Bettman is een zeiksnor en moet zijn bek houden. Hij doet helemaal niks dat goed is voor de league..quote:Op zondag 23 februari 2014 15:12 schreef emokid het volgende:
Ik denk dat we NHLers in Zuid-Korea 2018 kunnen vergeten. Bettman deed voor de OS al moeilijk.
Dan krijg je hetzelfde met voetbal.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:12 schreef emokid het volgende:
[..]
Want? Breng wat tegenargumenten ipv wat je nu doet.
Tja daar is hockey ook sport #1 natuurlijk..quote:Op zondag 23 februari 2014 15:12 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat een verschil met 4 jaar geleden. Ik zelf heb vrij weinig met ijshockey alleen vond het 4 jaar geleden echt een verademing om naar te kijken. Die sfeer in Vancouver. Hier heb je echt het gevoel alsof je naar de Tilburg Trappers zit te kijken qua atmosfeer.![]()
Nou zit je daar ook wel in een ijshockeyland bij uitstek, ik denk dat die canadezen zelfs nog een feestje maken van Liechtenstein-Kazachstan als dat een wedstrijd was.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:12 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat een verschil met 4 jaar geleden. Ik zelf heb vrij weinig met ijshockey alleen vond het 4 jaar geleden echt een verademing om naar te kijken. Die sfeer in Vancouver. Hier heb je echt het gevoel alsof je naar de Tilburg Trappers zit te kijken qua atmosfeer.
Sterk argument.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan krijg je hetzelfde met voetbal.
De sfeer is in Stappegoor nog beter.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:12 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat een verschil met 4 jaar geleden. Ik zelf heb vrij weinig met ijshockey alleen vond het 4 jaar geleden echt een verademing om naar te kijken. Die sfeer in Vancouver.Hier heb je echt het gevoel alsof je naar de Tilburg Trappers zit te kijken qua atmosfeer.
![]()
Ja klopt het hoeft ook niet te evenaren aan die sfeer in Vancouver maar dit is wel erg triestig. Maar vind Sotsji sowieso 1 grote sfeerloze bende. Viel mij ook op bij het schaatsen en het snowboarden.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou zit je daar ook wel in een ijshockeyland bij uitstek, ik denk dat die canadezen zelfs nog een feestje maken van Liechtenstein-Kazachstan als dat een wedstrijd was.
Niet dan? Dan krijg je toch een gedevalueerd toernooi. Wat is het dan nog waard om olympisch kampioen te zijnquote:
Zelfde als bij voetbal idd, niks.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet dan? Dan krijg je toch een gedevalueerd toernooi. Wat is het dan nog waard om olympisch kampioen te zijn
De finale missen. Good busy.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh fantastisch, mis ik deze pot ook al
Vond het buiten de prestaties van Nederland toch wel teleurstellend. Nooit meer in dit soort uithoeken een OS. Gewoon volgende keer weer in een fatsoenlijk westers land.quote:
Je mist niet veel bijzondersquote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh fantastisch, mis ik deze pot ook al
En ergens waar het koud is, is mischien ook een aardig idee.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:17 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Vond het buiten de prestaties van Nederland toch wel teleurstellend. Nooit meer in dit soort uithoeken een OS. Gewoon volgende keer weer in een fatsoenlijk westers land.
Hoeveel ijshockey'ers zou Liechtenstein hebbenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou zit je daar ook wel in een ijshockeyland bij uitstek, ik denk dat die canadezen zelfs nog een feestje maken van Liechtenstein-Kazachstan als dat een wedstrijd was.
Ik woon er +/- een kilometer vanaf ben er alleen nog nooit geweest. Al oogt het stappegoor niet heel heel sfeervol.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:15 schreef Gezicht het volgende:
[..]
De sfeer is in Stappegoor nog beter.
Ik heb niet veel gezien, ijshockey was wel ok. Ben zelf blij dat de NHL komende week weer verder gaat. Toch ben ik van mening dat de NHL-spelers wel moeten kunnen uitkomen voor hun land.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb werkelijk waar genoten van deze Spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |