Russen zijn oppergoden in trollenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:41 schreef Cee het volgende:
Doet Rusland dit expres, al die homomuziek?
Afsluiten met YMCAquote:Op zondag 23 februari 2014 17:41 schreef Cee het volgende:
Doet Rusland dit expres, al die homomuziek?
Gewoon naar de Brit kijken.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef hhh38 het volgende:
Zweden, veel langlaufmedailles gewonnen. Jan Roelfs
goud met de vrouwenestafette, zilver en brons op de 15 individueel, kalla won zilver op de skiatlon...quote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef hhh38 het volgende:
Vindt Bob primaquote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Eerlijk gezegd zou het me helemaal niet leuk lijken om bij de sluiting de vlag te dragen.... Sta je daar alleen enzo, terwijl de rest gezellig samen loopt.
Veel liever bij de opening.
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk zou ik veel liever in die feestende atletenmenigte willen staan dan dat je daar de rest van de avond met zo'n vlag staat te wapperen tussen Colombia en Roemenië.
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Eerlijk gezegd zou het me helemaal niet leuk lijken om bij de sluiting de vlag te dragen.... Sta je daar alleen enzo, terwijl de rest gezellig samen loopt.
Veel liever bij de opening.
Lijkt me ook ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk zou ik veel liever in die feestende atletenmenigte willen staan dan dat je daar de rest van de avond met zo'n vlag staat te wapperen tussen Colombia en Roemenië.
11 medailles, noem het maar niets.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef hhh38 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |