Gaat je voorkeur uit naar papieren of katoenen zakdoekjes?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:09 schreef RegularShow het volgende:
[..]
sorry ik wil echter een relatie met een vrouw
het liefst papieren zakdoekjes een zakdoekloze vrouw is welkom maar zij moet mijn zwakte respecteren en accepterenquote:Op zondag 23 februari 2014 11:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gaat je voorkeur uit naar papieren of katoenen zakdoekjes?
Wil je ook een relatie met zakdoekloze vrouwen?
Je weet toch wel dat vrouwen die katoenen zakdoekjes gebruiken veel trouwer zijn?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:14 schreef RegularShow het volgende:
[..]
het liefst papieren zakdoekjes een zakdoekloze vrouw is welkom maar zij moet mijn zwakte respecteren en accepteren
bedankt voor je suggestiequote:Op zondag 23 februari 2014 11:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat vrouwen die katoenen zakdoekjes gebruiken veel trouwer zijn?
Een ander voordeel van katoenen zakdoeken is dat je ze nog uit de wasmand kan halen en de groene stukjes eraf kan sabbelen.
Verf de nagels van je hand rood en sprenkel een luchtje rond, net echt. Want veel verder zul jij niet komen.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:09 schreef RegularShow het volgende:
[..]
sorry ik wil echter een relatie met een vrouw
quote:Op zondag 23 februari 2014 11:26 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben zelf meer een garnalenkroketfan en heb weinig met zakdoekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |