nclusief btw en eventuele thuiskopieheffing)quote:Op maandag 24 februari 2014 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik moest wel wat meer betalen dan de werkelijke prijs die erbij stond, dat kopieheffing ofzotientje ofzo, maar toch
vertrouw de mediamarkt niet meer zo
Zit inbegrepen bij de MediaMarkt prijs.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Telefoon met opslagcapaciteit ≥ 16 GB:
¤6,05 (inclusief btw)
http://www.rijksoverheid.(...)uiskopieheffing.html
https://www.t-mobile.nl/k(...)en/thuiskopieheffing
Dan is het mooi.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zit inbegrepen bij de MediaMarkt prijs.
Ohh dan is het chill!quote:Op maandag 24 februari 2014 18:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
nclusief btw en eventuele thuiskopieheffing)
Nee, hoef niks bij te betalen.
Lekker, zijn we uitgenodigd?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:43 schreef Stimorol- het volgende:
Het wordt hete kip uit de oven incl groenten. En daarnaast spinazie met uitjes en teriyaki of soyasaus. Daarnaast yoghurt met nane, peper en olie
Ga janken josti.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Laat nou maar![]()
Ik zei eigenlijk hetzelfde als wat zij zei, ik draaide alleen de Nederlanders en de Turken om
Nou nou, kan wel wat minder toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nog je foto had als avatar had ik je hoofd ertussen gesoept.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee.. zou wel grappig zijn als dit gebeurde.
[ afbeelding ]
Dit doet me denken aan een paint tekening die iemand gister had gemaakt van mij. I don't even.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je nog je foto had als avatar had ik je hoofd ertussen gesoept.
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een paint tekening die iemand gister had gemaakt van mij. I don't even.Hahaha. Micheal "Crip" Jackson.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marokkanen zijn beterquote:Op maandag 24 februari 2014 18:54 schreef BredeBroeder het volgende:
Jullie ervaring met Turkse kappers? Hoorde dat die een stuk goedkoper en beter zijn dan die opgeleide tutjes?
OmAquote:Op maandag 24 februari 2014 18:54 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHA precies dat zei ik. Die neus is gewoon MJ.
Hhhhhhhhhhh, soms.. soms...quote:
De mannen misschien ja, maar de dames... ik laat ze nooit meer mijn haren aanraken. Traumatische ervaring.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo is natoer?
Over algemeen zijn zij gewoon beter in knippen.
Wat klets je nou, jongen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo is natoer?
Over algemeen zijn zij gewoon beter in knippen.
Noo man, ik wil streepje tochhquote:Op maandag 24 februari 2014 19:03 schreef Arcadia het volgende:
Gewoon met tondeuse erover, jweettoch
Jij slavendrijverquote:Op maandag 24 februari 2014 19:05 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb ooit wel eens een Marokkaan gehad
Net zoals jij "beperkte" ongegrond aanneemtquote:Op maandag 24 februari 2014 19:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, maar hoe je je beperkte observatie weer als algemeen feit brengt...
http://en.wikipedia.org/wiki/Ahmet_Ali_%C3%87eliktenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:18 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dat Turken op de achtergrond?
Sagolquote:Op maandag 24 februari 2014 19:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ahmet_Ali_%C3%87elikten
wat wil je ervoor hebben?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:49 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand interesse in een iPhone 4S?
Iets stoms. Meestal is het een kleine irritatie dat uitloopt op een ruzie omdat we altijd tegen elkaar schreeuwen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:55 schreef Arcadia het volgende:
Waar hebben jullie ruzie over als ik zo brutaal mag zijn
Zoals ik al dacht. Leuk cadeau om het goed te maken.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iets stoms. Meestal is het een kleine irritatie dat uitloopt op een ruzie omdat we altijd tegen elkaar schreeuwen.
Of moeten plassen..quote:Op maandag 24 februari 2014 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lekker in je bed liggen en je beseffen dat je je tanden niet gepoetst hebt... echte pijn.
Waarom poetsen, er is toch niemand die in de ochtend je vieze mondgeur hoeft te verdragen.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lekker in je bed liggen en je beseffen dat je je tanden niet gepoetst hebt... echte pijn.
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom poetsen, er is toch niemand die in de ochtend je vieze mondgeur hoeft te verdragen.
/logout
Waarom kijkt ze zo stoer?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Iemand nog behoefte aan een spanga Turkse chicka?
http://www.nu.nl/binnenla(...)iet-man-camping.html
Ben jij mijn tweelingzus ofzo?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bela yahu. Heb tinnitus, hoor daarnaast mn hart in mn oor kloppen en dan ook nog dit
Diablo 3.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:20 schreef Crip het volgende:
Weet iemand een leuke en niet te tijdrovende activiteit om te doen met 3-4 jarige?
Neeeeeeeequote:Op maandag 24 februari 2014 22:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Diablo 3.
Je wilt spelen
You know you want it
Het roept je...
Criiiiiiiip
Criiiiiiiiiiip
Het is al jaren vaak voordeliger om het toestel los te kopen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoezo wil je 'm los kopen dan? Als je abonnement bijna verlopen is, kun je toch een nieuw toestel uitkiezen? Of wilde je ook van provider wisselen?
Deze manquote:Op maandag 24 februari 2014 23:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
* sylvesterrr gaat op 'Kuttopic' klikken...
Vaarwel!
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vaarwel!
Dit had ik net "toevallig" gelezen, maar dan dat de vrouw een kip moest plukken en de veren zoeken. Waarna ze er maar met 3 terugkwam.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Mooie scène uit de film Doubt over roddelen:
Inderdaad. Triest dat hij zo aan zijn einde is gekomen.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit had ik net "toevallig" gelezen, maar dan dat de vrouw een kip moest plukken en de veren zoeken. Waarna ze er maar met 3 terugkwam.
Geweldig acteur btwvond hem ook sterk bij the talented mr ripley
Sylvesterrr! Ik heb gehoord dat een baard je staat.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vaarwel!
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:39 schreef Arcadia het volgende:
Yavide is beter koppel dan Brangelina
Deze reeks vind ik de laatste tijd gewoon niet meer interessant. Het gaat nauwelijks over Turken...quote:
Julis! Zargon de roddeloom...quote:Op maandag 24 februari 2014 23:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Sylvesterrr! Ik heb gehoord dat een baard je staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |