naam: GGMMkanerniksvanquote:Op zondag 23 februari 2014 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Start even een server, dan gaan we spelen zonder GGMM.
Terwijl hij zelf echt ziek slecht is in dit spelquote:Op zondag 23 februari 2014 14:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Dat doe je toch niet met je tijgernootje.
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
server: fokvblSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke wordt het nou?quote:
ajax domineertquote:Op zondag 23 februari 2014 14:06 schreef RvLaak het volgende:
Zo.. Ik haak ook aan... Hoe is de wedstrijd tot nu toe?
Mansjester won net.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:06 schreef RvLaak het volgende:
Zo.. Ik haak ook aan... Hoe is de wedstrijd tot nu toe?
Ik post alleen mijn overwinningen, zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:06 schreef Mansjester het volgende:
Ik wacht op de screenshot Cavaliers
zo makkelijk is het om kampioen te worden iddquote:Op zondag 23 februari 2014 14:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Logisch, ze staan niet op het veld... De enige manier waarop ze kunnen domineren
Haha goeiequote:Op zondag 23 februari 2014 14:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Logisch, ze staan niet op het veld... De enige manier waarop ze kunnen domineren
In Nederland blijkbaar wel... Als ik het commentaar hier mag geloven is het niveau hier bijzonder laagquote:Op zondag 23 februari 2014 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
zo makkelijk is het om kampioen te worden idd
Oke dan doe ik het welquote:Op zondag 23 februari 2014 14:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik post alleen mijn overwinningen, zo ben ik dan ook wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |