Raar volk is dat dan. Het gaat ze niet aan en waarom houdt het jullie zo bezig.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:36 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ga met een hoop gasten uit mijn oude voetbalteam/oude middelbare schoolgenoten om, en als ik in het weekend met hen uit ga en ik neem deze vriend wel eens mee, dan krijg ik deze vraag soms op 1 avond wel 3 keer.
Je moet het wel in zijn context blijven zien..quote:Op zondag 23 februari 2014 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar volk is dat dan. Het gaat ze niet aan en waarom houdt het jullie zo bezig.
Ik vind het al opmerkelijk dat je dit een topic waard vindt. Een vriend gedraagt zich anders dan jij, nou en.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Je moet het wel in zijn context blijven zien..
Ik open er nu een topic over, maar dat betekent niet dat ik hele gesprekken in de kroeg hieraan besteed..
Dat is niet mijn vraag.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het al opmerkelijk dat je dit een topic waard vindt. Een vriend gedraagt zich anders dan jij, nou en.
Je vraag is waarom hij vrouwen aantrekt. Maar jij bent degene die hem vrouwelijk vindt, omdat je andere vrienden dat ook vinden ofzo. Kennelijk vinden vrouwen hem gewoon een prettige vent.quote:
Ja zeg, je gaat ook niet in op posts die wel over je eigenlijke vraag gaan.quote:
Dus als ik het goed begrijp is voor vrouwen ''een prettige vent'' al genoeg?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vraag is waarom hij vrouwen aantrekt. Maar jij bent degene die hem vrouwelijk vindt, omdat je andere vrienden dat ook vinden ofzo. Kennelijk vinden vrouwen hem gewoon een prettige vent.
Kom jij van het viva forum?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja zeg, je gaat ook niet in op posts die wel over je eigenlijke vraag gaan.
U jelly?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is voor vrouwen ''een prettige vent'' al genoeg?
Ik vind dit zo interessant, omdat vrijwel al mijn vrienden en kennissen enorm zouden afknappen op een meisje die zich als een halve kerel gedraagt. Dit is imo. ook logisch, omdat je als hetero man op vrouwen valt om zeker hun uiterlijk, maar om bepaalde gedragskenmerken...
Wat zijn volgens jou de unieke mannelijke eigenschappen die voor een vrouw een man aantrekkelijk maken?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ik vind dit zo interessant, omdat vrijwel al mijn vrienden en kennissen enorm zouden afknappen op een meisje die zich als een halve kerel gedraagt. Dit is imo. ook logisch, omdat je als hetero man op vrouwen valt om zeker hun uiterlijk, maar om bepaalde gedragskenmerken...
Volgens mij vind je het helemaal niet interessant en wilde je gewoon horen dat jij als voetballende vent een stuk aantrekkelijker bent.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Nee?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Kom jij van het viva forum?
Ik voetbal niet...quote:Op zondag 23 februari 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het helemaal niet interessant en wilde je gewoon horen dat jij als voetballende vent een stuk aantrekkelijker bent.
Wat ik vaak merk is dat vrouwen vallen op jongens/mannen die een krachtige positie hebben onder hun geslachtsgenoten. Daarmee bedoel ik niet dat ze per se het haantje of de schreeuwerd van de groep moeten zijn, maar in mijn omgeving merk ik dat hoe meer ''alpha'' een man zich gedraagt, hoe meer vrouwelijke aandacht hij over het algemeen heeft.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou de unieke mannelijke eigenschappen die voor een vrouw een man aantrekkelijk maken?
Ik begrijp waar je heen wilt, maar wat jij denkt dat de reden is voor mij om dit topic te openen hoeft nog niet de waarheid te zijn natuurlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar je kunt wel voetballers van het Nederlands elftal noemen?
...hoe minder een bepaald type vrouwen zich seksueel tot hem aangetrokken zou voelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:04 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Wat ik vaak merk is dat vrouwen vallen op jongens/mannen die een krachtige positie hebben onder hun geslachtsgenoten. Daarmee bedoel ik niet dat ze per se het haantje of de schreeuwerd van de groep moeten zijn, maar in mijn omgeving merk ik dat hoe meer ''alpha'' een man zich gedraagt, hoe meer vrouwelijke aandacht hij over het algemeen heeft.
Dat impliceert imo a contrario dat hoe minder alpha een man is, hoe minder vrouwen zich seksueel tot hem aangetrokken zouden voelen..
Ik zie je eigenlijk alleen maar om de hete brij heen draaien.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:05 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik begrijp waar je heen wilt, maar wat jij denkt dat de reden is voor mij om dit topic te openen hoeft nog niet de waarheid te zijn natuurlijk.
Nee, jij wilt iets horen wat voor mij simpelweg niet aan de orde is.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie je eigenlijk alleen maar om de hete brij heen draaien.
Ik wil helemaal niets horen. Ik reageer enkel op wat jij hier typt over mannen en vrouwen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:08 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Nee, jij wilt iets horen wat voor mij simpelweg niet aan de orde is.
Jij wil zeggen dat zoiets niet bestaat? Natuurlijk is het niet zwart-wit, maar als ik iemand ervan ''verdenk'' homoseksueel te zijn, heb ik het verrassend vaak bij het juiste eind, simpelweg vanwege het feit dat veel homo's ook makkelijk aangewezen kunnen worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:18 schreef Neuroscience het volgende:
Dit hele topic ademt een simplisme,ongelooflijkVrouwelijke en mannelijke eigenschappen, waar haal je het vandaan, TS?
Hoe de neuk weet jij nou of jij alle homo's kan herkennen want de homo's die jij herkent als homo passen allemaal in jouw beeld van wat een homo hoort te zijn. En dus zal jij nooit denken dat een in jouw ogen mannelijke man homo kan zijn en mis jij dus al die homo's.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat zoiets niet bestaat? Natuurlijk is het niet zwart-wit, maar als ik iemand ervan ''verdenk'' homoseksueel te zijn, heb ik het verrassend vaak bij het juiste eind, simpelweg vanwege het feit dat veel homo's ook makkelijk aangewezen kunnen worden.
Op de een of andere manier is er veel aversie tegen vooroordelen, maar vooroordelen bestaan niet voor niets.
Waar zeg ik in godsnaam dat ik denk dat ik alle homo's kan herkennen? Er zijn er zat van wie ik het niet door zou hebben... Maar ALS ik iemand ontmoet waarvan ik denk ''Hmm, volgens mij zou deze kerel wel eens homo kunnen zijn'', dan blijkt dat vaak ook te kloppen..quote:Op zondag 23 februari 2014 22:28 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Hoe de neuk weet jij nou of jij alle homo's kan herkennen want de homo's die jij herkent als homo passen allemaal in jouw beeld van wat een homo hoort te zijn. En dus zal jij nooit denken dat een in jouw ogen mannelijke man homo kan zijn en mis jij dus al die homo's.
Jij bent niet de slimste he? Die homo's die jij niet herkent omdat ze niet in jouw plaatje passen tonen aan dat jouw plaatje grote gebreken vertoont.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Waar zeg ik in godsnaam dat ik denk dat ik alle homo's kan herkennen? Er zijn er zat van wie ik het niet door zou hebben... Maar ALS ik iemand ontmoet waarvan ik denk ''Hmm, volgens mij zou deze kerel wel eens homo kunnen zijn'', dan blijkt dat vaak ook te kloppen..
Dus.... Hoe meer vrouwen je neukt hoe meer homo je bent ...quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
[..]
Maar juist omdat hij met meer meisjes naar bed is geweest dan menig heteroman TS wijst erop dat hij het eigenlijk wel weet, maar het niet wil weten.
Er zijn uiteraard homo's die buiten dat ''plaatje'' vallen. Dat wil niet zeggen dat mijn plaatje als zijnde gayradar daardoor nergens op slaat, en dat daarom mijn ''vooroordelen' totaal ongegrond zijn. Want diezelfde vooroordelen blijken in real life wel verrassend vaak betrekking te hebben op mensen die homoseksueel zijn..quote:Op zondag 23 februari 2014 22:34 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Jij bent niet de slimste he? Die homo's die jij niet herkent omdat ze niet in jouw plaatje passen tonen aan dat jouw plaatje grote gebreken vertoont.
Inderdaad... Plus minder vrouwen neuken dan homo's natuurlijk. Anders ben je geen echte hetero. Of zoiets..quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens TS moeten alle mannen voetbal helemaal te gek vinden, ze moeten zich elke weekend klempzuipen en uiteraard een auto volledig kunnen te de- en monteren en wat ik verder nog vergeten ben.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:38 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Er zijn uiteraard homo's die buiten dat ''plaatje'' vallen. Dat wil niet zeggen dat mijn plaatje als zijnde gayradar daardoor nergens op slaat (...)
Het enige wat ik stel is dat veel homo's bepaalde kenmerkende eigenschappen hebben waardoor ze te onderscheiden zijn van hetero's.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:45 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Een goede gaydar moet alle homo's herkennen, dat definieert een goede gaydar. Dat doet die van jou niet, die van jou heeft een enorme bias. En dat is ook niet gek, want er is geen hokje waar alle homo's inpassen. Maar dat besef jij nog maar half want jij redeneert te veel vanuit je vooroordelen.
Ik begrijp nog steeds niet wat er zo belangrijk aan is.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Het enige wat ik stel is dat veel homo's bepaalde kenmerkende eigenschappen hebben waardoor ze te onderscheiden zijn van hetero's.
Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen op de regel. Barry Paf van 538 is homo, die had ik er niet tussenuit gehaald. Jody Bernal is hetero, die was op mijn gayradar roodgloeiend geworden. Het overgrote deel daar tussenin weet ik echter correct in te schatten, en alleen al daarom kan ik niet zeggen dat mijn ''vooroordelen'' geheel onbruikbaar zijn..
Je moet er nooit vanuit gaan dat iemand die aan bepaalde vooroordelen voldoet, daardoor DUS homoseksueel is. Dat neemt niet weg dat je de hoofdregel volledig buiten beschouwing moet laten, omdat er ook nog uitzonderingen op zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |