Klopt.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:02 schreef sijs het volgende:
1 m3 is ongeveer 15 / 20 kruiwagens Ligt eraan hoe vol je ze doet....
Da's 4m³? Daar doe je toch geen 3 dagen over?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:04 schreef AnneX het volgende:
Met het afgraven van de tuin van 20 m2 zijn twee mannen om de kruiwagens te rijden en een man op een gravertje drie dagen bezig geweest om 20 cm vette rivierklei af te graven.
Het moest wel tijdrovend achterom door de poort, 50 meter.
Met klei lijkt me dat niet zo heel raar.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef blomke het volgende:
[..]
Da's 4m³? Daar doe je toch geen 3 dagen over?
Mooi ding. Niet om 't een of ander, maar waar is ie te huur?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:21 schreef JerryLee het volgende:
Nee,is niet realistisch ,twee avonden .
of je moet een 1T huren (mooi speelgoed)
[ afbeelding ]
Dofef ellende. Ik had een hoek waar het puin van een afgebroken binnenmuur was gestort + zand erover. Voordeel was dat ik de stenen uit het zand kon trekken en ik geen zand hoefde af te voeren. Af en toe een brok asbestcement van een golfplaat ertussen. De knurften......quote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
Hangt erook vanaf wat je onder de grond allemaal aantreft. Ik vond in mijn tuin allemaal baksteken funderingen, vloerbedekkingen, tegels en zelfs een oude koelkast.
Dat kost allemaal tijd.
ik heb hem wel eens bij Worx vandaan gehaald .quote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef blomke het volgende:
[..]
Mooi ding. Niet om 't een of ander, maar waar is ie te huur?
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:37 schreef Keukendrol het volgende:
Met de hand? Kun je niet beter een schop o.i.d gebruiken?
Ik kwam naar mijn weten geen asbest tegen of het kan de vloerbedekking zijn die ik tegenkwam. Die koelkast was wel grappigquote:Op zondag 23 februari 2014 16:33 schreef blomke het volgende:
Dofef ellende. Ik had een hoek waar het puin van een afgebroken binnenmuur was gestort + zand erover. Voordeel was dat ik de stenen uit het zand kon trekken en ik geen zand hoefde af te voeren. Af en toe een brok asbestcement van een golfplaat ertussen. De knurften......
Klopt.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:37 schreef awiebo het volgende:
5 meter? regel een tranportbandje....draai je het zo de container in
Daar zijn wij dus met z'n 5-en 2 dagen mee bezig geweest. Dus die verhouding klopt wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
Kostte me trouwens een gruwelijk hoeveelheid geld om alles af te voeren en nieuw zand te storten (8m3 zand moest er bij).
Dit is dus inderdaad de beste optie. Dan is het zo gebeurd.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:30 schreef Diemux het volgende:
Nodig wat vrienden uit en koop een krat bier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |