Sorry maar ik denk niet dat Real Bayern af gaat stoppenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef jeurse04 het volgende:
Jezus wat was Barcelona slecht zeg gister. Pffoee, zo verdien je het niet om kampioen te worden. Real Madrid de triple dit jaar.![]()
Hala Madrid!
Wanneer Ronaldo en Bale een goede dag hebben kunnen ze zomaar het verschil maken. Zie Bale, die was gister bijna onzichtbaar, tot hij die wereldgoal maakte. Zolang ze Bayern niet laten scoren is het zeker mogelijk!quote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry maar ik denk niet dat Real Bayern af gaat stoppen
Niets is onmogelijk, zeker niet. Maar je moet ook nog afwachten of Real er niet al eerder afgaat tegen een andere club.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Wanneer Ronaldo en Bale een goede dag hebben kunnen ze zomaar het verschil maken. Zie Bale, die was gister bijna onzichtbaar, tot hij die wereldgoal maakte. Zolang ze Bayern niet laten scoren is het zeker mogelijk!
Ik heb echt het gevoel dat Real dit seizoen succesvol gaat worden. Ozil ging weg, waar elke Madridista het zwaar oneens mee was, maar ik vind het team dit seizoen beter spelen dan vorig seizoen. In het begin van het seizoen waren ze nog niet zo goed, maar afgelopen maanden zijn ze bijna onverslaanbaar. Copa del rey 0 (!) goals tegen en in 2014 bijna geen goals geïncasseerd.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niets is onmogelijk, zeker niet. Maar je moet ook nog afwachten of Real er niet al eerder afgaat tegen een andere club.
Real speelt zeker goed dit seizoen, en ik geef ze een grote kans op de titel, zeker omdat Barcelona bagger isquote:Op zondag 23 februari 2014 19:48 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat Real dit seizoen succesvol gaat worden. Ozil ging weg, waar elke Madridista het zwaar oneens mee was, maar ik vind het team dit seizoen beter spelen dan vorig seizoen. In het begin van het seizoen waren ze nog niet zo goed, maar afgelopen maanden zijn ze bijna onverslaanbaar. Copa del rey 0 (!) goals tegen en in 2014 bijna geen goals geïncasseerd.
Dit seizoen móet het gebeuren, het liefst La Decima natuurlijk.
Wat een hommels.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Godver geen Atleti-TT meer
Ik denk dat hij bij Barcelona wil spelen, dat verklaart het een en ander.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
Die Costa is ook een vieze duikelaar hoor.
Die valt echt elke wedstrijd om helemaal niks.
quote:The 'baby clause'
Ramón Fuentes. Madrid 02/28/2014
The Professional Football League (LFP) in Spain is preparing yet another revolution by modifying the minimum age at which professional footballers can be signed with buy-out clauses. At present it stands at 16. This is the age at which a football club can sign a professional contract with a youth player and include a buy-out clause to prevent them leaving, or to guarantee the club some form of compensation in the future.
The age limit is in line with the various international treaties on the matter, the thinking behind it being that this is the age when a child or athlete normally completes his/her Secondary education and is ready to start work. However, the professional clubs now have set their sights on bringing the minimum age down by two years to 14.
Their aim is to stop young talented players being siphoned off from Spanish clubs to other leagues. It will be a particularly useful weapon to ward off the powerful English clubs who are always quick to scout talent and whisk them off to form part of their youth teams, with scarcely any compensation for the club that nurtured the player.
The change will mean that from the age of 14, youth players will be able to sign professional contracts with their respective clauses, similar to those signed by other players in the first and second divisions.
Kwam er later achter dat die van 2 jaar terug is ofzoquote:Op zondag 2 maart 2014 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was het die reportage met hijo de puta enzo? Want dat is een oude reportage.
De echte fans hadden hem al lang op mijn Youtube gezienquote:Op zondag 2 maart 2014 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kwam er later achter dat die van 2 jaar terug is ofzo
Inderdaad. Speler stond er nog achter. Kieft heeft een bril nodig.quote:
Ja, daar kijk ik ook voor hequote:Op zondag 2 maart 2014 17:12 schreef Nat-Water het volgende:
Dit gaat uit de hand lopen, kan niet anders
Ziggo faalt kanjerhard met internet.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:14 schreef tralalala het volgende:
Pruts upc geeft niet eens gratis hd beelden door![]()
Doet ziggo beter
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef opreis het volgende:
Xabi Alonso is ook echt een van de weinige die gewoon incasseert zonder te gaan rollen en aanstellen
Stelde zich hier wel aan hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef opreis het volgende:
Xabi Alonso is ook echt een van de weinige die gewoon incasseert zonder te gaan rollen en aanstellen
Wat een debiel ook he.quote:
de nieuwe koekoek.quote:
Niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeinz maakt nog betere gifjes dan jij.
Casillas is wel de man van de moeder aller reddingen tegen Sevilla.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:48 schreef TheGeneral het volgende:
Sierd is wel verliefd op Casillas. Lopez is gewoon al sinds de keeperswissel uitstekend aan het keepen. Hier zag hij er inderdaad niet goed uit.
2 trainers zullen hem niet voor niets op de bank hebben gezet.
Klopt.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier ook. Klikken dan doet hij het wel.
Hopen dat die bij Fox meer werk krijgt als sport 1 inderdaad niet meer bestaat.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar begonnen de gloriedagen van ElSierd, maar in Spanje zijn ze nog steeds groot.
[ afbeelding ]
Hij zit af en toe al bij Fox, maar dan bij wedstrijden uit de Jupiler league waar niemand naar kijkt.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopen dat die bij Fox meer werk krijgt als sport 1 inderdaad niet meer bestaat.
Ik wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zit af en toe al bij Fox, maar dan bij wedstrijden uit de Jupiler league waar niemand naar kijkt.
The fox says koekoek.quote:
Fox moet lekker de Spaanse competitie rechten kopen en Sierd en Kieft verslag laten doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zit af en toe al bij Fox, maar dan bij wedstrijden uit de Jupiler league waar niemand naar kijkt.
Speciaal voor mij? Wauw. Ik word een beetje verlegen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:59 schreef Gramulanion het volgende:
Speciaal voor Cavaliers, een beter versie:
[ afbeelding ]
Hij moest wel wegduiken. Die Atletico speler is duidelijk opzoek naar zijn achillespees als je op de voeten let.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:59 schreef Gramulanion het volgende:
Speciaal voor Cavaliers, een beter versie:
[ afbeelding ]
Het is alleen gratis bij al die digitale aanbieders.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat lopen ze dan om een stream te vragen ouwe pik... dorpsidioot.
Ja, alles en iedereen is digitaal tegenwoordig. Alleen jij blijft nog achter met je jaren 60 technologie.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is alleen gratis bij al die digitale aanbieders.
In deze flat heeft iedereen hetzelfde, geen keuze of afwijkingen zijn gewenst, iedereen is gelijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, alles en iedereen is digitaal tegenwoordig. Alleen jij blijft nog achter met je jaren 60 technologie.
Volgens mij zei hij 1-1 maar da's nie zoquote:Op zondag 2 maart 2014 18:18 schreef Ambrosius het volgende:
1-0 bij Real en dan een gelijkspel hier, dan staat Atletico nog altijd voorSierd is niet bepaald in vorm vandaag.
Plus dat niet zichzelf verbeteren terwijl hij er overduidelijk naast zit.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:22 schreef Ambrosius het volgende:
Sierd moet echt kappen met z'n 'GOAL' terwijl het niet zo is, zeker 10 keer per wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |