Die Reya ook, stiekem campagne aan het voeren tegen PvdA hier op fok.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:13 schreef Reya het volgende:
Succestopic dat absoluut een tweede deel verdient.
[ afbeelding ]
De foto in de OP geeft de PvdA juist een positief imago, me dunkt.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die Reya ook, stiekem campagne aan het voeren tegen PvdA hier op fok.
Job Cohen; ondanks alles toch zichzelf gebleven.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:22 schreef Reya het volgende:
[..]
De foto in de OP geeft de PvdA juist een positief imago, me dunkt.
U bent gepakt, dat is wel weer duidelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:25 schreef arjan1112 het volgende:
De PVDA .. Cohen die zegt 1 dag voor de verkiezingen dat het rookverbod in kleine cafés maar moet worden opgeheven; vervolgens stemt de 2de kamer met een meerderheid van 90 zetels incl. de pvda voor het uitbreiden van het rookverbod... dát is de pvda
Salaris heet tegenwoordig een toelage?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, mijn toelage is als niet meer dan "matigjes" te kwalificeren.
Dat is om de bescheidenheid te benadrukken.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Salaris heet tegenwoordig een toelage?
Misschien is rechtsmens zijn wel een voorwaarde voor toegang tot subsidiepotjes of werk krijgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is om de bescheidenheid te benadrukken.
Je weet maar nooit, ik zou het op veilig spelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Misschien is rechtsmens zijn wel een voorwaarde voor toegang tot subsidiepotjes of werk krijgen.
Net als in de USA
Ik betwijfel het ten zeerste, gezien de hoeveelheden linkse uitkeringstrekkers die rood stemmen voor behoud van uitkering en liefste nog verhoging door nivellering.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Misschien is rechtsmens zijn wel een voorwaarde voor toegang tot subsidiepotjes of werk krijgen.
Net als in de USA
Klopt, in Roemenië te genieten van de bijstand.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:52 schreef Klopkoek het volgende:
De echte uitzuigers, broodrovers, onderdrukkers en grootfraudeurs zitten elders...
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:52 schreef Klopkoek het volgende:
De echte uitzuigers, broodrovers, onderdrukkers en grootfraudeurs zitten elders...
Correct, deel 1 was al knap waardeloos maar het wordt niet veel beter dan ongefundeerd geneuzel.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:15 schreef remlof het volgende:
Dit hele topic is bullshit, de PvdA stijgt alweer in de peilingen en je zal zien dat wanneer dit kabinet de rit heeft uitgezeten en er komen nieuwe verkiezingen de PvdA gewoon weer op #2 of misschien wel #1 eindigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |