Hallo allemaal,
Ik heb nooit goede ervaringen gehad met meisjes die op dezelfde school zaten als ik.
Affijn eerst was er nooit iets aan de hand, ik deed gewoon mijn ding, maar de laatste tijd heb ik een meisje getroffen bij mij op school. Op een of andere manier vind ik haar zeer aantrekkelijk, waar ik wel wat trucjes op zou willen doen.
Als ik haar zie dan voel ik me

.
Mijn hoofd zegt gelukkig nog dat ik echt wel ontzettend stom zou zijn om hier iets mee te gaan doen. Want het is een meisje van buitenlandse afkomst (zelf heb ik dezelfde afkomst, maar ik ben wat ''rationelere denker'' qua levensstijl en alles dan de meeste van mijn afkomst). Haar vrienden, ook mannelijke kennissen zijn van die stereotypes. Dus de kans lijkt groot dat als ik stappen onderneem, blijkt dat;
A; ze al een vriend heeft
B; geen interesse heeft, mij lelijk vindt
C; niks doet
A,B,C kunnen leiden tot D; haar haar vrienden vertellen of uberhaupt dat iemand van haar kring ziet dat ik stappen onderneem of iemand die ik ken, waardoor je dat kinderachtige gezeik krijgt en belachelijk wordt gemaakt
Heeft iemand hier ook een (vergelijkbare) ervaring mee? Of iemand die hierop advies weet te geven?