Sorry maar ik denk niet dat Real Bayern af gaat stoppenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef jeurse04 het volgende:
Jezus wat was Barcelona slecht zeg gister. Pffoee, zo verdien je het niet om kampioen te worden. Real Madrid de triple dit jaar.![]()
Hala Madrid!
Wanneer Ronaldo en Bale een goede dag hebben kunnen ze zomaar het verschil maken. Zie Bale, die was gister bijna onzichtbaar, tot hij die wereldgoal maakte. Zolang ze Bayern niet laten scoren is het zeker mogelijk!quote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry maar ik denk niet dat Real Bayern af gaat stoppen
Niets is onmogelijk, zeker niet. Maar je moet ook nog afwachten of Real er niet al eerder afgaat tegen een andere club.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Wanneer Ronaldo en Bale een goede dag hebben kunnen ze zomaar het verschil maken. Zie Bale, die was gister bijna onzichtbaar, tot hij die wereldgoal maakte. Zolang ze Bayern niet laten scoren is het zeker mogelijk!
Ik heb echt het gevoel dat Real dit seizoen succesvol gaat worden. Ozil ging weg, waar elke Madridista het zwaar oneens mee was, maar ik vind het team dit seizoen beter spelen dan vorig seizoen. In het begin van het seizoen waren ze nog niet zo goed, maar afgelopen maanden zijn ze bijna onverslaanbaar. Copa del rey 0 (!) goals tegen en in 2014 bijna geen goals geïncasseerd.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niets is onmogelijk, zeker niet. Maar je moet ook nog afwachten of Real er niet al eerder afgaat tegen een andere club.
Real speelt zeker goed dit seizoen, en ik geef ze een grote kans op de titel, zeker omdat Barcelona bagger isquote:Op zondag 23 februari 2014 19:48 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat Real dit seizoen succesvol gaat worden. Ozil ging weg, waar elke Madridista het zwaar oneens mee was, maar ik vind het team dit seizoen beter spelen dan vorig seizoen. In het begin van het seizoen waren ze nog niet zo goed, maar afgelopen maanden zijn ze bijna onverslaanbaar. Copa del rey 0 (!) goals tegen en in 2014 bijna geen goals geïncasseerd.
Dit seizoen móet het gebeuren, het liefst La Decima natuurlijk.
Wat een hommels.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Godver geen Atleti-TT meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |