Zo werkt dat niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:28 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ik heb nu een pak melk leeg gedronken, als dat helpt laat ik het weten.
Ik heb er sinds ~3 uur last van, en het houdt ongeveer 2 week aan gemiddeld.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:31 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet.
Maar heb je er nu last van? En hoelang?
In de OP zeg je december voor het laatst..
Heb je struggles?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:32 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ik heb er sinds ~3 uur last van, en het houdt ongeveer 2 week aan gemiddeld.
Het voelt gewoon echt kut. De vorige keer was ik op bezoek ergens en toen was gelijk alle lol er af. Ik kan nu niet echt lol hebben ergens mee.quote:
Ik zet een kruisje bij ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:36 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Het voelt gewoon echt kut. De vorige keer was ik op bezoek ergens en toen was gelijk alle lol er af. Ik kan nu niet echt lol hebben ergens mee.
Ritalin. Is ongeveer hetzelfde, maar ik krijg het voorgeschreven van de dokter. Door de weeks 2 's morgens, 1 's middags. Gister en vandaag 1 om 11 uur gehad.quote:
Snuif je dit ook? En waarvoor slik je het, ADHD?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:38 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ritalin. Is ongeveer hetzelfde, maar ik krijg het voorgeschreven van de dokter. Door de weeks 2 's morgens, 1 's middags. Gister en vandaag 1 om 11 uur gehad.
Ik slik het, en het is voor concentratie problemen.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:40 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Snuif je dit ook? En waarvoor slik je het, ADHD?
Misschien moet je het toch eens gaan snuiven. Schijnt een beetje te werken als speed.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:42 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ik slik het, en het is voor concentratie problemen.
Oké, ff serieus, die ritalin is troep.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:42 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ik slik het, en het is voor concentratie problemen.
Kun je zonder? Overleg eens met je dokter, want dit kan best wel eens een reden zijn waarom je duf voor je uit zit te gapen en je de helft niet meekrijgt.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:38 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ritalin. Is ongeveer hetzelfde, maar ik krijg het voorgeschreven van de dokter. Door de weeks 2 's morgens, 1 's middags. Gister en vandaag 1 om 11 uur gehad.
140/75 en een pols van 59.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:58 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Oké, ff serieus, die ritalin is troep.
Wat is je hartslag, bloeddruk? Ben je snel nerveus, heb je angst?
Deze vakantie kan ik wel zonder, maar ik heb het echt nodig voor mijn leerwerk en school.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:02 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Kun je zonder? Overleg eens met je dokter, want dit kan best wel eens een reden zijn waarom je duf voor je uit zit te gapen en je de helft niet meekrijgt.
Oké, gewoon goed. Wat ik jou aan zou raden is de ritalin te vervangen met een bčtablokker.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:04 schreef marcooooow het volgende:
[..]
140/75 en een pols van 59.
Niet angstig, wel erg nerveus.
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:08 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Oké, gewoon goed. Wat ik jou aan zou raden is de ritalin te vervangen met een bčtablokker.
Tja dat is kut, want ik merk bijvoorbeeld dat als ik een weekendje er tegen aan ga en amfetamine gebruik (verschilt qua werking niet veel van methylfenidaat) dat ik maandags ook wat duf ben met het gevoel of je hoofd onderwater zit.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:04 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Deze vakantie kan ik wel zonder, maar ik heb het echt nodig voor mijn leerwerk en school.
Bčtablokkers kunnen geen kwaad. Het is goed voor concentratie en heeft meerdere voordelen ten opzichte van ritalin.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:10 schreef dotKoen het volgende:
Ik ben erg benieuwd op basis van welke evidence je TS adviseert een beta-blokker te gebruiken. Ik ga TS hier geen medisch advies geven (hij kan zijn derealisatiegevoelens het beste met zijn behandelaar bespreken), maar ik heb je nu al twee adviezen zien waar volgens mij geen ondersteunend bewijs voor is.
Overigens staan er geen aanhalingstekens op mijn BIG-registratie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |